Onhan sulla varmaan
monen monta niitä oppilaita ollut joten miksi mä nyt olisin jäänyt sulle jotenkin erityisesti mieleen....muutakuin outona kummajaisena 🤔😄😅
18
166
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin onko muutakuin yhdyssana. Muuta kuin taitaa olla se oikea ilmaistu. Kummajainen on yhdyssana. Se voi olla synonyymi ja myös erisnimi.
- Anonyymi
No jollakin puutaheinäähöpötyksellä sinun täytyy tätä daijuprovoasi parkkeerata ylälaitaan.
- Anonyymi
en tiedä, en ikävöi äidinkielen opettajaa,, enkä luokanopettajaa. Hän on musiikinopettaja, tai ainakin sellaiseksi opiskeli.
- Anonyymi
Airi, Aulikki, Mansikki ja Muu etteköhän kohta haaskalle tuu.
- Anonyymi
Niin on satoja, mutta on vain yksi sinä 😉😊😂
- Anonyymi
Ai oikein satoja? nyt taidat kyllä vähän liioitella? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai oikein satoja? nyt taidat kyllä vähän liioitella? 😁
Enpä liioittele. Molemmat väittämät totta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä liioittele. Molemmat väittämät totta...
Eipä sinunlaistakaan toista ole tullut vastaan.. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sinunlaistakaan toista ole tullut vastaan.. <3
Se on varmaankin totta🤔 molemmin puolin 😁
- Anonyymi
koen tuonkin huomionosoituksen hyvin loukkaavana hyökkäyksenä, hataraa hataraani vastaan, senkin ympäripyöreä-hu0ranperä, sait varmasti tuon sukunimen vasta vuonna 20 seitsemän plus viis miinus kaksviis, haista paska plus kaksi miinus neljä.
:)
jaxuhali
https://www.youtube.com/watch?v=oUfWHJ_RVvY- Anonyymi
No mittees se APsimies muuta?
- Anonyymi
Hatara hattarani. Sinä keijunpieru karmijani. Lakastun sulosanoistasi. Rakastun rivoista runoistasi. Olen rauhassa. Lusikassa tai kauhassa.
- Anonyymi
Joo, aika mieleenpainuva kokemushan se suhun tutustuminen oli. Varmaanki se sun pilke silmäkulmassa ja tuntu että hait mun huomiota sillä temppuilulla.
- Anonyymi
🤣😅🙄
- Anonyymi
Milloin tuo kaikki on tapahtunut? Tietääkö hän ajatuksistasi?
- Anonyymi
2017-2018 välisenä aikana. Kyllä hän nyt ainakin sen tiesi että olin häneen ihastunut ja taitaa kyllä arvata että olen edelleenkin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2017-2018 välisenä aikana. Kyllä hän nyt ainakin sen tiesi että olin häneen ihastunut ja taitaa kyllä arvata että olen edelleenkin ;)
Mikä on kolmas kirjain tuon henkilön sukunimessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on kolmas kirjain tuon henkilön sukunimessä?
..m.......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss30420384Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.
Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova3285928Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia3023502