Menköön tänne....

Anonyymi

Sinä yläkerran naapuri joka hakkaat ja häiriköit jatkuvasti, varsinkin öiseen aikaan.... Nyt saa riittää! Olen asunut tässä talossa puolisen vuotta mutta täytyy sanoa että asuminen on ollut erittäin vaikeaa sinun häiriköinnin takia. En tiedä mitä teet sellaiseen aikaan enkä ala edes arvailemaan mutta sille on tultava loppu, tavalla tai toisella.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ryhdy tekemään yötyötä, niin ongelma on ratkaistu.

• Anonyymi

Harmi sinulla. Ikääntyessä uni lisääntyy, 8h menee sikeessä. Herää pirteänä.

• Anonyymi

Eiköhän tuo tavoittaisi naapurisi paremmin vaikka taloyhtiön ilmoitustaululla...

• Anonyymi

Et sinä ihan viisas ole. Soitapa kuule isännöitsijälle. Ei taida tänne kirjoittelu hirveesti auttaa :)

• Anonyymi

Onks sul paskat puntis, hintti?

• Anonyymi

Ei paskempi kymysys.

• Anonyymi

Eikun puskat pantis kjiäh kjiäh älä selvitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun puskat pantis kjiäh kjiäh älä selvitä

No sekin vielä🤣

• Anonyymi

No keskustele hyvänen aika sen naapurin kanssa kuin aikuinen äläkä itseäsi rääkkää.

• Anonyymi

Muuta takas metsämökkiis ei_mia

Kaikki ei sopeudu muiden ihmisten kanssa elään vaan on erakoita. Semmosta se perhe-elämäkin on.

Mies vetää vessaan keskellä yötä, kuorsaa. Lapset herää painajaisiin ja itkee, pissaa sänkyyn ja sinä siivoat keskellä yötä. Koirat ja kissat ulvoo ja hyppii sänkyyn ja lapset perässä

Erakko on erakko ja kuuluu yksin asuun metsämökkiinsä

• Anonyymi

En ole kyllä missään metsämökissä koskaan asunut enkä aio asuakaan. Enkä liiemmin mikään erakkokaan ole. Ystäviä minulla on... Kuten myös sukulaisia. Sitä samaa yläkerran möykkäämistä ystävänäkin ovat ihmetelleet kun ovat käyneet kylässä.
      t. aloittaja

• Anonyymi

Jatkan että... Ihan hyviä neuvoja tuli tähän viestiketjuun. Kiitos niistä....
        Luulen että poismuuttaminen on ehkä kaikkein paras ratkaisu. Sillä kyseisestä asukkaasta pääsee kaikkein tehokkaimmin eroon. Talo on osittautunut lähes asumiskelvottomaksi paikaksi. Muuten tämä talo on rauhallinen mutta tuon yhden asukkaan kohdalla on ilmennyt jotain tosi outoja ongelmia.
        Ps. Minulta ei ole tänne yhtään kaipausviestiä. Olen nämä palstat jättänyt taakseni jo 7 vuotta sitten ja hyvä niin.
        t. aloittaja

• Anonyymi

Mene puhumaan naapurin kanssa tai laita postiluukusta viestilappu, johon kirjoitat asiallisesti, mikä häiritsee sinua.

Yörauha on oltava. Jokaisessa talossa on järjestyssäännöt, joita pitää noudattaa tai muuttaa pois, jos ei halua asua siten.

• Anonyymi

Puhu naapurisi kanssa niin asia selviää. Poismuuttaminen ei ole hyvä ratkaisu, jos muuten tykkäät asua siellä.

• Anonyymi

Täytyy olla hyvin vakavat perusteet, jotta raastupa määrää asunnon haltuunotosta. Niitäkin harvinaisia tapauksia on tunnetusti tapahtunut.

• Anonyymi

Tarvitsee vain yhtiökokouksen päätöksen ottaa asunto haltuun!

