Himohiihtäjät kunnostautuvat Helsingissä

Anonyymi

12

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä noita saatanan kusipäitä ajaa ladulle? Onko ne sukkahousut jotka tuon aiheuttaa?

• Anonyymi

Kännykkäkamerat esiin ja laturaivoajien naamat juutuubbiin !!

• Anonyymi

"Kännykkäkamerat esiin ja laturaivoajien naamat juutuubbiin !!"

Samaa mieltä, jokainen huuteleva hiihtovalas tuikun nokkaan ja naamat julkisuuteen!

• Anonyymi

Paloheinässä on nyt hyvät tasaiset maastot, jossa nyt lumen tultua olisi hyvä ihan aloittelevan lapsenkin mennä. Älkää tappako lapsen innostusta liikuntaan, vaikka kuinka harmittaisi ettei ohitettaessa mahdu aina luistelemaan tai ei voisi pitää vauhtia ja kierrosajat kärsivät ja syke laskee.

• Anonyymi

Lunta on nykyisin miten sattuu etelässä lapsille ei ole automaattista lähteä hiihtämään. On todellista epäasiallista myrkynkylvämistä ja omaan napaan tuijottamista alkaa huutelemaan liikuntatunnilla oleville lapsille.

Hävetkää!!!

• Anonyymi

Sen sijaan kaikki latuverkkoja tahallisesti terrorisoivat kävelijät , autoilijat ja kelkkailijat sekä mönkijäidiootit suoraan saunan taakse sianruoaksi.

Ladulta voi kävellä lähinpään jalankulkuun tarkoitettuun väylän liittymään silloin, jos joko suksi tai side on mennyt rikki. Silloinkin voi liukua yhdellä suksella.

Poliisi valvomaan ja jakamaan sakkoja, koska kansa ei osaa enää kunnioittaa lakia.

• Anonyymi

Mitä lakia?????

• Anonyymi

Mitä ihmeen lakia??

• Anonyymi

Latua! huudon kajahtaessa ilmoille väistetään sivuun ja annetaan latu nopeammille. Eikö lapsukaisille ole opetettu hiihdon etikettiä?

• Anonyymi

Itse olen kummastellut tätä:

Suksille nouseminen vaatii siteiden kiinnityksen ladulla, sillä ei se onnistu hiekkaisella parkkipaikalla ja umpihangessa.

Jatkuvasti tulee vaaratilanteita, kun kanssahiihtäjät vetää 10 cm päästä täysillä ohi omaa latu uraa pitkin, kun laittaa vermeitä kiinni. Onpa jopa kommentoitu, että onko tässä pakko laittaa (vieressä 50 auton rivi, josta kaikki muutkin ladulle tulleet) metsästäkö pitäisi ladulle putkahtaa? Sauvojen katkeaminen on jokakertainen pelko, kun siteitä pyllistät kiinni.

Paikalla 100m näkyvyys joka suuntaan, joten helppo ennakoida väistö kauempaa.

Laskettelijoille opetetaan rinteessä: takaa tuleva väistää. Ladulla opetetaan - edessä oleva väistää. Tämä on se epäkohta, mikä pitäisi korjata, niin että takaa kovemmin tuleva väistää myös ladulla .Juuri missään ei ole enää vain yhden ladun leveää kapeaa rännin, jossa pitäisi metsään alta hypätä.

Hitaampi väistää sääntö on sodanjälkeisiä sääntöjä jotka luotu itsetampatulle metsäpoluille. Latukoneura mahdollistaa ohituksen ilman huuteluja.

Jotenkin osalla hiihtäjistä aivot ja havainnointikyky sumenee hiihtäessä täysin, myös muita ladulla olijoita kohtaan.

• Anonyymi

Moni tuntuu kiristävän vauhtia kun lähden ohituksen, vaikka pitäisi tehdä juuri toisin päin, hidastaa nopean ohituksen takaamiseksi. Ei ole mukavaa hitaammalla keskikaistalla yrittää rimpuilla ohi. Sykkeet nousee liikaa. Ja perässä hiihtämällä eivät nouse tarpeeksi.

• Anonyymi

Mikros Kienänen on yks iso mulkendo tyyppi joka on vastuussa joka helvetin kärrypolku laduksi. Miten noin ammattitaidoton tyyppi voi pitää itseään esimiehenä vaikka hän ei ole yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      205
      3833
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2426
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2296
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2213
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1157
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1126
    Aihe