Muutoksen myötä alueviranomaiset voisivat laittaa säppiin esimerkiksi kuntosalit, yleiset saunat, uimahallit, harrastuspaikat ja huvipuistot.
Muutos koskisi yksityisiä elinkeinonharjoittajia, yhdistyksiä, säätiöitä ja uskonnollisia yhdyskuntia. Nyt käsittelyssä oleva lakimuutos ei koske ravintoloita, sillä niistä on annettu oma lakinsa.
Tällä hetkellä kaupungit voivat sulkea vain omia tilojaan. Jatkossa voitaisiin sulkea siis myös yksityisten yritysten asiakastiloja.
Kaikki suljetaan pian
Anonyymi
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdit mainita että myös että yleiset hissit asetetaan käyttökieltoon.
- Anonyymi
Huvipuistot ovat muutenkin talvisin suljettuna.
- Anonyymi
Meinaat,ettei kesää enää tule?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611