• Anonyymi

Sellaisen vielä lisään tänne että ihmettelen koko asiaa... Miesporukalla hakataan ja möykätään jatkuvasti (porataan seiniä ihan käsitämättömään aikaan, pompotellaan koripalloa lattiaan, hakataan ja ryskätään sekä huudatetaan kotiteatteria). Huomasin että asunnossa on iltaisin ja öisin porukkaa enemmänkin. En tiedä mistä on kyse mutta asunnot ovat pieniä yksiöitä joten...
      Mutta... Muutoksia on tulossa nyt joten siltä osin helpotus.

• Anonyymi

Laitan vaikkapa tähän tämän.... Niin ei se varmaan kannata. (siis tänne kirjoittelu mitään)...
        Olen muuttamassa aika kauaksi joten kyseinen häirikkö jää kyllä taakse aika pian. Uudet tuulet siellä kaukana sitten.
        Ps. Täytyy olla jollain tavalla mielenvikainen kun hakkaa vasaralla seiniä klo 22.30 illalla. Eikä siinä kaikki mutta se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan vaikkapa tähän tämän.... Niin ei se varmaan kannata. (siis tänne kirjoittelu mitään)...
        Olen muuttamassa aika kauaksi joten kyseinen häirikkö jää kyllä taakse aika pian. Uudet tuulet siellä kaukana sitten.
        Ps. Täytyy olla jollain tavalla mielenvikainen kun hakkaa vasaralla seiniä klo 22.30 illalla. Eikä siinä kaikki mutta se siitä.

Unohdin tuossa mainita että noille häiriköinneille on olemassa 3 todistajaa (minun ystäväni... varmasti muutama tässä talossakin tietää tuosta touhusta). Hekin ihmettelivät miten pystyn asumaan tällaisessa paikassa.
        t. aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin tuossa mainita että noille häiriköinneille on olemassa 3 todistajaa (minun ystäväni... varmasti muutama tässä talossakin tietää tuosta touhusta). Hekin ihmettelivät miten pystyn asumaan tällaisessa paikassa.
        t. aloittaja

Ja tuokin piti lähettää klo 14.07 mutta....
        Sitä en edelleenkään ymmärrä että minkä takia haukutaan pahasti pahoinpideltyä ihmistä sillä tavalla kuin näilläkin palstoilla on usein nähty. Kävikö koskaan mielen vieressäkään että olen ollut nätti/ehkä jopa kaunis ennen pahoinpitelyä? Koska asia on ihan oikeasti niin (muiden ihmisten sanojen mukaan)...
        Minulla ei ole näille palstoille enää mitään muuta sanottavaa tässä elämässä, onneksi.
        t. aloittaja

• Anonyymi

Täältä hän varmaan viestisi lukee ja lopettaa yöhäirinnän, vai mitä?

• Anonyymi

Että kiitos vaan sama kyseinen naapuri. Sinä se vaan jatkat samaan malliin kaikesta huolimatta! Viime yönäkin hakkasit vasaralla seiniä klo 23 aikaan.
      Kenenkään ei tarvitse sellaista sietää.
      Ps. Miten on sinun mielenterveyden laita? Sitä olen tässä jo pitkään miettinyt... Se ei tosin minulle kuulu mutta joka tapauksessa.
      t. aloittaja

• Anonyymi

Minulla sama, mutta kyse alakerrasta ja seinänaapurista. Seinänaapuri kuuntelee uskomattoman huonoa musiikkia ja yleensä arkipäivinä yömyöhään. Alakerralla on ihan ok musiikkimaku mutta kiroilu kuullostaa pahalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla sama, mutta kyse alakerrasta ja seinänaapurista. Seinänaapuri kuuntelee uskomattoman huonoa musiikkia ja yleensä arkipäivinä yömyöhään. Alakerralla on ihan ok musiikkimaku mutta kiroilu kuullostaa pahalta.

No ehkä kannattaa käydä sanomassa asiasta... Tai muuttaa pois.... Se on ehkä parempi vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe