Aihe

Enää ei tuu

Anonyymi

naapurin turve grynnäri K -kaupan nurkalla sanomaan "sinäkö se siinä"

8

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no,se on se "7 minutin mies jota pietulaiset "valistaa..

• Anonyymi

,, joka Vapon alasajolla on loppu, ah´ sinäkö se siinä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,, joka Vapon alasajolla on loppu, ah´ sinäkö se siinä"

siitä alkae,kun paljaostin piispan 4 miljoonan rosvoukset, ovat grynnärit etupäässä selekinen /2 huutaneett minua hulluksi, jotta immeiset ei uskois puheitani, siksi ja sen vuoiksi kävin Merikosken tutkinnon, tulokset on luettavissa ken haluaa ne lukea vai luetaanko ne Ylivieska-Raahe sali 2?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siitä alkae,kun paljaostin piispan 4 miljoonan rosvoukset, ovat grynnärit etupäässä selekinen /2 huutaneett minua hulluksi, jotta immeiset ei uskois puheitani, siksi ja sen vuoiksi kävin Merikosken tutkinnon, tulokset on luettavissa ken haluaa ne lukea vai luetaanko ne Ylivieska-Raahe sali 2?

että tuota jotta, miten niiku..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja mikä ihmeellisintä, ajojahtiini liittyi # arvostetut; Kmäen kh edustaja, Kämäen srk edustaja, KpMlk edustaja ja Kämäen SP edustaja, naapurini "hirvijohtaja jolle olen yli 40v vuokrannut maani ja hänen naapurinsa perhetuttu #kälyni.
        mutta keiken em"kantavana voimana on/ovat rynnäri-pietut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja mikä ihmeellisintä, ajojahtiini liittyi # arvostetut; Kmäen kh edustaja, Kämäen srk edustaja, KpMlk edustaja ja Kämäen SP edustaja, naapurini "hirvijohtaja jolle olen yli 40v vuokrannut maani ja hänen naapurinsa perhetuttu #kälyni.
        mutta keiken em"kantavana voimana on/ovat rynnäri-pietut.

,, ja alapäästään gyromitzaksi kuivuneet..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,, ja alapäästään gyromitzaksi kuivuneet..

r-pietut huojuttaa ylä-astetta,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisaat ja sivistyneet henkisessä tasapainossa olevat aikuiset ihmiset osaavat olla haukkumatta muita, oli kyseessä sitten nettipalstat tai muu viestiminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      613
      30046
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      297
      21907
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14104
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      11087
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      93
      8213