Ooon polttanut kannabista lokakuun alusta joulukuun 16 pv asti jolloin olin 5 päivää ilman jonka jälkeen poltin taas 22-4.1 joka päivä ja 7-11 pv uudestaan joka päivä ja nyt mulla olis tulossa kusitestit varmaaan ens viikon alussa tai perjantaina ja pitäis saada ne puhtaaaks mut en oikee tiiä mikä auttais varmasti? Oon ite vesittänyt aikasemmi ja se autto mut sillonki vesitin vähä yli viikon ni auttaaks sitruunamehu ja kyypakkaus? Ja onks jotai muuta vinkkejä miten sais oikeesti puhtaaksi koska en voi jäädä kiinni!!!!!
Kusitesti puhtaaksi????? Auttakaa!!!
Anonyymi
4
298
Vastaukset
- Anonyymi
Aika auttaa. Ei mikään muu. Riittävästi pilvetöntä aikaa, niin et jää kiinni.
- Anonyymi
Kuinka kauan pitäisi olla ilman?
- Anonyymi
Valvotaanko näytteen anto ihan vierestä? Jollei valvota, niin käytä kaverin virtsaa.
- Anonyymi
Toisella puolella huonetta mut miten mun pitäis käyttää toisen virtsaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5023473Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1662445- 1492371
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81798Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel471778Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131486Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141485Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811484Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien231359- 101303