TÄÄ ON KAMALAAAA

Anonyymi

Siis uskaltauduin kertoo mun äidille et mul on syömishäiriö... ja joo tiiän ite et mul on kosk eka oon dietil viikon ja sit sorrun ruokaan jollon vedän ihan sikana kaikkee ja sit yritän oksentaa ja sit sen jälkeen itken monta tuntii ja valvon yöt :D SE ON YHTÄ HELVETTII niin ni nyt äiti kyttää mua 24/7 ja en kyllä ihmettele mut siis se pahin juttu täs on se et se ostaa mulle kaikkii pähkinöitä ja proteiini patukoita ihan kauheesti ja en voi olla ahmimatta niit sillon kun tulee sellane hetki et haluun syödä paljon.... Ja en pysty säästää mitään tai no ehkä alle viikon mut sitten sorrun ruokaan😭 ja sit yritän oksentaa niit ulos mut se on vaikeeta ku äiti pyörii koko ajan lähellä!!!!!!

4

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos sä haluut pilata hampaasi oksentamisella ja samalla sisäelimet niin siitä vaan oksentamaan.Älä sit valita kun hampaat on huonossa kunnossa.Se oksentaminen ei tee hyvää hampaille.

• Anonyymi

Jep ei se teekkään hyvää hampaille mut sille ei maha mitään et jos on pakko syödä ja oksentaa

• Anonyymi

Äitisi ei sitten huomannut, että sinut kannattaisi viedä lääkäriin? Joku terapeutti auttaisi paremmin tässä asiassa kuin äitisi. Äitisi on nyt hädissään. Hänen apu ei riitä ja voi jopa pahentaa asiaa. Tarvitset ammattilaisen apua, jotta saat syömisasiat takaisin haltuun. Eli varatkaa sinulle lääkäriaika, jotta saisit apua ammatti-ihmisiltä. Bulimia on vaikeampi hoitaa kuin anoreksia, koska ahmimisessa on kyse addiktiosta, eikä ihminen pärjää nollalinjalla ruuan suhteen. Alkoholisti voi olla juomatta, jolloin homma toimii. Bulimikko ei voi olla syömättä, vaan on opittava, mikä on normaalia ja kohtuullista. Eli menkää lääkäriin, jotta saatte sinulle lähetteen johonkin terapiaan.

• Anonyymi

Juu mä tiiän et mun äiti ei oo sama asia kun joku lääkäri ja se tietää tän jutun ku kerroin sille elikkä mä joudun jonnekin terapiaan täs on kaikkee muutakin meneillään et juu apuu on kyl tulos :D ja toivon et se auttaa :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe