Ei kellään olis tietoo et mikä olis Audissa kun painaa jarrua nii vasemman puolen vilkku palaa samalla.. Onko joku sulake tai joku?
Jarrua painaessa
13
174
Vastaukset
- Anonyymi
mulla audi a4 vm -09, ku jarrua painaa nii takaluukku aukee, eikä kukaa löydä vikaa ? joku näsä sano et paras korjaamo o autokauppa.
- Anonyymi
Vetokoukun johtosarja aiheuttaa ongelman. Jos nypit tuon johtosarjan irti mikä autossasi on, vika poistuu.
Ihan arvaus, googletuksen perusteella.- Anonyymi
Ihan vaan vetokoukun pistorasiasta se vika todennäköisemmin löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan vetokoukun pistorasiasta se vika todennäköisemmin löytyy
Siellä vasemmalla on romuttamo, Audit kuuluu just sinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä vasemmalla on romuttamo, Audit kuuluu just sinne!
Mikäs sua pännii?
- Anonyymi
Enemmän olisin huolissani siitä, että paljonko menee öljyä aina kun painaa kaasua.
- Anonyymi
Haha, sekin viellä ! Ei käy ajelut ykstoikkoseks , voi hitsi!
- Anonyymi
harvoinpa audi pojat vilkkua käyttävät,hyvä että toimii omineen
- Anonyymi
Ajokortiton autoton laitoshoirokki trolli spammas tällaisen avauksen viihryttääkseen vajuuukki elämäänsä. . LAITOSHOIROKKI LAITOSHOIROKKI VAJUUKKI VAJUUUKKI VAJUUUKKI. . MIELIKUVITUS SPAMMIT AINUT HUPI HUPI HUPI VAJUUKIN ELÄMÄS. . TROOOOOL TRÖÖÖÖÖÖÖL RÖÖÖÖÖL VAJUUUKIN HUPIA. . .LAITOSHOIROKIL LAITOSHOIROKIL LAITOSHOIROKIL.
- Anonyymi
Metriikään ei laitoshoirokki koskaan ajanut autoa. . EI METRIIKÄÄN EI METRIIKÄÄN EE LAITOSHOIROKKI VAJUUUKIL AJOKORTTII MYÖNNETÄ.. TROOOOL TRÖÖÖÖÖL SPAAAAAM MIELIKUVITUS VIKA SPAMMIT AINUT HUPI VAJUUUKIN ELÄMÄS. . LAITOSHOIROKKI.
- Anonyymi
discovalo
- Anonyymi
Älä paina jarrua.
- Anonyymi
Tarkasta maadotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2294512Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202547Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei262472Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT711315- 961295
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281286Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1461121