Treenaamaton Sofia

Anonyymi

Sofia ei treenaa, niinhän väitetään. Upeat vatsalihakset on. Syntymälahjana?

28

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko somekoukussa pikkulintu. Treenaa nyt niin paljon kuin haluat. Älä kuitenkaan ole ylimielinen.
      Et ole ainoa.

    • Anonyymi

      Sofian piti mennä tietty heti taas treenaamaan, koska hänen on sanottu pöhöttyneen jne.

      • Anonyymi

        On pöhöttynyt.


    • Anonyymi

      Onkohan edes uusi kuva?ainakin kavennettu tosi rankalla kädellä,kasvotkin ihan suipot.

      • Anonyymi

        Katsoin just seiskan kuvaa missä esitteli Stefun kotia niin pää on turvonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin just seiskan kuvaa missä esitteli Stefun kotia niin pää on turvonnut.

        Nimenomaan seiskan kuvissa kasvot usein melko pyöreät,eli kroppaakin kyllä kavennettu tuossa kuvassa.Mitä järkeä tuossa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan seiskan kuvissa kasvot usein melko pyöreät,eli kroppaakin kyllä kavennettu tuossa kuvassa.Mitä järkeä tuossa on?

        Niinpä, samoin lentokenttäkuva jossa tukka ihan takussa ja nenä ihan erilainen kuin instan kuvissa. Seiska tuskin kuvia muokkaa.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin just seiskan kuvaa missä esitteli Stefun kotia niin pää on turvonnut.

        Se on oikea pää. Omat ig-kuvat on kaikki tosi rankasti käsiteltyjä.


      • Anonyymi

        Vanha kuva oli!!! Ja kuinkas muuten, tottahan toki muokattu raakalla kädellä, kuten kaikki muutkin hänen kuvat!!!
        Ihan feikki muija!!!


    • Anonyymi

      En ole Sofia. Vatsalihakset sillä on.

      • Anonyymi

        Kaikilla on 👍🏼


    • Anonyymi

      Alkaa olla sellua vyötäröllä jo kivasti eikä lihaksista tietoakaan.
      Vasta kuitenkin 30 v.

    • Anonyymi

      Muokkaako kuviin kroppaansa kovalla kädellä kun vaikuttaa että kroppa ja pää ei sovi yhteen, pää on melki samankokoinen kun yläkroppa.

      • Anonyymi

        Isopää? On ole nähnyt livenä.


    • Anonyymi

      Kirurginveitsi

      • Anonyymi

        Tuskinpa on kirurgi. Martti treenannut 20 v, ei lihaksista tietoa vatsassa, takapuoli pannukakku 🤔🤔


    • Anonyymi

      Onko joku uutinen että niin sometyrkyt kuin taviksetkin muokkaa kuviaan? Voi pyhä lehmä jos yllärinä tuli...

      • Anonyymi

        No ei oo mutta mitä järkeä siinä 8n?noloa nähdä livenä kun puolet paksumpi kun kuvissa .


    • Anonyymi

      Miksi te seuraaatte Sofiaa jos kerta ottaa noin koville? Käyttäkää Herran jestas tuo aikaa vievä touhu muuhun paljon kivempaan.

      • Anonyymi

        "Seuraaminen" on väärä ilmaisu, sanotaan vaikka että "satunnaisia matkailijoita" liikkeellä. Ja jokainen tekee itse sen päätöksen, mihin aikansa käyttää, etkä sinä heidän puolestaan. Miksi yrität määräillä muita, vaikka tiedät että sinulla ei ole siihen osuutta eikä arpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Seuraaminen" on väärä ilmaisu, sanotaan vaikka että "satunnaisia matkailijoita" liikkeellä. Ja jokainen tekee itse sen päätöksen, mihin aikansa käyttää, etkä sinä heidän puolestaan. Miksi yrität määräillä muita, vaikka tiedät että sinulla ei ole siihen osuutta eikä arpaa?

        Sohva aina sössii jotain instaansa, sit käy täältä tsekkaa, oliko se huono vai tosi huono idea. Lopuks tulee tänne komentaa juoruilijoita, kun ite julkaisee jotain älytöntä. Jos se ei auta, kaikki on vaan kateellisia. 😆


    • Anonyymi

      No nyt on sit pehvakin kuvattu paljaana kaikelle kansalle. Ei hyvää päivää!!! 😅🤣😅

      • Anonyymi

        No juuri niin. En ole moralisti, mutta naurattaa ajatuskin siitä, jos Marttan paljas peppu olisi ollut siinä, niin MYÖTÄHÄPEÄ -kommentteja tulisi todella paljon. Ja joku olis valmis häpeän vuoksi lähtemään maasta hih..hih


      • Anonyymi

        Steppuli tykkää, muusta viis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Steppuli tykkää, muusta viis!

        Kuppiukko, tyhjätasku, nooh tottakai ja ihan antaa tykätä vaan 😝😝😝😝


    • Anonyymi

      Katsoin kuvaa jossa selkeästi muokattu reisiä ja alavartaloa, luonnottoman lyhyt väli vyötärö-, haara.

    • Anonyymi

      Mutta jostain syystä yhtään kunnon treenivideota ei julkaise, missä oikeasti TEKISI jotain. Onhan se helppoa mennä salille peiliselfieitä ottamaan ja kertoa kuvatekstissä tekevänsä kunnon treenin. Sitäpaitsi, missä välissä hän ehtisi salilla käydäkään, kun päivät kuluu ripsi-/kynsi-/tukka-/selluliitti-/kasvohoidoissa ja ravintoloissa ruoka-annoksia kuvaten.

      • Anonyymi

        Kirurgin veitsi muokannut vartalon.Eikä mikään treeni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe