Kuumottaa ja sydän haikailee suuresti kun sinun kanssasi saan aikaa viettää. Vielä vuosienkin jälkeen katson sinua joka aamu yhtä rakastuneena kuin silloin kun ensikerran tavattiin. Olet minun prinsessani, kiitos mahtavista ja aivan ihanista vuosista. Olet koko ajan ajatuksissani. Kun tulet töistä niin tahdon tehdä sinulle ruokaa odottamaan.. tahdon hemmotella sinua joka päivä rakas naiseni.. ihanaa kun olet minun..
Minun poskiani
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Oi miten söpöä <3
- Anonyymi
Ei ole söpöä, kun elää palstaelämää. Ei todellista, eikä silloin ole hänen. Asiat ovat oikeassa elämässä, ja uskon jopa, että kuolema kun jälkeen on sen saman kanssa, joka on täällä elänyt rinnalla ja jakanut elämää. Todellinen elämä ja Rakkaus on tärkeitä asioita, ei leikkimiseen.
- Anonyymi
Eli papparainen postauspäällä valhettelemassa, eikö tota yleensä sanota sille ihmiselle itelleen.
- Anonyymi
Niinpä..
- Anonyymi
Kyllä, kaikki asiat, tavallisia asioita, tunteita tai mitä vain onkaan, ne kuuluu sanoa henkilökohtaisesti, ei täällä vaan sille henkilölle osoitettuna.
- Anonyymi
Kyllä nyt posket kuumottaa omista pötypuheista eikä taida sitä ihanuutta olla olemassakaan mitä täällä pitää oikein useammalla aloituksella vakuutella. Haisee valheelle.
- Anonyymi
Kyllä joku voi olla täällä kovinkin rakastunut. Mutta se rakkaus pitäisi elää todellisuudessa. Jos sitä ei halua toteuttaa, se ei myöskään ole rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711683IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk461543Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1511251- 1401056
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.74991Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää451925Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47891Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152867