Ei kellään olis tietoo et mikä olis Audissa kun painaa jarrua nii vasemman puolen vilkku palaa samalla.. Onko joku sulake tai joku?
Jarrua painaessa
13
200
Vastaukset
- Anonyymi
mulla audi a4 vm -09, ku jarrua painaa nii takaluukku aukee, eikä kukaa löydä vikaa ? joku näsä sano et paras korjaamo o autokauppa.
- Anonyymi
Vetokoukun johtosarja aiheuttaa ongelman. Jos nypit tuon johtosarjan irti mikä autossasi on, vika poistuu.
Ihan arvaus, googletuksen perusteella.- Anonyymi
Ihan vaan vetokoukun pistorasiasta se vika todennäköisemmin löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan vetokoukun pistorasiasta se vika todennäköisemmin löytyy
Siellä vasemmalla on romuttamo, Audit kuuluu just sinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä vasemmalla on romuttamo, Audit kuuluu just sinne!
Mikäs sua pännii?
- Anonyymi
Enemmän olisin huolissani siitä, että paljonko menee öljyä aina kun painaa kaasua.
- Anonyymi
Haha, sekin viellä ! Ei käy ajelut ykstoikkoseks , voi hitsi!
- Anonyymi
harvoinpa audi pojat vilkkua käyttävät,hyvä että toimii omineen
- Anonyymi
Ajokortiton autoton laitoshoirokki trolli spammas tällaisen avauksen viihryttääkseen vajuuukki elämäänsä. . LAITOSHOIROKKI LAITOSHOIROKKI VAJUUKKI VAJUUUKKI VAJUUUKKI. . MIELIKUVITUS SPAMMIT AINUT HUPI HUPI HUPI VAJUUKIN ELÄMÄS. . TROOOOOL TRÖÖÖÖÖÖÖL RÖÖÖÖÖL VAJUUUKIN HUPIA. . .LAITOSHOIROKIL LAITOSHOIROKIL LAITOSHOIROKIL.
- Anonyymi
Metriikään ei laitoshoirokki koskaan ajanut autoa. . EI METRIIKÄÄN EI METRIIKÄÄN EE LAITOSHOIROKKI VAJUUUKIL AJOKORTTII MYÖNNETÄ.. TROOOOL TRÖÖÖÖÖL SPAAAAAM MIELIKUVITUS VIKA SPAMMIT AINUT HUPI VAJUUUKIN ELÄMÄS. . LAITOSHOIROKKI.
- Anonyymi
discovalo
- Anonyymi
Älä paina jarrua.
- Anonyymi
Tarkasta maadotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394538Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522429Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481462- 961312
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281267Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi391204Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541169Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 61957