Twitter vaatii puhelinnumeroa ...

Anonyymi

... jota se ei tule saamaan.
Rekisteröidyin twitteriin sähköpostiosoitteella ja nyt kun sinne yrittää mennä se vaatii puhelinumeroani jota se ei tule saamaan eikä ollut mitään tietoa tuosta vaatimuksesta rekisteröinnin yhteydessä.
Miten voin lopettaa tilin?

27

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi olet avannut tilin ?

    • Anonyymi

      Tottakai vaatii..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vielä runsas vuosikymmen takaperin oli onneksi puhelinluetteloita missä oli kaikkien puhelimen käyttäjien tiedot nimineen, ammatteineen ja kotiosoitteineen ja jopa puhelinnumeroineen kaikkien nähtävissä ihan julkisesti!
      Eikä se ketään häirinnyt.

      • Anonyymi

        Mutta lankapuhelimet eivät silloin profiloineet eivätkä myyneet käyttäjän tietoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lankapuhelimet eivät silloin profiloineet eivätkä myyneet käyttäjän tietoja...

        Niinhän sinä luulet.


      • Anonyymi

        " puhelinluetteloita missä oli kaikkien puhelimen käyttäjien tiedot nimineen, "

        Ei ollut. Esimerkiksi minun salainen numeroni ei ollut koskaan puhelinluettelossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lankapuhelimet eivät silloin profiloineet eivätkä myyneet käyttäjän tietoja...

        Kyllä myivät.. Mikään ei ole muuttunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " puhelinluetteloita missä oli kaikkien puhelimen käyttäjien tiedot nimineen, "

        Ei ollut. Esimerkiksi minun salainen numeroni ei ollut koskaan puhelinluettelossa.

        hah... jos luulet että AI tilkatassaan metadatasta sinua kiinnostuu puhelinnumerosta niin olet niin jäljessä ettet edes tajua olevasi roskakorissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä myivät.. Mikään ei ole muuttunut..

        Kerrotko miten ja mille taholle lankapuhelimen käytöstä syntyviä tietoja myytiin?
        Viranomaistahon vaatimista tiedoista tuskin maksetaan, kun vaatimus on laissa.


    • Anonyymi

      Ei pidä antaa mihinkään tuollaisiin, ei kuukkelillekaan. Kun yksi antaa, ottavat laitteen kaikki yhteystiedot, vaikka heillä ei olisikaan mitään some-tilejä. Siksi kuukkelikin tietää osoitteesi ja urkkivat varmasti kaikki tiedot kännykästä, sähköpostista jne.

      Teknologiasivusto listasi 6 järeää syytä hylätä WhatsApp
      https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006667403.html

      Tuo juttu koskee myös facebookia ja instagramia ja samalla tavalla muitakin jotka urkkii tarpeettomia tietoja.

      • Anonyymi

        Haastava juttu tuon Googlen suhteen mikäli tarvitset Android-puhelimen ... jos aliakasella avaa siihen pakollisen G-tilin, niin sitten puhelimen käyttö tulisi rajoittaa melko minimiiin tunnistautumisen rajoittamiseksi ja sittenkin ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haastava juttu tuon Googlen suhteen mikäli tarvitset Android-puhelimen ... jos aliakasella avaa siihen pakollisen G-tilin, niin sitten puhelimen käyttö tulisi rajoittaa melko minimiiin tunnistautumisen rajoittamiseksi ja sittenkin ...

        Siksi en ottanut androidia vaan Lumian ja sitäkin käytän harkitusti. Seuraavaksi Jolla tai jokin muu kuin android tai iphone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi en ottanut androidia vaan Lumian ja sitäkin käytän harkitusti. Seuraavaksi Jolla tai jokin muu kuin android tai iphone.

        Lumiasta en osaa sen kmmemmin kommentoda kuin toteamalla, että MS toimii nykyisin aivan samalla tavalla yksityisyyden polkien tavalla Google, FB & Co ja siksi olen työstämässä siirtymää Linuxiin.

        Lumialla ei taida pankkiasiat onnistua ja pankit ovat liki pakovoimalla työntämässä mobiilipankkiversioihin myös PC:llä tunnistautuakseen.

        Yksi suuri ongelma ja heikko lenkki.

        Vaikka kuinka itse koettaisi itse pysyä erossa mm. Googlesta ja kaikesta FB:n liittyvästä, niin se ei ole tilanne kaikkien läheistensä ja kontaktiensa suhteen, joiden toimintamalleihin ei voi vaikuttaa.

        Kun he ovat sinuun yhteydessä, niin tietosi siirtyvät edellä mainituille. Moni tallentaa puhelimeensa kontaktiensa koko nimen, täyden osoitteen ja joskus jopa valokuvan, eli kun puhelin soi niin siihen vastatessaan näkevät soittajan kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumiasta en osaa sen kmmemmin kommentoda kuin toteamalla, että MS toimii nykyisin aivan samalla tavalla yksityisyyden polkien tavalla Google, FB & Co ja siksi olen työstämässä siirtymää Linuxiin.

        Lumialla ei taida pankkiasiat onnistua ja pankit ovat liki pakovoimalla työntämässä mobiilipankkiversioihin myös PC:llä tunnistautuakseen.

        Yksi suuri ongelma ja heikko lenkki.

        Vaikka kuinka itse koettaisi itse pysyä erossa mm. Googlesta ja kaikesta FB:n liittyvästä, niin se ei ole tilanne kaikkien läheistensä ja kontaktiensa suhteen, joiden toimintamalleihin ei voi vaikuttaa.

        Kun he ovat sinuun yhteydessä, niin tietosi siirtyvät edellä mainituille. Moni tallentaa puhelimeensa kontaktiensa koko nimen, täyden osoitteen ja joskus jopa valokuvan, eli kun puhelin soi niin siihen vastatessaan näkevät soittajan kuvan.

        WP 8.1 turvallinen, ainakin saldon pääsi katsomaan kun viimeksi kokeilin, mutta ei tulisi mieleenkään maksaa laskuja millään kännykällä. Pöytäkoneella laskut paras maksaa ja seiska ei vakoile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WP 8.1 turvallinen, ainakin saldon pääsi katsomaan kun viimeksi kokeilin, mutta ei tulisi mieleenkään maksaa laskuja millään kännykällä. Pöytäkoneella laskut paras maksaa ja seiska ei vakoile.

        Eihän laskuja tarvitse nykypäivänä itse maksaa. Se tapahtuu automaattisesti tililtä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän laskuja tarvitse nykypäivänä itse maksaa. Se tapahtuu automaattisesti tililtä:D

        Minä maksan mieluummin itse laskut kuin annan eukon tai pankin maksaa. Tai voi ne muutkin maksaa jos omilla rahoillaan maksavat.


    • Anonyymi

      orwell oli optimisti

    • Osta kierrätyskeskuksesta joku parin euron perunapuhelin ja siihen halvin mahdollinen prepaid liittymäksi sekä käytä tätä systeemiä vain ja ainoastaan eri verkkopalveluihin ja vastaavii huuhaajuttuihin rekisteröitymiseen.

    • Anonyymi

      Hyvin voi antaa oman numeron näihin. Ei minkäänlaista haittaa siinä.. turhaa jossittelua..

      • Anonyymi

        Kaikille kaupustelijoille kannattaa antaa oma numero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille kaupustelijoille kannattaa antaa oma numero.

        Korkeintaan kengän numero joka niittautuu kapustelijan persukseen kun sen saamaa äkkilähtöä vauhditetaan saappaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeintaan kengän numero joka niittautuu kapustelijan persukseen kun sen saamaa äkkilähtöä vauhditetaan saappaalla.

        Mulla tuo kengän numero on 46, hyvät äkkilähdöt sillä saa aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Yhdellä prepaidilla selvitty jokaiseen "pakolliseen" kirjautumisfoorumiin useamman vuoden ajan.
      Ei ole ollut mitään ongelmaa, halpaa rekisteröitymistä.

    • Anonyymi

      Nämä twitterin kaltaiset sivustot eivät voi olla röyhkeiden bisneksien hallussa. Eikö keksitä muuta järkevämpää keinoa viestiä.

      • Anonyymi

        Twitter taitaa olla vähiten paha vastaavista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe