Kootut selitykset eli sanoppa mikset laita viestiä hälle

Anonyymi

Kerro kaikki syyt.
Eihän sitä tiedä, jos voitaisiin auttaa toisiamme vaikka vinkeillä ja ideoilla

Mikä on sinun syysi siihen, ettet ota yhteyttä vaan kaipailet täällä haikeana?

60

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En uskalla ja en ole varma olisiko se iloinen yllätys toisen mielestä.

      • Anonyymi

        Olisi se.


      • Anonyymi

        Tämä varmaan on suurin syy monella.


    • Anonyymi

      Mulla ei ole muita syitä kuin että hän ei ole vastannut kolmeen viimeiseen sähköpostiini!

      • Anonyymi

        Minulla sama!! Tosin voi olla että häntä ei vaan kiinnosta, mutta eheiii tietenkään se niin voi olla.. ;) :D


      • Anonyymi

        Oletko varma, että meiliosoite on oikea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma, että meiliosoite on oikea?

        Kyllä se oli oikea. Kun kirjoitin, että hän ei ole vastannut viimeisimpiin sähköposteihini niin se tarkoitti että aiemmin oli tullut vastauksia. Jos sähköpostia ei olisi ollut olemassa niin siitähän tulee virheilmoitus, että sitä ei ole voitu toimittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama!! Tosin voi olla että häntä ei vaan kiinnosta, mutta eheiii tietenkään se niin voi olla.. ;) :D

        Edellinen: Neljä vastaamatonta viestiä minulla niitä oli jos ottaa lukuun mukaan lähettämäni tekstiviestin. Kyllä siitä jo voi päätellä, ettei itse voi enää tehdä muuta kuin voivotella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen: Neljä vastaamatonta viestiä minulla niitä oli jos ottaa lukuun mukaan lähettämäni tekstiviestin. Kyllä siitä jo voi päätellä, ettei itse voi enää tehdä muuta kuin voivotella!

        No voi voivotella jos sellainen omaan luontoon istuu, minä en ala voivottelemaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voivotella jos sellainen omaan luontoon istuu, minä en ala voivottelemaan mitään.

        EVVK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EVVK

        Pitäisiko sinun mennä johonkin teiniangsti saitille mieluummin, sanalyhennyksiesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiko sinun mennä johonkin teiniangsti saitille mieluummin, sanalyhennyksiesi kanssa.

        EVVK on kauan käytössä ollut sivistyneistön käyttämä lyhenne, joka tarkoittaa Ei Voisi Vähempää Kiinnostaa! En voi ymmärtää ihmisiä, jotka tulevat kaikkiin mahdollisiin väleihin kehumaan itseänsä! Ei kukaan voi asettaa ihmisten elämäntapoja paremmuusjärjestykseen. Se mikä sopii toiselle, ei sovi välttämättä toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EVVK on kauan käytössä ollut sivistyneistön käyttämä lyhenne, joka tarkoittaa Ei Voisi Vähempää Kiinnostaa! En voi ymmärtää ihmisiä, jotka tulevat kaikkiin mahdollisiin väleihin kehumaan itseänsä! Ei kukaan voi asettaa ihmisten elämäntapoja paremmuusjärjestykseen. Se mikä sopii toiselle, ei sovi välttämättä toiselle.

        Voi vauvaa..


    • Anonyymi

      Ei ole yhteystietoja, eikä niitä edes löydy mistään.

      • Anonyymi

        Ei löydy nimellä Fonectalta? Tai mitä niitä palveluita nyt onkaan johon soitetaan. Itse joskus olen ystävien osoitteita sitä kautta selvitellyt joulukortteihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy nimellä Fonectalta? Tai mitä niitä palveluita nyt onkaan johon soitetaan. Itse joskus olen ystävien osoitteita sitä kautta selvitellyt joulukortteihin

        Yritin jo aikaa sitten selvitellä puhelin ja osoitetietoja, mutta niitä ei löytynyt. Laitoin viestiä myös Facebookiin, mutta nähtävästi ei hänellä enää käytössä, koska ei ole viestiä käynyt edes lukemassa eikä ole päivitellyt pitkiin aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin jo aikaa sitten selvitellä puhelin ja osoitetietoja, mutta niitä ei löytynyt. Laitoin viestiä myös Facebookiin, mutta nähtävästi ei hänellä enää käytössä, koska ei ole viestiä käynyt edes lukemassa eikä ole päivitellyt pitkiin aikoihin.

        Sivusta: Jos ei löydy niin ei löydy. On esimerkiksi tiedossa vain etunimi ja joillakin ei edes sitä. Jos itse olet noin hyvä tietojen selvittäjä niin mikset itse ota omaasi yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Jos ei löydy niin ei löydy. On esimerkiksi tiedossa vain etunimi ja joillakin ei edes sitä. Jos itse olet noin hyvä tietojen selvittäjä niin mikset itse ota omaasi yhteyttä?

