halpa halli pyhäjärvi

Anonyymi

kyllä on kaupan elintarvikkeiden tuorehyllyt sunnuntaina taas kerran tyhjänä kaksiallasta joulukinkkija normaalilla hinnalla vielä .... tainnut vastaavahoitaja käydä kattomassa venäjänkarjalassa 10v sitten mallia et tavara kiertää ei viiti tulla ostoksille kauppaan ja jää muutkin ostokset tekemätä esin vaatteet ja käyttötavara pitää ajaa haapajärvelle jossa hyllyt notkuu tavarasta

11

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähitellen loppuu koko Halpa Halli.Kävin samaisena päivänä puolen päivän aikaan,Parkkipaikalla oli vain yksi (1) auto.

      • Anonyymi

        Minäpä kävin viime kesänä ja silloin oli parkissa ainakin 50 autoa. Perhanan lomalaiset tukkivat meidän parkkipaikat.


    • Anonyymi

      Miksi myyjät aina suu mutturulla ☹️

      • Anonyymi

        Puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa.

        Lopettakaa nyt turha parjaus.
        On hyvä, että tuore tavara tyhjenee hyllyistä.
        Asiakkaana koen tuon hetkisen tyhjyyden tarpeellisena.
        Eikö ole parempi, että kauppa saa uutta, tuoretta tavaraa kuin se, että vanhentuvaa mössöä seisoo hyllyissä.
        Meistä tuskin kukaan kuolee nälkään tänäpäivänä.
        Ylläpito ei ole mitään helppoa. Luulen, että jotkut lökäpöksyt taas arvostelee jonnin joutavia.
        Korona-aika on aika raskasta joka-alan työntekijälle.
        Toivon hartaasti, että ko paikan työntekijät välttyvät näiltä ala -arvoisilta teksteiltä.
        Työniloa kaikille Ihmisille!
        Terveisin asiakas minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa nyt turha parjaus.
        On hyvä, että tuore tavara tyhjenee hyllyistä.
        Asiakkaana koen tuon hetkisen tyhjyyden tarpeellisena.
        Eikö ole parempi, että kauppa saa uutta, tuoretta tavaraa kuin se, että vanhentuvaa mössöä seisoo hyllyissä.
        Meistä tuskin kukaan kuolee nälkään tänäpäivänä.
        Ylläpito ei ole mitään helppoa. Luulen, että jotkut lökäpöksyt taas arvostelee jonnin joutavia.
        Korona-aika on aika raskasta joka-alan työntekijälle.
        Toivon hartaasti, että ko paikan työntekijät välttyvät näiltä ala -arvoisilta teksteiltä.
        Työniloa kaikille Ihmisille!
        Terveisin asiakas minäkin.

        Juurikin näin. Kävimpähän perjantaina ennen viikonloppua hakemassa 5kg Snelmannin viljapossunkinkun luuttoman 4.99 € kg puoli ilimaseksiko sitä pitäs myydä vötkylät ? tulee vielä aika että alatte arvostamaa kaupan henkilökuntaa ja lihan tuottajia.


    • Anonyymi

      Hyvä,että hyllyt ovat välillä tyhjät,helpompi pyyhkäistä hyllyt ja lisätä uudet tuotteet kun
      tavarantoimittajat niitä saavat valmistettua ja logistiikka ehtii kuljettaa. Henkilökunta on aina asiallista,ei päällekäyvää feikkiä ystävällisyyttä. Henkilökunta ei voi mitään sille,jos tilat ovat epäkäytännöllisen ahtaat. Käymme edelleen Halpiksessa ostoksilla.

      • Anonyymi

        No tottahan on että surku tulis jos HH lopettas. Ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottahan on että surku tulis jos HH lopettas. Ei mulla muuta.

        Oli tällä viikolla, luuttomat juhlakinkut 3 € kilo, kohta sulanut ei kun uuniin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tällä viikolla, luuttomat juhlakinkut 3 € kilo, kohta sulanut ei kun uuniin

        ...ja on hyvää einettä tällä pakkaskelillä.....
        Snapsi päälle, niin sulaa hyvin.


    • Anonyymi

      aina iloinen henkilökunta joka palvelee pyynteettömästi t. lauantaimakkara asiakas

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe