Nytki sua vituttaa

Anonyymi

Ku en anna sulle toivottua reaktiota. Vituttaa nii paljo et haluisit päästä purkamaan sen jollai tavalla. Vaikka naurunhörähdyksel ja postaamalla tätä eteenpäi

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse kirjoittaa "Ikävä" palstalle. Voi reppana k sua.

      • Anonyymi

        Huomasin HRJ että oot löytäny taas luulon että Katja Kaarina täällä

        Mä oon K nainen jota omit täällä. Kassalla työskentelen

        Tatuoimaton ja ravintolan kassatarjoilija


        Ei oo mun vika että sulla on ongelmia tulla toimeen työharjoittelupaikkas työyhteisössä. Ehkei ala ole sun tai sulta puuttuu vaan sosiaalisia taitoja

        Toi haukkuminen palstalla viittaa sos.taitojen puutteeseen ja erilaisien yhteentörmäyksien herkästi ilmaantumiseen eri ihmisten välille.

        Onko muuten työttömyystuet rullaamaassa vai keskeytitkö opinnot siihen kun et tullu toimeen työharjoittelupaikassas kaupan kassalla?

        Siitähän tulee karenssia jos työtön keskeyttää opinnot ilman pätevää syytä ja harjoittelupaikassa muiden kanssa riitaantuminen ei oo hyväksytty syy.

        Tuliko 3 kk vai enempi karenssia ja oletko nyt pudonnut ihan köyhyys anelu palkoille eli toimeemtulotuelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin HRJ että oot löytäny taas luulon että Katja Kaarina täällä

        Mä oon K nainen jota omit täällä. Kassalla työskentelen

        Tatuoimaton ja ravintolan kassatarjoilija


        Ei oo mun vika että sulla on ongelmia tulla toimeen työharjoittelupaikkas työyhteisössä. Ehkei ala ole sun tai sulta puuttuu vaan sosiaalisia taitoja

        Toi haukkuminen palstalla viittaa sos.taitojen puutteeseen ja erilaisien yhteentörmäyksien herkästi ilmaantumiseen eri ihmisten välille.

        Onko muuten työttömyystuet rullaamaassa vai keskeytitkö opinnot siihen kun et tullu toimeen työharjoittelupaikassas kaupan kassalla?

        Siitähän tulee karenssia jos työtön keskeyttää opinnot ilman pätevää syytä ja harjoittelupaikassa muiden kanssa riitaantuminen ei oo hyväksytty syy.

        Tuliko 3 kk vai enempi karenssia ja oletko nyt pudonnut ihan köyhyys anelu palkoille eli toimeemtulotuelle?

        Kassatarjoilijan työtehtävät:

        ” Kassatarjoilijan työtehtäviin kuuluu asiakaspalvelu, kahvilatuotteiden valmistaminen, lounaslinjastosta huolehtiminen, tilitykset ja kassatoiminnoista vastaaminen, omavalvonnasta huolehtiminen ja astiahuolto, sekä muut mahdolliset ravintolassa esiintyvät työtehtävät.

        Olet vastuuntuntoinen, tiimityötaitoinen ja oma-aloitteinen ravintola-alan peruskoulutuksen saanut aurinkoinen persoona. Tulet erilaisten ihmisten kanssa hyvin juttuun, etkä pelkää kohdata asiakasta, ja olet kiinnostunut kehittämään omaa työtäsi sekä oppimaan uutta.”

        Oulun suuntaan kun HRJ omimisiaan suuntaa niin valitaas työpaikkailmoitus oulusta niin tulee HRJ lle kotosempi olo opiskella et millasissa eri aloissa kassan takana ollaan. Ei ole vaan se tavaratalon tai ruokakaupan kassa.

        https://caritaslaiset.fi/rekry/2019/avoin-tyopaikka-haemme-kassatarjoilijaa/


    • Anonyymi

      Eipä oikeastaan. Haetko sinä Ap jonkin sortin reaktiota? Projisoitko? Lirahtaako pissat housuun ja jyskyttääkö otsasuoni?

      • Anonyymi

        Hakee se


    • Anonyymi

      Eiköhän tämä tällainen toiminta käänny sinua itseäsi vastaan. Ei se toinenkaan loputtomiin jaksa kun et anna toivottua reaktioita.

    • Anonyymi

      Sulla on ollut kiihkeä yö. Käyttäisit vähemmän päihteitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe