TÄÄ ON KAMALAAAA

Anonyymi

Siis uskaltauduin kertoo mun äidille et mul on syömishäiriö... ja joo tiiän ite et mul on kosk eka oon dietil viikon ja sit sorrun ruokaan jollon vedän ihan sikana kaikkee ja sit yritän oksentaa ja sit sen jälkeen itken monta tuntii ja valvon yöt :D SE ON YHTÄ HELVETTII niin ni nyt äiti kyttää mua 24/7 ja en kyllä ihmettele mut siis se pahin juttu täs on se et se ostaa mulle kaikkii pähkinöitä ja proteiini patukoita ihan kauheesti ja en voi olla ahmimatta niit sillon kun tulee sellane hetki et haluun syödä paljon.... Ja en pysty säästää mitään tai no ehkä alle viikon mut sitten sorrun ruokaan😭 ja sit yritän oksentaa niit ulos mut se on vaikeeta ku äiti pyörii koko ajan lähellä!!!!!!

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos sä haluut pilata hampaasi oksentamisella ja samalla sisäelimet niin siitä vaan oksentamaan.Älä sit valita kun hampaat on huonossa kunnossa.Se oksentaminen ei tee hyvää hampaille.

• Anonyymi

Jep ei se teekkään hyvää hampaille mut sille ei maha mitään et jos on pakko syödä ja oksentaa

• Anonyymi

Äitisi ei sitten huomannut, että sinut kannattaisi viedä lääkäriin? Joku terapeutti auttaisi paremmin tässä asiassa kuin äitisi. Äitisi on nyt hädissään. Hänen apu ei riitä ja voi jopa pahentaa asiaa. Tarvitset ammattilaisen apua, jotta saat syömisasiat takaisin haltuun. Eli varatkaa sinulle lääkäriaika, jotta saisit apua ammatti-ihmisiltä. Bulimia on vaikeampi hoitaa kuin anoreksia, koska ahmimisessa on kyse addiktiosta, eikä ihminen pärjää nollalinjalla ruuan suhteen. Alkoholisti voi olla juomatta, jolloin homma toimii. Bulimikko ei voi olla syömättä, vaan on opittava, mikä on normaalia ja kohtuullista. Eli menkää lääkäriin, jotta saatte sinulle lähetteen johonkin terapiaan.

• Anonyymi

Juu mä tiiän et mun äiti ei oo sama asia kun joku lääkäri ja se tietää tän jutun ku kerroin sille elikkä mä joudun jonnekin terapiaan täs on kaikkee muutakin meneillään et juu apuu on kyl tulos :D ja toivon et se auttaa :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe