Ollaan marraskuun lopussa menossa ystävien kanssa kahdeksi viikoksi Thaimaaseen.
Yhtenä vaihtoehtona on viikko Bangkokissa ja viikko Hua Hin:issa.
Onko joku ollut tällaisella matkalla?
Mitä hyviä ja huonoja puolia on paikassa?
Missä kannattaa käydä??
Bangkok-Hua Hin
15
3300
Vastaukset
- Miksu
Ollaan menossa tässä kuussa juuri samanlaiselle reissulle, joten mielelläni kirjoittelen palautetta, kun tulen reissusta...
- Nimetön
Olisi kyllä tosi kiva jos kirjoittelet sitten palautetta reissustanne!
Hauskaa matkaa! =)
- matkaaja
vaikka aluksi näitä aiempia viestejä, sillä molemmista mestoista löytyy paljonkin keskusteluja.
Jos haluat uhrata hieman enemmän aikaa, niin kannattaa käydä lukemassa juttuja Thai Ry:n keskustelupalstalta, sillä se on ehdottomasti parhainen tietolähde.
www.thairy.net/forum/ - SAM
Yhdistelmä loma on hyvä tapa aloittaa ihastuminen Thaimaahan! Olen taas itse lähdössä kuukaudeksi toukokuun lopulla. Taas olis tarkoitus vierailla myös hua hinissä. Leppoisa ja rauhallinen , vielä aitoutensa säilyttänyt kaupunki ja aivan loistavaa ruokaa, etenkin äyriäiset...
kaksi vuotta sitten oltiin aurinkomatkojen paketilla 1 vko Bangkok hot. Holidy inn Silom ja 1 vko Hua Hin Hilton.Tyytyväisiä oltiin. Ensin viikko hektisessä Bangkokissa ostoksilla ja kaupunkikulttuurista sekä huimasta yöelämästä nauttien ja sen jälkeen rentoutumaan raikkaaseen meri-ilmastoon. Täydellistä lomaa!
Ja vielä ,suosittelen Thaimaata kesällä. Ei turisteja niin paljon, hintataso vieläkin halvempi, matkat halvempia. Eikä sielä sada kesällä, pieni rajuja kuuroja lukuunottamatta. jos kinnostaa tietää lisää Hua Hinistä tai Bangkokista, niin multa saat tällaisen 35v kundin näkökantoja.- Joni
Itse olen lähdössä loppukesästä samanlaiselle yhdistelmämatkalle...
Minua kiinnostaisi tietää kuinka laajat valikoimat vaatteita esim. Hua hinissä on myytävänä? Entä hintataso verrattu Bangkokiin?
Suunnitelmissa olisi lähteä yhdellä matkalaukulla/2hlö ja ostaa kaikki loput vaatteet yms. periltä. - Xina
Joni kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää kuinka laajat valikoimat vaatteita esim. Hua hinissä on myytävänä? Entä hintataso verrattu Bangkokiin?
Suunnitelmissa olisi lähteä yhdellä matkalaukulla/2hlö ja ostaa kaikki loput vaatteet yms. periltä.Olis kans kiva tietää vähän tuosta vaateasiasta.
Itse tosin olen ajatellut teettää vaatteita Thaimaassa, mutta en sitten tiedä kummassa kannattaisi teettää..Bangkok vai Hua Hin??
Onko kuinka iso ero hintatasolla??
Entä tietääkö kukaan hyvää paikkaa jossa teettää vaatteet (Bangkokissa tai Hua Hinissa)? - Xina
Osaatko sanoa jotain hyviä paikkoja Bagkokissa ja Hua Hinissa joissa kannattaa käydä?
Itse meistä ei ole kukaan käynyt Thaimaassa ennen, ainoastaan vanhempamme on sielä reissannut =)
Miksikähän osa on sitä mieltä että Hua Hin on todella hyvä paikka ja osa taas sitä että aivan surkea..?
Mietityttää vähän kannattaako sinne mennä vai ei, kun on niin monenmoista mielipidettä..
