Afrikkalaistaustainen siittäjä

Anonyymi

Löytyykö täältä tummaa miestä joka haluaa siittää naisen raskaaksi

27

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ihan tosissaanko oot?


    • Anonyymi

      Omasta puolestasiko kyselet vai kaverin?
      Riittääkö pelkkä väri vai onko muilla mitoilla väliä?
      Suosittelen yliopisto alueita. Sieltä on löytynyt ainakin ennen.

      • Anonyymi

        Omasta puolestani kyselen. Haluaisin lapsen, mutten miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta puolestani kyselen. Haluaisin lapsen, mutten miestä.

        Miks sen pitää musta olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sen pitää musta olla?

        Geneettisesti järkevämpää.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta puolestani kyselen. Haluaisin lapsen, mutten miestä.

        Kuulostaa hyvältä. Nuo opiskelija piirit voisi olla hyvä. Saisi lapsi sitten muutakin perintöä millä pärjätä isompana. Kyllä se älykkyys myös periytyy.
        Millainen aikataulu sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Nuo opiskelija piirit voisi olla hyvä. Saisi lapsi sitten muutakin perintöä millä pärjätä isompana. Kyllä se älykkyys myös periytyy.
        Millainen aikataulu sulla on?

        Miksi tiedustelet aikatauluani? :)


      • Anonyymi

        Millä syrjäkylällä oikein asustat...? Meidän pihassa on kaikenlaisia ja värisiä ihmisiä, lapset leikkii keskenään (useimmiten) sovussa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tiedustelet aikatauluani? :)

        Ylen uteliaisuus. Taluatko tulla raskaaksi tänä vuonna vai ajatteletko sittten joskus kun opiskelut on päättyneet.
        Olisi kiva seurata pitemmällä aikajänteellä.
        [email protected]
        Siitä lapsen kasvamisesta, tuossa alla. Anonyymi 11.01.2021 14:51.
        Kaikkea hyvä kun rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen uteliaisuus. Taluatko tulla raskaaksi tänä vuonna vai ajatteletko sittten joskus kun opiskelut on päättyneet.
        Olisi kiva seurata pitemmällä aikajänteellä.
        [email protected]
        Siitä lapsen kasvamisesta, tuossa alla. Anonyymi 11.01.2021 14:51.
        Kaikkea hyvä kun rakastaa.

        En ole opiskelija, vaikka ehkä alan vaihto onkin tulossa eteen jossain vaiheessa. Parin vuoden päästä olisi toiveissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole opiskelija, vaikka ehkä alan vaihto onkin tulossa eteen jossain vaiheessa. Parin vuoden päästä olisi toiveissa..

        Vuosi aikaa suunnitella. Toinen sitten odottaessa. Vaikka eihän sitä yleensä heti ensi yhdynnässä tule raskaaksi. Harrastatko sopivan musta siittäjän kanssa kunnes tulet raskaaksi vai maihdatko seuraavaan? Oletan että aikomuksesi ei ole ilmoittaa miehelle raskaudestasi.
        -
        Itselliset äidit ovat yleistymässä. Oli juttu mediassa.
        Pojan isällä on tumma tukka ja harmaat silmät, muuta ei tiedetä – 29-vuotias Aino Hyyryläinen sai lapsen yksin, ja niin tekee nyt kasvava määrä äitejä | Yle Uutiset | yle.fi
        Et siis ole yksin valintasi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi aikaa suunnitella. Toinen sitten odottaessa. Vaikka eihän sitä yleensä heti ensi yhdynnässä tule raskaaksi. Harrastatko sopivan musta siittäjän kanssa kunnes tulet raskaaksi vai maihdatko seuraavaan? Oletan että aikomuksesi ei ole ilmoittaa miehelle raskaudestasi.
        -
        Itselliset äidit ovat yleistymässä. Oli juttu mediassa.
        Pojan isällä on tumma tukka ja harmaat silmät, muuta ei tiedetä – 29-vuotias Aino Hyyryläinen sai lapsen yksin, ja niin tekee nyt kasvava määrä äitejä | Yle Uutiset | yle.fi
        Et siis ole yksin valintasi kanssa.

        Aikomuksenani on löytää afrikkalaistaustainen mies, joka haluaa vain siittää, luonnollisia menetelmiä käyttäen, eikä vaadi isän oikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikomuksenani on löytää afrikkalaistaustainen mies, joka haluaa vain siittää, luonnollisia menetelmiä käyttäen, eikä vaadi isän oikeuksia.

        Voisi kuvitella ettei olisi vaikeaa. Tietysti kaikki olemme yksilöitä. Parhaat mustatkin on monesti varattuja. Jos ei kerro että on vain halu tulla raskaaksi niin luulisi sen onnistuvan. Tietysti jos mies kuulee naisen odottavan omaa lasta niin monilla, myös mustilla, voi tulla kiinnostusta lasta kohtaan.
        Onko suunnitelmia mistäpäin haluat etsiä siittäjää? Tarkoitan esimerkiksi lomamatkaa.
        Onko väliä onko mies urheilija, muusikko vai ihan jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi kuvitella ettei olisi vaikeaa. Tietysti kaikki olemme yksilöitä. Parhaat mustatkin on monesti varattuja. Jos ei kerro että on vain halu tulla raskaaksi niin luulisi sen onnistuvan. Tietysti jos mies kuulee naisen odottavan omaa lasta niin monilla, myös mustilla, voi tulla kiinnostusta lasta kohtaan.
        Onko suunnitelmia mistäpäin haluat etsiä siittäjää? Tarkoitan esimerkiksi lomamatkaa.
        Onko väliä onko mies urheilija, muusikko vai ihan jotain muuta?

        Tottakai isyys herää kansallisuuteen tai ihon väriin katsomatta. Onko kellään kokemusta spermapankin käytöstä, saako tällaisia ominaisuuksia itse lähteä valitsemaan? Isyyden salaaminen tuntuu moraalittomimmalta mahdolliselta vaihtoehdolta.
        Syntyperän lisäksi ei ole toiveita, kunhan on perusterve ja normaali ihminen. Älykkyys toki plussaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi kuvitella ettei olisi vaikeaa. Tietysti kaikki olemme yksilöitä. Parhaat mustatkin on monesti varattuja. Jos ei kerro että on vain halu tulla raskaaksi niin luulisi sen onnistuvan. Tietysti jos mies kuulee naisen odottavan omaa lasta niin monilla, myös mustilla, voi tulla kiinnostusta lasta kohtaan.
        Onko suunnitelmia mistäpäin haluat etsiä siittäjää? Tarkoitan esimerkiksi lomamatkaa.
        Onko väliä onko mies urheilija, muusikko vai ihan jotain muuta?

        kyllä musta juoppokin kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä musta juoppokin kelpaa

        Ai sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä syrjäkylällä oikein asustat...? Meidän pihassa on kaikenlaisia ja värisiä ihmisiä, lapset leikkii keskenään (useimmiten) sovussa :)

        Onko oma lapsesi musta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai isyys herää kansallisuuteen tai ihon väriin katsomatta. Onko kellään kokemusta spermapankin käytöstä, saako tällaisia ominaisuuksia itse lähteä valitsemaan? Isyyden salaaminen tuntuu moraalittomimmalta mahdolliselta vaihtoehdolta.
        Syntyperän lisäksi ei ole toiveita, kunhan on perusterve ja normaali ihminen. Älykkyys toki plussaa.

        Ylen jutun mukaan
        "Vuodesta 2019 lähtien itselliset naiset ovat voineet saada hedelmöityshoitoja myös julkiselta puolelta. Sillä voi olla jatkossa vaikutusta itsellisten äitien perheiden yleistymiseen, Rapeli pohtii."
        Hankala ja toisaalta olisi kiinnostavaa tietää mitä ominaisuuksia itsellinen nainen voi laittaa siittiöiden luovuttajalle. Tuo siniset silmät ja vaaleat hiukset tuntuisi olevan perus juttu.
        Entä ihonväri ja älykkyys, jos nainen on vaalea ihoinen suomalaisen näköinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi aikaa suunnitella. Toinen sitten odottaessa. Vaikka eihän sitä yleensä heti ensi yhdynnässä tule raskaaksi. Harrastatko sopivan musta siittäjän kanssa kunnes tulet raskaaksi vai maihdatko seuraavaan? Oletan että aikomuksesi ei ole ilmoittaa miehelle raskaudestasi.
        -
        Itselliset äidit ovat yleistymässä. Oli juttu mediassa.
        Pojan isällä on tumma tukka ja harmaat silmät, muuta ei tiedetä – 29-vuotias Aino Hyyryläinen sai lapsen yksin, ja niin tekee nyt kasvava määrä äitejä | Yle Uutiset | yle.fi
        Et siis ole yksin valintasi kanssa.

        Ei ihme että "miehet" ovat kasvavassa määrin neitejä eivätkä pysty kuin naisten hommiin saati itse perheen pääksi kun kasvetaan pojat ilman miehen mallia. Kenelläkään ei tällainen tunnu tulevan mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että "miehet" ovat kasvavassa määrin neitejä eivätkä pysty kuin naisten hommiin saati itse perheen pääksi kun kasvetaan pojat ilman miehen mallia. Kenelläkään ei tällainen tunnu tulevan mieleen.

        Pojat, jotka ovat ehtineet kasvaa aikuisiksi hapuilevine miehenmalleineen ovat suureksi osaksi alkoholisti-isiensä hylkäämiä tai jo alunperin lehtolapsia. Itselliset äidit ovat aivan tuore juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta puolestani kyselen. Haluaisin lapsen, mutten miestä.

        Onko homma edennyt mitenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko homma edennyt mitenkään?

        Tinderiin kirjauduin, kun en muuta keksinyt. Afrikkalaistaustaisia miehiä siellä on kyllä paljon ja olen heidän kanssa jutellutkin, mutten tiedä miten ihmeessä ottaisin itse asian esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderiin kirjauduin, kun en muuta keksinyt. Afrikkalaistaustaisia miehiä siellä on kyllä paljon ja olen heidän kanssa jutellutkin, mutten tiedä miten ihmeessä ottaisin itse asian esille.

        Oletko ajatellut sanoa miehellä että haluat lapsen? Voithan hankkiutua raskaaksi sanomalla että hoidat ehkäisyn itse. Kuvaamalla passin tai ajokortin saat tiedot tulevaisuutta varten jos itse tai lapsi haluaa tietää isästään jotain.
        Voit kertoa: Olen valkoinen nainen joka haluaa kokeilla mustaa munaa. Tai voihan kaveri olla mukava eikä ihonväriä tarvitse mainita.


    • Reilu vuosi on vierähtänyt sun aloituksesta. Kiinnostaisi tietää miten kävi?
      Onko homma edennyt mitenkään?

    • Anonyymi

      eikö valkoinen käy

      • Anonyymi

        Aloittaja halusi nimenomaan tumman siittäjän.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe