Kreistuksen seurakunta on siellä missä Jumalan sana oikein julistetaan ...
... Ja sakramentit oikein jaetaan.
Milloin sitten Jumalan sana oikein julistetaan?
Silloin kun pelastukseen ei lisätä Jeesuksen Kristuksen uskon lisäksi mitään muuta.
Milloin sitten sakramentit oikeinjaetaan?
Silloin, kun Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri ovat Ehtoollisessa TODELLISINA.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä jumalan ja mitkä sanat. Tästä raamatun jullesta kun ei ota pirukaan selvää.
- Anonyymi
Ei tietenkään sellainen henkilö mitään selvää saa, jolle Kristinusko ja Pyhä Raamattu on tuntematon asia. Ja tie helvettiin on tuttu.
- Anonyymi
On se käsitämätöntä kuinka jotkut kuvittelevat syövänsä Jeesuksen ehtoollisessa !?
Se kertoo kuinka hukassa voi olla ihmispolo joka ei ol ekoskaan päässyt osalliseksi terveestä evankeliumista ja omakohtaisest auudestisyntymisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin21514408Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013363Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2858890- 406370
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2273688