Olet ihana
Haluan tuntea sinut lähelläni koska rakastan sinua
12
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä ? 😗
- Anonyymi
Sen mieki haluisin tietää..
- Anonyymi
Ihana kulta Pus Pus Pus Pus ❤
- Anonyymi
Rakkaus on kaunista! 🥰😍🥰
- Anonyymi
Oih. Ihanaa.
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Voisit Yäk muuttaa mielesi, jos olisit hänen vieressään ja suutelisit häntä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit Yäk muuttaa mielesi, jos olisit hänen vieressään ja suutelisit häntä ❤️
Mä ainakin sanoisin että jos hän edes vähän ehdottaisi jotain sellaista mulle nii aivan varmasti olen todella loukkaava hänelle kun hän on niin paljon loukannut niitä ajatuksia meidän hetkistä kun kirjoitin niin hän teki sen verran paljon pilaa joten en ikinä kuuna päivänä halua olla hänen kanssaan sillein ja käyn mieluummin vaikkapa maksulliset palvelut läpi kuin olisin hänen kanssaan joten en tiedä miten sanoisin että yök kun se on lievästi ilmaistu hänestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin sanoisin että jos hän edes vähän ehdottaisi jotain sellaista mulle nii aivan varmasti olen todella loukkaava hänelle kun hän on niin paljon loukannut niitä ajatuksia meidän hetkistä kun kirjoitin niin hän teki sen verran paljon pilaa joten en ikinä kuuna päivänä halua olla hänen kanssaan sillein ja käyn mieluummin vaikkapa maksulliset palvelut läpi kuin olisin hänen kanssaan joten en tiedä miten sanoisin että yök kun se on lievästi ilmaistu hänestä
Minä taas haluaisin pitää kädestä, olla lähellä ja suudella hänen kanssaan 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi sun kanssa. En mä susta ole tehnyt pilaa. Mä vaan jatkoin kuvittelua siitä minkä sä aloitit. Ei mun tarkoitus ollut loukata. Anteeksi, jos mun sanat niistä hetkistä loukkasi. Rakkaudella ne oli kirjoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas haluaisin pitää kädestä, olla lähellä ja suudella hänen kanssaan 😘
Jo lle?
Lyhyt, ytimekäs ja kaunista. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio669651Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia4905619Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin1145600Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma1835141Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta
"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis1782821