Sofia ei treenaa, niinhän väitetään. Upeat vatsalihakset on. Syntymälahjana?
Treenaamaton Sofia
28
125
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko somekoukussa pikkulintu. Treenaa nyt niin paljon kuin haluat. Älä kuitenkaan ole ylimielinen.
Et ole ainoa. - Anonyymi
Sofian piti mennä tietty heti taas treenaamaan, koska hänen on sanottu pöhöttyneen jne.
- Anonyymi
On pöhöttynyt.
- Anonyymi
Onkohan edes uusi kuva?ainakin kavennettu tosi rankalla kädellä,kasvotkin ihan suipot.
- Anonyymi
Katsoin just seiskan kuvaa missä esitteli Stefun kotia niin pää on turvonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin just seiskan kuvaa missä esitteli Stefun kotia niin pää on turvonnut.
Nimenomaan seiskan kuvissa kasvot usein melko pyöreät,eli kroppaakin kyllä kavennettu tuossa kuvassa.Mitä järkeä tuossa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan seiskan kuvissa kasvot usein melko pyöreät,eli kroppaakin kyllä kavennettu tuossa kuvassa.Mitä järkeä tuossa on?
Niinpä, samoin lentokenttäkuva jossa tukka ihan takussa ja nenä ihan erilainen kuin instan kuvissa. Seiska tuskin kuvia muokkaa.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin just seiskan kuvaa missä esitteli Stefun kotia niin pää on turvonnut.
Se on oikea pää. Omat ig-kuvat on kaikki tosi rankasti käsiteltyjä.
- Anonyymi
Vanha kuva oli!!! Ja kuinkas muuten, tottahan toki muokattu raakalla kädellä, kuten kaikki muutkin hänen kuvat!!!
Ihan feikki muija!!!
- Anonyymi
En ole Sofia. Vatsalihakset sillä on.
- Anonyymi
Kaikilla on 👍🏼
- Anonyymi
Alkaa olla sellua vyötäröllä jo kivasti eikä lihaksista tietoakaan.
Vasta kuitenkin 30 v. - Anonyymi
Muokkaako kuviin kroppaansa kovalla kädellä kun vaikuttaa että kroppa ja pää ei sovi yhteen, pää on melki samankokoinen kun yläkroppa.
- Anonyymi
Isopää? On ole nähnyt livenä.
- Anonyymi
Kirurginveitsi
- Anonyymi
Tuskinpa on kirurgi. Martti treenannut 20 v, ei lihaksista tietoa vatsassa, takapuoli pannukakku 🤔🤔
- Anonyymi
Onko joku uutinen että niin sometyrkyt kuin taviksetkin muokkaa kuviaan? Voi pyhä lehmä jos yllärinä tuli...
- Anonyymi
No ei oo mutta mitä järkeä siinä 8n?noloa nähdä livenä kun puolet paksumpi kun kuvissa .
- Anonyymi
Miksi te seuraaatte Sofiaa jos kerta ottaa noin koville? Käyttäkää Herran jestas tuo aikaa vievä touhu muuhun paljon kivempaan.
- Anonyymi
"Seuraaminen" on väärä ilmaisu, sanotaan vaikka että "satunnaisia matkailijoita" liikkeellä. Ja jokainen tekee itse sen päätöksen, mihin aikansa käyttää, etkä sinä heidän puolestaan. Miksi yrität määräillä muita, vaikka tiedät että sinulla ei ole siihen osuutta eikä arpaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Seuraaminen" on väärä ilmaisu, sanotaan vaikka että "satunnaisia matkailijoita" liikkeellä. Ja jokainen tekee itse sen päätöksen, mihin aikansa käyttää, etkä sinä heidän puolestaan. Miksi yrität määräillä muita, vaikka tiedät että sinulla ei ole siihen osuutta eikä arpaa?
Sohva aina sössii jotain instaansa, sit käy täältä tsekkaa, oliko se huono vai tosi huono idea. Lopuks tulee tänne komentaa juoruilijoita, kun ite julkaisee jotain älytöntä. Jos se ei auta, kaikki on vaan kateellisia. 😆
- Anonyymi
No nyt on sit pehvakin kuvattu paljaana kaikelle kansalle. Ei hyvää päivää!!! 😅🤣😅
- Anonyymi
No juuri niin. En ole moralisti, mutta naurattaa ajatuskin siitä, jos Marttan paljas peppu olisi ollut siinä, niin MYÖTÄHÄPEÄ -kommentteja tulisi todella paljon. Ja joku olis valmis häpeän vuoksi lähtemään maasta hih..hih
- Anonyymi
Steppuli tykkää, muusta viis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Steppuli tykkää, muusta viis!
Kuppiukko, tyhjätasku, nooh tottakai ja ihan antaa tykätä vaan 😝😝😝😝
- Anonyymi
Katsoin kuvaa jossa selkeästi muokattu reisiä ja alavartaloa, luonnottoman lyhyt väli vyötärö-, haara.
- Anonyymi
Mutta jostain syystä yhtään kunnon treenivideota ei julkaise, missä oikeasti TEKISI jotain. Onhan se helppoa mennä salille peiliselfieitä ottamaan ja kertoa kuvatekstissä tekevänsä kunnon treenin. Sitäpaitsi, missä välissä hän ehtisi salilla käydäkään, kun päivät kuluu ripsi-/kynsi-/tukka-/selluliitti-/kasvohoidoissa ja ravintoloissa ruoka-annoksia kuvaten.
- Anonyymi
Kirurgin veitsi muokannut vartalon.Eikä mikään treeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592