Ooon polttanut kannabista lokakuun alusta joulukuun 16 pv asti jolloin olin 5 päivää ilman jonka jälkeen poltin taas 22-4.1 joka päivä ja 7-11 pv uudestaan joka päivä ja nyt mulla olis tulossa kusitestit varmaaan ens viikon alussa tai perjantaina ja pitäis saada ne puhtaaaks mut en oikee tiiä mikä auttais varmasti? Oon ite vesittänyt aikasemmi ja se autto mut sillonki vesitin vähä yli viikon ni auttaaks sitruunamehu ja kyypakkaus? Ja onks jotai muuta vinkkejä miten sais oikeesti puhtaaksi koska en voi jäädä kiinni!!!!!
Kusitesti puhtaaksi????? Auttakaa!!!
Anonyymi
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
Aika auttaa. Ei mikään muu. Riittävästi pilvetöntä aikaa, niin et jää kiinni.
- Anonyymi
Kuinka kauan pitäisi olla ilman?
- Anonyymi
Valvotaanko näytteen anto ihan vierestä? Jollei valvota, niin käytä kaverin virtsaa.
- Anonyymi
Toisella puolella huonetta mut miten mun pitäis käyttää toisen virtsaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456