Mitä järkeä kadehtia käytännössä ihan tuntematonta ihmistä joka ei kuulu sinun elämääsi millään tavalla? Ja kaiken lisäksi vielä sellaista ihmistä joka ei ole koskaan edes puhunut sinulle tai kiinnostunut elämästäsi millään tavalla? En ymmärrä. Onko se kuitenkin enemmän katkeruutta siitä ettet ole itse saanut elämässä aikaan yhtä paljon?
Enkä nyt tarkoita että kaikki kadehtisivat naapureita, mutta sellaisia ihmisiä ikävä kyllä on olemassa...
Miksi kadehdit naapuriasi?
14
1737
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luulet kaikkien olevan sinulle kateellisia? Mitähän se sinusta kertoo?
- Anonyymi
Puhuiko tämä aloittaja mielestäsi itsestään vai osuiko aloituksen teema noin muuten? Veikkaan, että kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuiko tämä aloittaja mielestäsi itsestään vai osuiko aloituksen teema noin muuten? Veikkaan, että kyllä.
Ei, tällaisten ihme oletusten esittäjät vaan yleensä herättää kysymyksiä. Kertoo enemmän heistä ja heidän laadustaan.
- Anonyymi
En kadehdi mitään kun seinänaapurini kummallakin puolella ovat vuokralaisia ja itse olen omistusasuja velattomassa asunnossani?
Sen verran kiinnostaa vuokralaiset että mulla on kuuma linja isännöitsijälle ja hallituksemme, mihin kuulun, pj on kavereitani ja häiriköt lentää muualle alta aikayksikön.
:)- Anonyymi
Mäkin asun omistusasuntojen kerrostalossa vuokralla mut oon asunu tässä 10 vuotta jo. En oo lentäny pihalle eikä vuokranantajakaan valittanu 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin asun omistusasuntojen kerrostalossa vuokralla mut oon asunu tässä 10 vuotta jo. En oo lentäny pihalle eikä vuokranantajakaan valittanu 😉
No hyvä homma hei.
- Anonyymi
Sitä vartenko joku puupää liittyy asukashallitukseen, että saa kyylätä suojattomammassa asemassa olevia? Kuulostaa kyllä lähinnä fantasialta.
- Anonyymi
Mistä ihmeestä olet tuollaisia ajatuksia saanut päähäsi? Luulotautia.
- Anonyymi
En ole ap, mutta miksi tällaisiin aloituksiin pitää ylipäätään reagoida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap, mutta miksi tällaisiin aloituksiin pitää ylipäätään reagoida?
Edit, jos kerran asiasi ei missään nimessä ole näin.
- Anonyymi
Voisko aloittaja kertoa esimerkin, niin voisi pohtia asiaa. Itselle vieras aihe tämä naapurien kadehtiminen.
- Anonyymi
Selvästi osoitettu jollekin ei-itseään koskien, joten eiköhän aloitukselle joku esikuva ole.
Ehkä tuollaisia asioita kannattaa ajatella käänteisesti- jos jostain ihmisestä on esimerkiksi jatkuvasti jauhettava kuinka tyhmä, ruma, epäonnistunut, muiden karttama ja jaadi jaadi joku on, että joku essenssi tältä "luuserilta" pitäisi ravistaa ulos.
- Anonyymi
Avaruusolioiden vaikuttamia varmaan. Niillä on korkinaukko päälaellaan.
- Anonyymi
Niin. T pekka sauri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379