Aihe

Onhan sulla varmaan

Anonyymi

monen monta niitä oppilaita ollut joten miksi mä nyt olisin jäänyt sulle jotenkin erityisesti mieleen....muutakuin outona kummajaisena 🤔😄😅

18

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mietin onko muutakuin yhdyssana. Muuta kuin taitaa olla se oikea ilmaistu. Kummajainen on yhdyssana. Se voi olla synonyymi ja myös erisnimi.

• Anonyymi

No jollakin puutaheinäähöpötyksellä sinun täytyy tätä daijuprovoasi parkkeerata ylälaitaan.

• Anonyymi

en tiedä, en ikävöi äidinkielen opettajaa,, enkä luokanopettajaa. Hän on musiikinopettaja, tai ainakin sellaiseksi opiskeli.

• Anonyymi

Airi, Aulikki, Mansikki ja Muu etteköhän kohta haaskalle tuu.

• Anonyymi

Niin on satoja, mutta on vain yksi sinä 😉😊😂

• Anonyymi

Ai oikein satoja? nyt taidat kyllä vähän liioitella? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oikein satoja? nyt taidat kyllä vähän liioitella? 😁

Enpä liioittele. Molemmat väittämät totta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä liioittele. Molemmat väittämät totta...

Eipä sinunlaistakaan toista ole tullut vastaan.. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sinunlaistakaan toista ole tullut vastaan.. <3

Se on varmaankin totta🤔 molemmin puolin 😁

• Anonyymi

koen tuonkin huomionosoituksen hyvin loukkaavana hyökkäyksenä, hataraa hataraani vastaan, senkin ympäripyöreä-hu0ranperä, sait varmasti tuon sukunimen vasta vuonna 20 seitsemän plus viis miinus kaksviis, haista paska plus kaksi miinus neljä.
      :)
      jaxuhali

https://www.youtube.com/watch?v=oUfWHJ_RVvY

• Anonyymi

No mittees se APsimies muuta?

• Anonyymi

Hatara hattarani. Sinä keijunpieru karmijani. Lakastun sulosanoistasi. Rakastun rivoista runoistasi. Olen rauhassa. Lusikassa tai kauhassa.

• Anonyymi

Joo, aika mieleenpainuva kokemushan se suhun tutustuminen oli. Varmaanki se sun pilke silmäkulmassa ja tuntu että hait mun huomiota sillä temppuilulla.

• Anonyymi

🤣😅🙄

• Anonyymi

Milloin tuo kaikki on tapahtunut? Tietääkö hän ajatuksistasi?

• Anonyymi

2017-2018 välisenä aikana. Kyllä hän nyt ainakin sen tiesi että olin häneen ihastunut ja taitaa kyllä arvata että olen edelleenkin ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2017-2018 välisenä aikana. Kyllä hän nyt ainakin sen tiesi että olin häneen ihastunut ja taitaa kyllä arvata että olen edelleenkin ;)

Mikä on kolmas kirjain tuon henkilön sukunimessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on kolmas kirjain tuon henkilön sukunimessä?

..m.......

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      20384
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      5928
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      302
      3502