Arttu on saanut Tubelta kaiken. Rahaa, mainetta, Suomen upeimman kämpän, superautoja, naisia.
Nyt Arttu on lopettanut. Hänestä tulee muusikko. Suomitube on kuollut. Vain Niilo22 ja Tallahasseessahallat, SuomiTuben todelliset vääntäjät jatkavat. Nuoret MassiTunettajat lopettavat miljoonat tileillään!
Ökytubettaja Arttu Lindeman lopetti TUBETTAMISEN!
6
2959
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta osaako laulaa?
- Anonyymi
Jaakko Parkkalin mukaan Suomen paras laulaja!
- Anonyymi
Jos videot saavat keskimäärin noin 10 000 - 30 000 näyttökertaa, se ei vaan motivoi.
- Anonyymi
Onko alkuajoista oikein muita jäljellä kuin Niilo kun niin pitkään seurannut?
- Anonyymi
Ei tää-KÄÄN tuu koskaan breikkaa,näitä tubettajia yms. on jo liikaa näin pieneen maahan.Jossain vaiheessa pitää ottaa lusikka pikku handuun ja kouluttautua joksikin.Ihan vittumaistahan se on mutta vain elämää.Ei sen enenpää.
- Anonyymi
Sääli vain Niilo22 kun läheiset ja sukulaisetkin sitten jo puuttuvat epämieluisaan julkisuuteen kun lapsenomaisella kapasiteetilla pysty käsittelemään tulleita ongelmia ja jo ikämiehellä sitten kiusaamista mikä lähinnä nuorten ja lapsien ongelma kun ikätovereilla lähinnä jo sitten toisenlaista vainoamista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565