Oletko muuten teettänyt vaatteita Bangkokissa tai Hua Hinissa?
ajattelin vain että osaatko sanoa hyviä ja luotettavia paikkoja, jossa kannattaa vaatteet teettää? - RRR
Joni kirjoitti:
Suunnitelmissa olisi lähteä yhdellä matkalaukulla/2hlö ja ostaa kaikki loput vaatteet yms. periltä.Vaate ostokset kannattaa tehdä Bangkokissa. Hua hinissä on enimmäkseen "rantarättejä" ja t-paitaa yms. Toki myös räätäleitä löytyy, mutta suosittelen Bangkokia ostoksille.
Ja oikein; yks laukku riittää, muun, myös laukun voi ja kannttaa ostaa Thaimaasta.
- Mielipidemies
yli 20kertaa Thaimaassa käyneenä oma mielipiteeni Hua Hin = ylivoimaisesti huonoin lomakohde Thaimaassa
- Xina
Hei!
Osaatko sanoa, miksi mielestäsi Hua Hin on niin huono paikka??
Kun on ollut siitä niin montaa mielipidettä, ettei oikein tiedä onko se hyvä vai huono..
Vaikka kai se on mielipidekysymys =) - MatkailijaMies
Xina kirjoitti:
Hei!
Osaatko sanoa, miksi mielestäsi Hua Hin on niin huono paikka??
Kun on ollut siitä niin montaa mielipidettä, ettei oikein tiedä onko se hyvä vai huono..
Vaikka kai se on mielipidekysymys =)Vähän aikaa sitten tulin takaisin ja yhdistelmäloma oli tosi hyvä juttu. Bangkok on eksoottinen suurkaupunki, jossa riittää näkemistä ja kokemista. Mutta parin päivän jälkeen oli sitten hienoa tulla Hua Hiniin rentoutumaan Siaminlahden rannalle. Ilmasto ei myöskään - vaikka 35 oli lämmintä - tuntunut merenrannalla niin hiostavalta. Ihmiset ovat todella ystävällisiä ja tekemistäkin riittää. Tietysti yöelämä ei ole samanlaista kuin suurkaupungissa jos sitä on hakemassa...joka tapauksessa, itse aion seuraavallakin reissulla mennä myös Hua Hiniin.
- RRR
Itse "vain" 7 kertaa Thaimaassa käyneenä pidän Hua Hiniä erinomaisena lepopaikkana.
Minua ei tosin kiinnosta seksitarjonta ja tyttöbaarit...
Jos olet thai ruoan ja äyriäsiten ystävä Hua Hin on paratiisi.
Hua Hinistä voi myös lähteä mahtaville sukellus- tai snorklausreissulle esim kauniille Koh Talun saarelle. Ja muutamassa tunnissa pääsee Bangkokin sykkeeseen. - -natalie-
RRR kirjoitti:
Itse "vain" 7 kertaa Thaimaassa käyneenä pidän Hua Hiniä erinomaisena lepopaikkana.
Minua ei tosin kiinnosta seksitarjonta ja tyttöbaarit...
Jos olet thai ruoan ja äyriäsiten ystävä Hua Hin on paratiisi.
Hua Hinistä voi myös lähteä mahtaville sukellus- tai snorklausreissulle esim kauniille Koh Talun saarelle. Ja muutamassa tunnissa pääsee Bangkokin sykkeeseen.tulin juuri 4pv juuri tuolta yhdistelmä lomalta! Oli aivan fantastinen reissu! Tarinoin mielelläni...mailaa vaikka minulle ja kysy kaikkea!:)
[email protected]
- just me
Emme tarkoituksella Bangkokiin lähteneet mutta paripäivää jouduimme siellä viettämään kun ei Krabille päästykkään tsunamin takia... =(
Bangkok oli kyllä todella kuuma ja saasteinen paikka... sellainen painostava ilma...
Hyvät shoppailumahdollisuudet kyllä on ja wat po:n temppelissäkin oli tarkoitus käydä, mutta ei ehditty... se olis voinu olla hieno paikka... voihan sielä olla muutakin hienoa, mutta itse en sinne kyllä varmaan ainakaan viikoksi jäisi... :S - Johanna
Suosittelen, hyvät paikat molemmat. Ehdottomasti kannattaa ottaa esim 2 päivän Kwai-joen retki vaikka Bangkokin viikolla, koska viisi päivää on aika sopiva aika kaupungissa. Hua Hinin viikon kruunasi Hotelli Hilton, ihana! Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872