näinhän se alkoi joukkopako trumpinkin hallituksessa.
marinin valtiosihteeri ottiloparit
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtikö itään vai länteen?
- Anonyymi
vai annettiikko lopputili
- Anonyymi
Se ero tässä on että tämä Marinin sihteeri otti itse loparit kun Trumppi antoi jo eka viikolla lopareita tais olla ennätys Tämä Trumpin erottamien ministerien ja avustajien joukko.
- Anonyymi
Jää viettämään enemmän aikaa perheeseen syntyneen vauvan kanssa, on ollut jo hoitovapaalla viime syksystä lähtien, eli hieman eri meininki mitä Trumpin hommissa. Vaikka eihän sellainen sinua hetkauta, ainastaan lööpin otsikko, josta vedät omat harhaiset johtopäätöksesi joilla voit jatkaa hallituksen mollaamista.
- Anonyymi
säätaijat olla sostemi,kunalat puollustamaan loparinottajaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
säätaijat olla sostemi,kunalat puollustamaan loparinottajaa,
Entäs sinä Eipä tarvi arvailla olet näitä Trumpin ja Halla ahon kavereita eli persureppana aivopesty populisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sinä Eipä tarvi arvailla olet näitä Trumpin ja Halla ahon kavereita eli persureppana aivopesty populisti.
Suomen suurimmasta Puolueesta kumminki.Ja meitä on Paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen suurimmasta Puolueesta kumminki.Ja meitä on Paljon.
niinhän ne tosimiehet selittää,vauvankans
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807