        Eipä löydy ei, vaikka kaikkea olen yrittänyt. Vaikka tiedän koko nimen, eipä siitä mitään hyötyä ole ollut. Hän muutti aikoinaan muualle ja jäi yhteystiedot vaihtamatta.


    • Anonyymi

      1. En tiedä onko hän parisuhteessa. Itse olen naimisissa
      2. En tiedä sukunimeä eikä minulla siten ole mitään yhteystietoja
      3. irl en uskalla käydä auton kylkeen sydämenkuvia piirtelemässä
      4. Viimeksi nähdessämme hän ei vilkaissutkaan minuun
      5. Oletettavasti olen kuvitellut kaiken. Koitan päästä harhasta

      • Anonyymi

        Käy vaan rohkeasti piirteleen sydämen kuvia ikkunaan 😆😆 Rohkeutta nyt vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy vaan rohkeasti piirteleen sydämen kuvia ikkunaan 😆😆 Rohkeutta nyt vaan.

        Se olisikin näky. Olen aikuinen ja järkevä :D

        Tämä on sen verran hullu juttu, että luulen että kohta 5. pitää paikkansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy vaan rohkeasti piirteleen sydämen kuvia ikkunaan 😆😆 Rohkeutta nyt vaan.

        Oli tosi lähellä etten piirrellyt. Jättisydän olisi ollut siisti lumisessa takaikkunassa <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosi lähellä etten piirrellyt. Jättisydän olisi ollut siisti lumisessa takaikkunassa <3

        Jos kohde on varattu, olisi hänellä ollut selittelemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kohde on varattu, olisi hänellä ollut selittelemistä.

        Niin, en halua aiheuttaa kellekään vahinkoa enkä olla häiriöksi.


    • Anonyymi

      Vastaukset ruokiksen ratoksi: Koska olen kahdesti jo laittanut viestin, jossa ilmaisen kiinnostuksen ja annan ymmärtää tunteistani. Toinen kerta oli jo vähän anteeksi pyydellen: en halua ahdistella ja aiempaa ei:tä pitäisi kunnioittaa, mutta sisäinen pakko pakottaa palaamaan asiaan.

      Tilanteet on harvoin mustavalkoisia, ja hänkin jollain ihan minillä tasolla myöntänyt jotain tunteita joskus olleen. Silti ei on ei. Sekin on mahdollista, että hän voi olla liian kiltti sanoakseen ei ilman pehmennystä. En voi enää palata asiaan, koska kunnioitan häntä. En voi, vaikka tunteeni ei ole hävinnyt (vikasta yhteydenotosta on yli vuosi). Helpoin olisi, jos vaan voisi mennä eteenpäin. Mutta... Nämä tunteet ei vaan ole sellaista laatua että se onnistuu noin vain!

      En voi palata asiaan myöskään itseni takia. En halua suhdetta, jossa toinen osapuoli on ”suostuteltu” mukaan. Haluan vain rakkauteen perustuvan molemmin puolisen suhteen, tai sitten jätän mielummin väliin. En tarkoita, etteikö tutustua voisi ja samalla tunnustella omia tunteitaan. Se on ok, ja jopa toivottavaa. Silloin puhutaan kuitenkin korkeintaan tapailusta (parit treffit-pari kk). Jos tunteet ei syty kohtuullisessa ajassa, ei ne tule myöhemminkään. Suhde on vakavampi juttu.

      • Anonyymi

        Paras selitys tähän mennessä :D No voisitko jotenkin vaivihkaisesti sellaista neutraalia viestiä hälle laittaa?


      • Anonyymi

        Minulla ihan sama tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras selitys tähän mennessä :D No voisitko jotenkin vaivihkaisesti sellaista neutraalia viestiä hälle laittaa?

        Teknisesti kyllä voisin. Hänen puhelinnumeronsa ja mailinsa ei ole nyt samat kuin vielä aiemmin, mutta yhden somekanavan kautta yhteys silti vielä on.

        Kuitenkin yhteydenottoni syy olisi hänelle aika selvä, vaikka kysyisin vain miten on mennyt. 🤣 Koska en voi ahdistella, enkä halua kärttää kahden ei-kiitos päälle, joudun vain tyytymään osaani.


    • Anonyymi

      Ei ehdi

      • Anonyymi

        mutta täälä kuiteski ehdit olemaan ;)


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei ole tapana jäädä roikkumaan.
      En halua häiritä.
      Oletan hänen olevan jo jatkanut elämäänsä toisen kanssa,
      Turha repiä vanhoja haavoja auki.
      Ei se toimisi kuitenkaan.
      Vaikka ehkä tunteita olisi ei se aina riitä.

