Joitakin vuosia sitten joku musiikin asiantuntija tällä palstalla tuhosi ajatukseni muistoista musiikillisesti Una Lagrima kappaleen hyvyyden. Ehkä se musiikillisesti ei ole maailman paras. Mutta silloin 1969 se kappale kauneudessaan oli meille merimiehille hieno.
Käypä kuuntelemassa you tubessa Una Lagrima 1969 Estrellan esittämänä ja kuvittele olevasi Karibian auringon alla rantaravintolan rauhassa, pitkän merimatkan jälkeen. Oli sen ajan hitti latinoissa!!!
Se oli sen ajan merimiesromantiikkaa, ei enään purjelaivojen, ei tämän päivän parin viikon kontrahtien kiireisten merimiesten.
Viime vuosikymmenet olen kuunnellut konserteissa klassista musiikkia, kun en ole päässyt latinalaiseen amerikkaan. Hyvin se vanhuuden odottelu menee näinkin reilusti alle sata vuotiaalta.
Kivoja merimies muisteluja "Merimieskuviin" ja "Äänimereen" runsaiden kuvien kera.
Homehtunut entinen merimies
Una Lagrima
Anonyymi
1
115
Vastaukset
- Anonyymi
Una Lagrima por tu amor. Estela Nunez. Kiva kaunis kappale taannoin juuri tämä. On toinenkin kappale Una Lagrima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742