Aihe

Nyt olisi näkijästä apua

Anonyymi

Minulla on parantumaton sairaus joka tuntuu ottaaneen yhä enemmän otetta. Elämä on muutenkin mennyt sekaisin lähes joka saralla. Miltä näyttää, muutosta parempaan ei taida olla tulossa, lähtö muutaman vuoden sisään?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Olen pahoillani siitä, että elämäsi on mennyt tähän pisteeseen, mutta sinulla on vielä paljon annettavaa maailmalle. Tämä sairaus on todellakin seisauttava tilanne, mutta pääset kyllä hitaasti, mutta varmasti tästä kaikesta yli.
      Sinuna kiinnitäisin nyt enemmäkin niihin muihin elämän saralla oleviin asioihin. Sairauteen saat kyllä apua ja sopivaa hoitoa, mutta ne muut asiat, ne sinun täytyy ottaa reippaasti halutuun, ennenkuin romahdat totaalisesti. Muutosta parempaa näkyy ja tulee vielä aika, jolloin saat vilkuttaa heipat näille ikäville hidasteille..
      Hyvää alkanutta uutta vuotta ja onnea matkaan <3

• Anonyymi

Hei

Näkijällä ei ole lupaa puhua ihmisen terveydestä, tosin energioista kylläkin.

Ensiksi mieleeni nousee kirja, se kirja, joka on ennenkin ollut sinulle tärkeä ja rakas. Etsi se taas käsiisi.
      Ja näen sinut kaikesta huolimatta taistelijana, vaikka olisi vuori edessä. Tiedät, että sen kiipeilyn jälkeen lasketaan taas alamäkeä ja että menee paremmin.

Olet etsinyt apua ja pettynyt. Mutta voit täysin luottaa lääketieteeseen, jota lääkärit ovat opiskelleet pitkään. Sinuna en takertuisi homeopatiaan.
      Olet mietiskellyt jotakin uutta askelta, joka ei kannata. Ehkä se on liian kallis, tai se ei muuten ole sinua varten. Mutta on muitakin mahdollisuuksia!

Lämpö tekee sinulle hyvää. Ja vesi. Vielä kun mukava ihminen lähtee mukaan, voit jakaa tuntemuksesi ja mielikuvituksesi hänen kanssaan.
      Energiasi on lämpimiä ja ne tarvitsevat vielä lisää lämpöä.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      268
      19104
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13889
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10381
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      71
      7605
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      358
      4663