      • Anonyymi

        Tämä mullakin. On jaksa roikkua kenessäkään. Meressä on paljon kaloja ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mullakin. On jaksa roikkua kenessäkään. Meressä on paljon kaloja ;)

        Kyllä hyvät on harvassa tai ovat pahasti piilossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyvät on harvassa tai ovat pahasti piilossa.

        Meressä ei ole paljon kaloja. Hän on uniikki. En halua muita "kaloja". Koko elämäni tietämättäni odottanut häntä. Sitten hän saapui. Draamaa ja tappelua. Nyt hiljaista, no eipä olla nähtykään. En halua hänen kanssaan enää riidellä, ainakaan paljoa. Ehkä se yhteisymmärrys ja - yritys löytyy vielä. Aikuisten ihmisten seesteinen rakkaussuhde? - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meressä ei ole paljon kaloja. Hän on uniikki. En halua muita "kaloja". Koko elämäni tietämättäni odottanut häntä. Sitten hän saapui. Draamaa ja tappelua. Nyt hiljaista, no eipä olla nähtykään. En halua hänen kanssaan enää riidellä, ainakaan paljoa. Ehkä se yhteisymmärrys ja - yritys löytyy vielä. Aikuisten ihmisten seesteinen rakkaussuhde? - sivusta

        Milloin näitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näitte viimeksi?

        On siitä aikaa.. työn puolesta, ei kummankaan omasta tahdosta.
        -sivusta


    • Anonyymi

      Koska siitä saattaisi tulla aviorikos molempien puolelta... Sen verran ollut flirttiä ilmassa

      • Anonyymi

        Ei se nykysin enään ole rikos.


      • Anonyymi

        Viesti ei ole vielä mikään aviorikos


    • Anonyymi

      Hälle tässä terve, minne viesti laitetaan ?

      • Anonyymi

        Tervepä terve. Ihan minne vaan minne mahdollista laittaa :)


      • Anonyymi

        Avaruuteen, mönninkäisten alukselle.


    • Anonyymi

      En jaksa kertoa kun tyhmät tulee heti kertomaan, että ei ole mahdollista. Kaikki on mahdollista jollekin, muistakaa se.

      • Anonyymi

        No kerro nyt meille ees vähän?


      • Anonyymi

        Viestit telepaattisesti ?


      • Anonyymi

        Oot samanlainen kuin minä :) No, meillekin tulee rajat vastaan kun tavataan elämämme ihminen ja sitten möngerrellään menemään. Voi vaikka muuttua perhoseksi :D


    • Anonyymi

      Ei sitä kiinnosta luuseri Leksa

      • Anonyymi

        Leksa teki temput. Nyt game over.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leksa teki temput. Nyt game over.

        Leksalla oli kaksi naista kainalossa. Game over.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leksalla oli kaksi naista kainalossa. Game over.

        Fifty sixty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fifty sixty

        Viimeinen pisara


    • Anonyymi

      Luulen että se kaipaus on vain yksipuolista..

    • Anonyymi

      Ikäeron takia.
      Häntä tuskin kiinnostaa ja taitaa olla liian nuori minulle.

      Todella viehättävä ja herkkä ihminen jolle toivon hyvää. Jospa ei satuttaisi liikaa itseään nykyään varsin kovassa ja kylmässä maailmassa.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin nähdään virallisemmissa merkeissä. Aloita siinä sitten. Toisekseen on liian kaunis.

      • Anonyymi

        Erittäin huono selitys


      • Anonyymi

        Niinpä, mistä aloittaa. Ei todellakaan helppoa, vaikka kuinka miettisi etukäteen mitä voisi sanoa tai tehdä. Sitten vain hymyilee jalat täristen ja toinen ei varmaan edes huomaa ja tulee nolo olo ja haluaisi, että jalat lopettaisivat tärinän, että toinen ei vain huomaa. Ja silti haluaisi vain mennä kiinni ja halata.


    • Anonyymi

      Hän on toivonut että ei olla yhteydessä ja kieltänyt koskaan edes pitäneensä minusta ja varmaan toivoo minun katoavan maan päältä. Siksi en laita.

    • Anonyymi

      Olen ottanut yhteyttä ja vastaanotto ollut välinpitämätön. Parin sanan vastaus eikä kiinnostusta kysyä toiselta mitään.
      Joskus myös tosiaan on parempi olla ottamatta yhteyttä, koska yhteys ei tosiaankaan ole aina toivottu.

    • Anonyymi

      Koska hän alkoi seurustelemaan toisen kanssa. Ymmärsin, etten ole toivottua seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe