Aihe

punaoranssi musta asuissa treenannut salikissa tänään klo 21 21.30 aikaan

Anonyymi

pitkä tukka
pituus 165...170
fit kroppa sopivasti naisellisella rasvoilla eli puskurit ja peräsin löytyi mutta treenattu myös
sori et kuvittelin susta kaikkee olit niin lähelläki
olenhan vain mies....

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jee psykopaatti J löytänyt uuden uhrin jota haukkua! Olen vihdoin vapaa!!! 😘

• Anonyymi

Minähän se olin, mutta näitkö sen komean miehen sinikeltaisissa siellä peränurkassa. Sitä mä vielä panen enkä sua kuolaava sonni.

• Anonyymi

Huomenna petän kun noin kirjoitit nii joka kerta kun luen sun viestejä muille nii mä petän ja sä oot ikuisesti uskollinen minulle mutta mä en oo niin kauan kun olet täällä muiden kanssa kirjoittamassa

• Anonyymi

Juu saletisti kukaan täällä kirjoittelee jollekin salilla nähdylle naiselle. :D aika kehityshäiriöistä ois.

• Anonyymi

Salilla käyvät miehet ovat tunnetusti aika yksinkertaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salilla käyvät miehet ovat tunnetusti aika yksinkertaisia.

Riippuu paljon käy mitä syä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu paljon käy mitä syä.

Yksinkertaisia apinoita ollut kaikki salimiehet joita olen tapaillut. En tiedä tekeekö se treenaaminen jotain haittaa aivoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      266
      18963
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13876
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10362
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      70
      7567
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      357
      4634