Koti kissanpennulle Savonlinna

Anonyymi

Tarjoan rakastavaa kotia kissanpennulle Savonlinnassa 💗 laita viestiĂ€.

1

<50

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      [email protected] on sĂ€hköpostini johon voi tarjota kissaa minulle. LuovutusikĂ€inen kissa on ainut vaatimus. Kissa saisi rakastavan hyvĂ€n kodin minulta. Olen elĂ€nyt koko elĂ€mĂ€ni kissojen kanssa joten ei ole mitÀÀn ongelmia kissan hoidon suhteen. Tarjotkaa jos on. Jos kissa kuljetetaan luokseni maksan bensarahaa hiukan.

    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkÀ haluaisimme saada vastaukset...O
      IkÀvÀ
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessÀ parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia SeinÀjoen konttorin edessÀ tÀnÀÀn. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      SeinÀjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      ettÀ sinulle ei riitÀ yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihÀn se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiÀ jotain tunnisteleikkiÀ?

      TietÀisi ketÀ tÀÀllÀ kÀy kaipaamassa.. kerro jotain mikÀ liittyy sinuun ja hÀneen eikÀ muut tiedÀ. Vastaan itsekin kohta
      IkÀvÀ
      71
      1471
    7. Miksi nÀin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhÀ kirja kieltÀÀ sopeutumisen vÀÀrÀuskoisten keskuuteen? NÀin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hÀnet? Kuka tietÀÀ asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      IkÀvÀ
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. KuolinsyynÀ sydÀmen pysÀhdys.

      Eli naisen hengittÀminen estettiin ja tÀstÀ oli suorana seurauksena sydÀmen pysÀhdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe