Menköön tänne....

Anonyymi

Sinä yläkerran naapuri joka hakkaat ja häiriköit jatkuvasti, varsinkin öiseen aikaan.... Nyt saa riittää! Olen asunut tässä talossa puolisen vuotta mutta täytyy sanoa että asuminen on ollut erittäin vaikeaa sinun häiriköinnin takia. En tiedä mitä teet sellaiseen aikaan enkä ala edes arvailemaan mutta sille on tultava loppu, tavalla tai toisella.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ryhdy tekemään yötyötä, niin ongelma on ratkaistu.

• Anonyymi

Harmi sinulla. Ikääntyessä uni lisääntyy, 8h menee sikeessä. Herää pirteänä.

• Anonyymi

Eiköhän tuo tavoittaisi naapurisi paremmin vaikka taloyhtiön ilmoitustaululla...

• Anonyymi

Et sinä ihan viisas ole. Soitapa kuule isännöitsijälle. Ei taida tänne kirjoittelu hirveesti auttaa :)

• Anonyymi

Onks sul paskat puntis, hintti?

• Anonyymi

Ei paskempi kymysys.

• Anonyymi

Eikun puskat pantis kjiäh kjiäh älä selvitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun puskat pantis kjiäh kjiäh älä selvitä

No sekin vielä🤣

• Anonyymi

No keskustele hyvänen aika sen naapurin kanssa kuin aikuinen äläkä itseäsi rääkkää.

• Anonyymi

Muuta takas metsämökkiis ei_mia

Kaikki ei sopeudu muiden ihmisten kanssa elään vaan on erakoita. Semmosta se perhe-elämäkin on.

Mies vetää vessaan keskellä yötä, kuorsaa. Lapset herää painajaisiin ja itkee, pissaa sänkyyn ja sinä siivoat keskellä yötä. Koirat ja kissat ulvoo ja hyppii sänkyyn ja lapset perässä

Erakko on erakko ja kuuluu yksin asuun metsämökkiinsä

• Anonyymi

En ole kyllä missään metsämökissä koskaan asunut enkä aio asuakaan. Enkä liiemmin mikään erakkokaan ole. Ystäviä minulla on... Kuten myös sukulaisia. Sitä samaa yläkerran möykkäämistä ystävänäkin ovat ihmetelleet kun ovat käyneet kylässä.
      t. aloittaja

• Anonyymi

Jatkan että... Ihan hyviä neuvoja tuli tähän viestiketjuun. Kiitos niistä....
        Luulen että poismuuttaminen on ehkä kaikkein paras ratkaisu. Sillä kyseisestä asukkaasta pääsee kaikkein tehokkaimmin eroon. Talo on osittautunut lähes asumiskelvottomaksi paikaksi. Muuten tämä talo on rauhallinen mutta tuon yhden asukkaan kohdalla on ilmennyt jotain tosi outoja ongelmia.
        Ps. Minulta ei ole tänne yhtään kaipausviestiä. Olen nämä palstat jättänyt taakseni jo 7 vuotta sitten ja hyvä niin.
        t. aloittaja

• Anonyymi

Mene puhumaan naapurin kanssa tai laita postiluukusta viestilappu, johon kirjoitat asiallisesti, mikä häiritsee sinua.

Yörauha on oltava. Jokaisessa talossa on järjestyssäännöt, joita pitää noudattaa tai muuttaa pois, jos ei halua asua siten.

• Anonyymi

Puhu naapurisi kanssa niin asia selviää. Poismuuttaminen ei ole hyvä ratkaisu, jos muuten tykkäät asua siellä.

• Anonyymi

Täytyy olla hyvin vakavat perusteet, jotta raastupa määrää asunnon haltuunotosta. Niitäkin harvinaisia tapauksia on tunnetusti tapahtunut.

• Anonyymi

Tarvitsee vain yhtiökokouksen päätöksen ottaa asunto haltuun!

• Anonyymi

Sellaisen vielä lisään tänne että ihmettelen koko asiaa... Miesporukalla hakataan ja möykätään jatkuvasti (porataan seiniä ihan käsitämättömään aikaan, pompotellaan koripalloa lattiaan, hakataan ja ryskätään sekä huudatetaan kotiteatteria). Huomasin että asunnossa on iltaisin ja öisin porukkaa enemmänkin. En tiedä mistä on kyse mutta asunnot ovat pieniä yksiöitä joten...
      Mutta... Muutoksia on tulossa nyt joten siltä osin helpotus.

• Anonyymi

Laitan vaikkapa tähän tämän.... Niin ei se varmaan kannata. (siis tänne kirjoittelu mitään)...
        Olen muuttamassa aika kauaksi joten kyseinen häirikkö jää kyllä taakse aika pian. Uudet tuulet siellä kaukana sitten.
        Ps. Täytyy olla jollain tavalla mielenvikainen kun hakkaa vasaralla seiniä klo 22.30 illalla. Eikä siinä kaikki mutta se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan vaikkapa tähän tämän.... Niin ei se varmaan kannata. (siis tänne kirjoittelu mitään)...
        Olen muuttamassa aika kauaksi joten kyseinen häirikkö jää kyllä taakse aika pian. Uudet tuulet siellä kaukana sitten.
        Ps. Täytyy olla jollain tavalla mielenvikainen kun hakkaa vasaralla seiniä klo 22.30 illalla. Eikä siinä kaikki mutta se siitä.

Unohdin tuossa mainita että noille häiriköinneille on olemassa 3 todistajaa (minun ystäväni... varmasti muutama tässä talossakin tietää tuosta touhusta). Hekin ihmettelivät miten pystyn asumaan tällaisessa paikassa.
        t. aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin tuossa mainita että noille häiriköinneille on olemassa 3 todistajaa (minun ystäväni... varmasti muutama tässä talossakin tietää tuosta touhusta). Hekin ihmettelivät miten pystyn asumaan tällaisessa paikassa.
        t. aloittaja

Ja tuokin piti lähettää klo 14.07 mutta....
        Sitä en edelleenkään ymmärrä että minkä takia haukutaan pahasti pahoinpideltyä ihmistä sillä tavalla kuin näilläkin palstoilla on usein nähty. Kävikö koskaan mielen vieressäkään että olen ollut nätti/ehkä jopa kaunis ennen pahoinpitelyä? Koska asia on ihan oikeasti niin (muiden ihmisten sanojen mukaan)...
        Minulla ei ole näille palstoille enää mitään muuta sanottavaa tässä elämässä, onneksi.
        t. aloittaja

• Anonyymi

Täältä hän varmaan viestisi lukee ja lopettaa yöhäirinnän, vai mitä?

• Anonyymi

Että kiitos vaan sama kyseinen naapuri. Sinä se vaan jatkat samaan malliin kaikesta huolimatta! Viime yönäkin hakkasit vasaralla seiniä klo 23 aikaan.
      Kenenkään ei tarvitse sellaista sietää.
      Ps. Miten on sinun mielenterveyden laita? Sitä olen tässä jo pitkään miettinyt... Se ei tosin minulle kuulu mutta joka tapauksessa.
      t. aloittaja

• Anonyymi

Minulla sama, mutta kyse alakerrasta ja seinänaapurista. Seinänaapuri kuuntelee uskomattoman huonoa musiikkia ja yleensä arkipäivinä yömyöhään. Alakerralla on ihan ok musiikkimaku mutta kiroilu kuullostaa pahalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla sama, mutta kyse alakerrasta ja seinänaapurista. Seinänaapuri kuuntelee uskomattoman huonoa musiikkia ja yleensä arkipäivinä yömyöhään. Alakerralla on ihan ok musiikkimaku mutta kiroilu kuullostaa pahalta.

No ehkä kannattaa käydä sanomassa asiasta... Tai muuttaa pois.... Se on ehkä parempi vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7086
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      108
      6157
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3380
    Aihe