Minulla on parantumaton sairaus joka tuntuu ottaaneen yhä enemmän otetta. Elämä on muutenkin mennyt sekaisin lähes joka saralla. Miltä näyttää, muutosta parempaan ei taida olla tulossa, lähtö muutaman vuoden sisään?
Nyt olisi näkijästä apua
2
133
Vastaukset
Hei!
Olen pahoillani siitä, että elämäsi on mennyt tähän pisteeseen, mutta sinulla on vielä paljon annettavaa maailmalle. Tämä sairaus on todellakin seisauttava tilanne, mutta pääset kyllä hitaasti, mutta varmasti tästä kaikesta yli.
Sinuna kiinnitäisin nyt enemmäkin niihin muihin elämän saralla oleviin asioihin. Sairauteen saat kyllä apua ja sopivaa hoitoa, mutta ne muut asiat, ne sinun täytyy ottaa reippaasti halutuun, ennenkuin romahdat totaalisesti. Muutosta parempaa näkyy ja tulee vielä aika, jolloin saat vilkuttaa heipat näille ikäville hidasteille..
Hyvää alkanutta uutta vuotta ja onnea matkaan <3- Anonyymi
Hei
Näkijällä ei ole lupaa puhua ihmisen terveydestä, tosin energioista kylläkin.
Ensiksi mieleeni nousee kirja, se kirja, joka on ennenkin ollut sinulle tärkeä ja rakas. Etsi se taas käsiisi.
Ja näen sinut kaikesta huolimatta taistelijana, vaikka olisi vuori edessä. Tiedät, että sen kiipeilyn jälkeen lasketaan taas alamäkeä ja että menee paremmin.
Olet etsinyt apua ja pettynyt. Mutta voit täysin luottaa lääketieteeseen, jota lääkärit ovat opiskelleet pitkään. Sinuna en takertuisi homeopatiaan.
Olet mietiskellyt jotakin uutta askelta, joka ei kannata. Ehkä se on liian kallis, tai se ei muuten ole sinua varten. Mutta on muitakin mahdollisuuksia!
Lämpö tekee sinulle hyvää. Ja vesi. Vielä kun mukava ihminen lähtee mukaan, voit jakaa tuntemuksesi ja mielikuvituksesi hänen kanssaan.
Energiasi on lämpimiä ja ne tarvitsevat vielä lisää lämpöä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119