Sofian verovelka?!?

Anonyymi

Muistaisin joskus kun kirjoitettiin että Niko maksoi Sofian verovelkaa, että olisi mainittu että vielä jäi maksamatta saman verran. Onko Sofialla ulosottoa ja maksetaanko sitä vai onko ne edelleen maksamatta?! Tietääkö kukaan oikeasti. Ja syy miksi kysyn on tämä mahdollinen velkaisen leveily. Jos ei velkaa niin sitten on sama paljon leveilee.

25

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Niko maksoi Sofian velkoja 50 000€ edestä, niin siitäkin syntyi veroja. Lahjavero 2 mukaan veroa syntyisi noin 10 000€.

      • Anonyymi

        Veroja kertyy koko aika, teki mitä teki.


      • Anonyymi

        Kuulusteluissa Sofia sanoi että Niko maksoi 57 000 euroa verovelkaa.


    • Anonyymi

      On on.

    • Anonyymi

      Velat on maksettu. Voit varmistaa Seiskasta.

      • Anonyymi

        Lue hymy 2020. Siellä on Sofian uudet verovelat. Niko maksoi 2019.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue hymy 2020. Siellä on Sofian uudet verovelat. Niko maksoi 2019.

        Mistähän rahoista Niko maksoi Sofian verovelat. Olisko ollut HUUMERAHOJA aika helppo arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue hymy 2020. Siellä on Sofian uudet verovelat. Niko maksoi 2019.

        Niin juuri muistelin. Et kun Niko maksoi niin lisää jäi/tuli sen jälkeen. Onko nämä uudet maksettu?


    • Anonyymi

      Ainakin se ensimmäinen verovelkojen maksaja on nyt vangittu poissaolevana uusista rikoksista. Onko poliisit perässä Marbellassa vai tuleeko suosiolla takaisin Suomeen?

      • Anonyymi

        Sofia ei tietenkään tiedä Nikon veronkierrosta, eihän se tiennyt Stefaninkaan veloista, vai mitä, kuitenkin leveää elämää elää edelleen. Nikohan kertoi Sofialle maksetun kk-rahaa, jonka Sofia kielsi. Verot siitä tietenkin oli maksettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei tietenkään tiedä Nikon veronkierrosta, eihän se tiennyt Stefaninkaan veloista, vai mitä, kuitenkin leveää elämää elää edelleen. Nikohan kertoi Sofialle maksetun kk-rahaa, jonka Sofia kielsi. Verot siitä tietenkin oli maksettu.

        Ei tartte tietää mistä raha tulee..kunhan sitä vaan tulee..


    • Anonyymi

      Nikolla on nyt eurooppslainen pidätysmääräys, joten mies pidätetään myös Marbellassa. Viimeistään lentokentällä.

      • Anonyymi

        Ei riitä mieto vero rötös tai toteen näyttämätön huumerikos ts olettamus eurooppalaiseen pidätysmääräykseen, revi tästä faktoja

        Finlex päivitetty 2021

        2 §
        Luovuttaminen kaksoisrangaistavuuden täyttyessä ja edellytykset
        Luovuttamisen edellytykset täyttyvät ainoastaan jos pyynnön perusteena olevasta teosta pyynnön esittäneen jäsenvaltion laissa säädetty ankarin rangaistus on vähintään vuoden vapausrangaistus ja teko on tai olisi Suomessa vastaavissa olosuhteissa tehtynä Suomen lain mukaan rikos.



        Ei mene tämä case saman kaavan mukaan kuten Janitskin jota varten piti valehdella ja lavastaa status "sotarikolliseksi" jotta hänet saatiin kiikkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä mieto vero rötös tai toteen näyttämätön huumerikos ts olettamus eurooppalaiseen pidätysmääräykseen, revi tästä faktoja

        Finlex päivitetty 2021

        2 §
        Luovuttaminen kaksoisrangaistavuuden täyttyessä ja edellytykset
        Luovuttamisen edellytykset täyttyvät ainoastaan jos pyynnön perusteena olevasta teosta pyynnön esittäneen jäsenvaltion laissa säädetty ankarin rangaistus on vähintään vuoden vapausrangaistus ja teko on tai olisi Suomessa vastaavissa olosuhteissa tehtynä Suomen lain mukaan rikos.



        Ei mene tämä case saman kaavan mukaan kuten Janitskin jota varten piti valehdella ja lavastaa status "sotarikolliseksi" jotta hänet saatiin kiikkiin

        Tuskin oli arvostettu rikostoimittaja väärässä. Sä olet väärässä.


    • Anonyymi

      Hienoa tuo ”luksuselämä” 🙈🤡

    • Anonyymi

      Sohvi vietti eilisen päivän naamaa ja takapuolta hoidoissa. Tämäkin päivä on mennyt hoidoissa omaa naamaa kuvaten. Tuo touhu alkaa olla jo surkuhupaisaa 😅

      • Anonyymi

        Varsinkin kun väittää sitä työnteoksi. 😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Hyvä kuva Seiskassa Sofiasta ja Stefusta karaokelavalla. Soffe on on lehtikuvissa aina ihan eri näköinen kuin omissa kuvissaan (filtterit) 🤣🤣

      • Anonyymi

        Niin on. Eikö se itse tajua tätä.


    • Anonyymi

      Niko on otettu kiinni Stefanin omistamasta asunnosta Marbellasta 😎

      • Anonyymi

        Nythän Sofia voi muuttaa vanhoille kulmille Espanjaan, kun kämppä tyhjä. Ei ollut Niko pitkävihainen Stefulle, vaikka siltä keväällä kuulosti, jätkillä yhteinen mimmi ja asunto. Mitä muuta paljastuukaan.


    • Anonyymi

      Comosta löytyy myös. 20.4.2020 kerrotaan Sofian uusista veloista, eli yli 52000 euroa.

      • Anonyymi

        8kk sitten, vanha juttu, miten uusi tieto, mistä löytyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8kk sitten, vanha juttu, miten uusi tieto, mistä löytyisi?

        Jos on maksettu, niin Sofia on ilmeisesti maksanut ne. Ilmeisesti löytyy Sofian toiminimen perusteella. Silloin ei ollut vielä osakeyhtiötä, joten ei ole ihan julkista tietoa.


    • Anonyymi

      Ei sitä ole maksettu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe