Päästän nyt irti.

Anonyymi

Hyvää yötä miehelle. Pysy aina sellaisena kuin oot. Olet ihana.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anteeksi. Kiukuttelin sulle kun ei olla nähty, vaikka en tiedä onko se tahtosi. Anteeksi tämä aloitus. En tietenkään päästä irti. En saanut unta kun tuli tästä huono omatunto.

      Minä rakastan sinua varmaan kuolemaani asti.

      • Anonyymi

        Miksi et ole täällä jos kerta niin kovasti rakastat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ole täällä jos kerta niin kovasti rakastat?

        En tiedä missä olet. En tiedä kenen kanssa asut. En tiedä tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä missä olet. En tiedä kenen kanssa asut. En tiedä tarpeeksi.

        Tietäisit kyllä jos olisit silloin kysynyt. En ymmärrä sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisit kyllä jos olisit silloin kysynyt. En ymmärrä sinua.

        Yritin kysyä, etkö muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin kysyä, etkö muista.

        Muistan... nyt kun muistutit. Miksi et halunnut enää jutella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan... nyt kun muistutit. Miksi et halunnut enää jutella?

        Ei ollut kyse siitä ennenkö olisi halunnut. Tietysti haluan ja oon aina halunnut.
        Menen nukkumaan nyt. Voit olla kuka vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kyse siitä ennenkö olisi halunnut. Tietysti haluan ja oon aina halunnut.
        Menen nukkumaan nyt. Voit olla kuka vaan.

        Totta. Hän ei muuten enää halunnut jutella, joten en usko että hän olisit.
        Hyvää yötä silti sinulle! Nukuppa hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Hän ei muuten enää halunnut jutella, joten en usko että hän olisit.
        Hyvää yötä silti sinulle! Nukuppa hyvin.

        Sillä kerralla pakenin ja toinen ehkä ymmärsi sen niin, että en halunnut. Ei ollut kyse siitä. Säikähdin sitä mitä hän ehkä sanoo seuraavaksi... no joo, ehkä en ole. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä kerralla pakenin ja toinen ehkä ymmärsi sen niin, että en halunnut. Ei ollut kyse siitä. Säikähdin sitä mitä hän ehkä sanoo seuraavaksi... no joo, ehkä en ole. Hyvää yötä.

        Hitsi sun kanssa. En tiedä yhtään enää kun voisit ehkä ollakin hän... otetaan siitä selvää vielä joskus, tällä palstalla ellet tule jossain vastaan. Hyvää yötä nyt viimein. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi sun kanssa. En tiedä yhtään enää kun voisit ehkä ollakin hän... otetaan siitä selvää vielä joskus, tällä palstalla ellet tule jossain vastaan. Hyvää yötä nyt viimein. :)

        En minäkään tiedä. Otetaan selvää kyllä. Hyvää yötä, nyt menen oikeasti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään tiedä. Otetaan selvää kyllä. Hyvää yötä, nyt menen oikeasti :)

        Hyvää yötä!

        (Älä vastaa vaikka tän vielä näkisit. Mulle tulee muuten kauhia syyllisyyden tunne jostain syystä, enkä voi olla sitte vastaamatta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä kerralla pakenin ja toinen ehkä ymmärsi sen niin, että en halunnut. Ei ollut kyse siitä. Säikähdin sitä mitä hän ehkä sanoo seuraavaksi... no joo, ehkä en ole. Hyvää yötä.

        Kato peiliin ja lopeta tuo saman paskan jauhaminen, sillä ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato peiliin ja lopeta tuo saman paskan jauhaminen, sillä ei ole mitään merkitystä.

        Mun peilikuvassa ei ole mitään vikaa. Olen ihan tyytyväinen itseeni, joten pidäpä sinä suusi kiinni. Minä kaipaan aikuista enkä mitään typerystä kuten sinä. Siivoa vauva suusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä!

        (Älä vastaa vaikka tän vielä näkisit. Mulle tulee muuten kauhia syyllisyyden tunne jostain syystä, enkä voi olla sitte vastaamatta)

        En kurkkinut enää tänne yöllä. Oli jo niin myöhä, että pakko oli mennä nukkumaan. No, ensi yönä nukuttaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kurkkinut enää tänne yöllä. Oli jo niin myöhä, että pakko oli mennä nukkumaan. No, ensi yönä nukuttaa :)

        Hyvä niin. Olisit muuten valvottanut mua päivälle asti. :)
        Olen muuten T ja mies, että jos ei tärppää niin ainakin tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Olisit muuten valvottanut mua päivälle asti. :)
        Olen muuten T ja mies, että jos ei tärppää niin ainakin tiedetään.

        En tiedä. Kun kirjoitit yöllä ettet ymmärrä minua, ajattelin heti että et sinä hän ole. En usko, että hän kirjoittaisi niin kuten ei käskisi katsella peiliinkään kuten tuo sivullinen. Ei tämä osu häneen muutenkaan. Olen oikeasti löytänyt aarteen. Mun vaisto tietää sen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kun kirjoitit yöllä ettet ymmärrä minua, ajattelin heti että et sinä hän ole. En usko, että hän kirjoittaisi niin kuten ei käskisi katsella peiliinkään kuten tuo sivullinen. Ei tämä osu häneen muutenkaan. Olen oikeasti löytänyt aarteen. Mun vaisto tietää sen :)

        Joo tuo kato peiliin ei ollut minulta. Mutta jos T ei osunut tai et tiedä hänen nimeään niin en ole se ketä mietit. Onnea toivotan sulle tulevaan! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuo kato peiliin ei ollut minulta. Mutta jos T ei osunut tai et tiedä hänen nimeään niin en ole se ketä mietit. Onnea toivotan sulle tulevaan! :)

        Kiitos samoin T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato peiliin ja lopeta tuo saman paskan jauhaminen, sillä ei ole mitään merkitystä.

        Jaa, kato tämä sama tampiojaana aamuviideltä tikkana päristelemässä kaikissa provoissa. Jotain diskuteerattavaa niihin leimeihin palavereihin tarvitaankin😉😆


    • Anonyymi

      Kauneus on aina katsojan silmissä. Muista se.

      • Anonyymi

        Tietysti on. Ei liity aloitukseen mitenkään.


    • Anonyymi

      Laita ap. teidän kirjaimet ja vaikka paikkakunta !!! Ole sinä se rohkea.

      • Anonyymi

        Ei se onnistu. Kuten kirjoitin aiemmin, en edes tiedä tarpeeksi. Ei tämä ole oikea paikka tunnistella niin. Täällä on liian katkeraa ja vihaista porukkaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuumat hetket uusintana
      /_-|`\`^

      • Anonyymi

        Mitä tuo sun kuva esittää? Kuuma tulee jos sitä yrittää tulkita,


    • Anonyymi

      Aloittajan alkukirjain tai jotain vinkkiä paikkakunnasta?

      • Anonyymi

        Samat on.


    • Anonyymi

      ps. en päästä irti. Kiukuttelin vaan unissani yöllä. Anteeksi tämä koko viestiketju.

      • Anonyymi

        Päästäisit vaan. Aina vain pidän peukkuja että kyllä sinä kohta vihdoin onnistut. Mutta valtoimenaan kiukusta ja pyhästä vihasta sykkivä ohimosuonesi ei hevillä hellitä. Eikä siihen lihatiskinkään antimet taida auttaa. 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästäisit vaan. Aina vain pidän peukkuja että kyllä sinä kohta vihdoin onnistut. Mutta valtoimenaan kiukusta ja pyhästä vihasta sykkivä ohimosuonesi ei hevillä hellitä. Eikä siihen lihatiskinkään antimet taida auttaa. 🧐

        Älä höpötä jotain paskaa. Sulla ei ole mitään käsitystä kuka olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä jotain paskaa. Sulla ei ole mitään käsitystä kuka olen.

        En mäkään pääse sun yli, niinkuin joskus sanoinkin. Ja sä et uskonut.
        Vanhainkodissakin sua muistelen, vaikka muuten muisti olisi mennytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä jotain paskaa. Sulla ei ole mitään käsitystä kuka olen.

        Kyllä sen oikean vaan tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen oikean vaan tunnistaa.

        Ei se nyt osu, en kirjoita koskaan vihaisena kuten sun "oikea". Kiukuttelu ei ole sama asia kuin olla kiukkuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään pääse sun yli, niinkuin joskus sanoinkin. Ja sä et uskonut.
        Vanhainkodissakin sua muistelen, vaikka muuten muisti olisi mennytkin.

        Et ole mulle sanonut.


    • Anonyymi

      Nii mäkin ja poistun maisemaan `|/-|_\`

    • Anonyymi

      Sä mitään irti päästä. Huomenna taas ruikuttamassa täällä samaa narinaa

      • Anonyymi

        Niin olenkin. Kirjoitin jo 2 kommenttia tähän, että en ole oikeasti päästämässä irti. Palstalla kuin tatti häntä rakastan joka ilta kun kerkiin. Säkin sitten tajusit :)


      • Anonyymi

        Tää on niin totta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin totta. :D

        Taisi mennä vittuilus hukkaan kun myönsin jo itse saman. Tottakai kaipaan häntä täällä niin kauan kuin jaksan. Ei ole vielä voimat loppu. Eikä varsinkaan tunteet.


    • Anonyymi

      Eihän me tosiaan osata päästää toisistamme irti. Rakkaus viilsi liian syvälle ja nyt olemme sen vankeja.

      • Anonyymi

        Ei se huono vankila ole. Hyvää yötä sellikaverille.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe