Aihe

Jos mies ihmettelet

Anonyymi

mun silmiä kaupassa, niin olen hurahtanut maskimeikkiin. Se vaatii mustat kajalit silmäreunoihin ja paljon luomiväriä.

10

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Outo maskimeikki. Mulla taas on vähentyny meikki maskien käytön takia. Meikkivoidetta en laita kun otsa vaan näkyy. Maski peittää niin ison osan naamasta. Ripsiväriä laitan vaan yläripsiin. Siinä se. Maski valuu kuitenkin melkein silmiin kiinni niin mitä vähemmän meikkiä sitä vähemmän maski suttaa.

• Anonyymi

Oudot meikit sulla jos ne suttaantuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oudot meikit sulla jos ne suttaantuu.

Kyllä maski naamaa hieroo koko ajan ja hengitys hönkii koko päivän kuumaa höyryä naamalle. Naama hikoo ja kuumuus valuttaa iholta jopa veden kestävät meikit iholle levinneeksi

• Anonyymi

Pyllistit kaupassa miksi?

• Anonyymi

Tuota juuri ihmettelin. Kiva kun sain selvyyden.

• Anonyymi

Niin muistit tapahtuman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin muistit tapahtuman

Vaatekaapissa pyllisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatekaapissa pyllisti

Tarkoitat kai sovituskoppia. Se ei ole ollut aloittaja, joka ei vähään aikaan ole vaateostoksilla käynyt.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      12583
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      181
      11287
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      7683
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      18
      5128
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      192
      3104