Kaleva ei ole enää vuosiin kyyristellyt ja kumartanut epäjumala mammonaa vaan on uskaltanut tarttua maakuntaa vaivaavaan suureen epäkohtaan. Onko Kalevan nykyinenkin päätoimittaja Suomen Navalnyj entisen päätoimittaja Mannisen ohella?
Tilasin Kalevan, suosittelen muillekin
8
51
Vastaukset
- Anonyymi
Nettiversio on helppo ja uudet uutiset päivittyvät koko ajan. Informatiivinen lehti. Luen mielelläni.
- Anonyymi
Nostaa rohkeasti esiin epäkohtia
- Anonyymi
Sanna Keskisen aikan linja on muuttunut journalistisesti kunnianhimoisemmaksi.
Kyösti Karvosen aikana lehti ei uskaltanut kirjoittaa kriittisesti vl-liikkeestä, kun Voittonen oli ilmoittanut puhelimessa, että "meillä on ilmoittajia ja tilaajia". Puheet Kalevan pitkään jatkuneesta liikkeen parjaamisesta ovat uskovaisten mielikuvia, jotka unohtavat täysin tauon Mannisen ja Keskisen välillä. Nyt linja on rehti ja tilaajia löytyy varmasti riittävästi kannattavan toiminnan kehittämiseksi ja jatkamiseksi.
Kalevan boikottikehotukset ovat samanlainen kerhon jäsenten primitiivireaktio kuin katkera-kortin nosto kriittistä kohtaan.
- Anonyymi
Hienoa journalismia Kalevalta! Rohkea ja suoraselkäinen päätoimittaja, joka ei nöyristele lestaukkojen edessä.
- Anonyymi
Demonipesän ohjeita ei kannate kuunnella. Kalevaa en tilaa, vaikka kuinka demonipesä sitä lukisi. Suosittelisin demonipesää hankkiutumaan eroon noista pahoista hengistä!
- Anonyymi
Kalevan päätoimittaja kuuluu Saksin liikkeeseen, niin muuten kuuluu Navalnyi'kin.
- Anonyymi
Mikä vitun Saksin liike? Onko tuo joku QAnon juttu? Häh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972