Kokemuksia? Mitä haittavaikutuksia on tullut?
Zanidip -verenpainelääke
4
1992
Vastaukset
- Anonyymi
Itselleni ei Zanidip sopinut. Alkuun oli verenpaineeseen Losatrix, josta alkoi tulla outoja turvotuksia, mitkä lääkäri tulkitsi lopulta angioödeemaksi eli losartaani ja muut vastaavat eivät ilmeisesti itselleni sovi. Mulla on paljon rytmihäiriöitä (lisälyöntejä, on tutkittu) ja vähän liiankin hyvin tunnen muutokset sykkeessä, mikä on häiritsevää. Lääkäri määräsi tilalle Zanidipin (en muista annostusta), josta tuli todella puristava tunne rintakehälle. Erittäin inhottava olo kaikkineen. Vaikka olisi sohvalla pötköttänyt lehteä lukemassa, tuntui kuin olisi norsu istunut rinnan päällä. Lopetin sen käytön omatoimisesti, koska olo oli niin huono. Vaihtui sitten Amlodipiniin, josta ei ole ollut mitään haittoja, on sopinut oikein hyvin - tosin ei pidemmän päälle ole oikein riittänyt pitämään varsinkaan alapainetta kurissa. Yläpaine ei itselläni ole koskaan ollut se pääongelma, vaan alapaine.
- Anonyymi
Atacand ollut hyvä.
Amloratio ei sopinut.
Nyt Zanipid mukana ja ei tunnu hyvältä lääkkeeltä.
Kokemuksia tai vaihtoehtoja? - Anonyymi
Mitä sitten kun ei sovi tai riitä ?
- Anonyymi
Jo ensimmäisestä Zanidipistä tuli kova päänsärky, kasvoja kuumotti ja kasvot muuttuivat punaiseksi, lopetin ko. lääkkeen heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931448Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1931431Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 39962
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66915Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6857