Moi, oon 12-vuotias tyttö. Oon aika kehittynyt, rintoja löytyy (käytän a kuppia) ja lantio on hiukan leventynyt. Mietoa karvoitusta alapäässä, kainaloissa ei ollenkaan. Mun valkovuoto on aina ollu sellasta vähän muovailuvahamaista, eli siis vähän sellaista könkköistä. Viimeaikoina mulle on tullut hiukan enemmän valkovuotoa, ja mahassa välillä pistää (mutta tosi harvoin) nyt parina viimepäivänä mun alushousuihin on tullu pikkuriikkisen sellasta punertavan ruskeaa vuotoa. Ei ole edes vuotanut pikkareista läpi, vaikken ole pitänytkään pikkuhousunsuojaa. Kun näin tuon vuodon, pöllin äkkiä äidiltä pikkuhousunsuojan, ja laiton alushousuihini. Mietin tässä siis, että olisiko nuo menkat? Tarvitsen todella kipeästi apua!! Pientä taustatietoa siitä, että äidilläni alkoivat menkat 11-vuotiaana, ja mummollani 13-vuotiaana. Vastatkaa nopeasti, mutta myöhäiset vastauksetkin kelpaa. Kiitos!
Onko mulla menkat?? Auttakaa pls!
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
No ei 12-vuotiaalla MITENKÄÄN VOI alkaa menkat!!!!!!!! Pikku penskahan sinä olet!! Yliluonnollista!
- Anonyymi
Ööö mulla alko 11v xd
- Anonyymi
No hey hey ! Tuohan sen kummapapan kirjotuksia taas! Sen S-24 moderaattorin, joka moderoi kaikkia terveyteen liittyviä viestejä.
Se torppaa niitä punasella textillä; aihetta on jo käsitelty. - Anonyymi
Oon 10v on alkanu valko vuoto ja sillee et sanoisin et voine olla kannataa pitää suojia repussa että jos koulussa sattuu "vahinko" ja joo oon kymmene mut tää aihe on aika tuttu joten juu
- Anonyymi
Kiitos kaikista vastauksista! Ja kuka hitto on kummapappa??
- Anonyymi
Kyllä sulla taitaa kuukautiset alkaa pian.Se on ihan normaalia sun iässä.Joskus kuukautisten täytyy alkaa ja sulla ne saattaa alkaa pian.Kuukautiset kuuluu naisen elämään vaihdevuosi-ikään asti.
- Anonyymi
Biologiaa opiskellaan koululaitoksessa ja Mami osaa neuvoa paremmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768672Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382644
- 272201
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629