Kuumottaa ja sydän haikailee suuresti kun sinun kanssasi saan aikaa viettää. Vielä vuosienkin jälkeen katson sinua joka aamu yhtä rakastuneena kuin silloin kun ensikerran tavattiin. Olet minun prinsessani, kiitos mahtavista ja aivan ihanista vuosista. Olet koko ajan ajatuksissani. Kun tulet töistä niin tahdon tehdä sinulle ruokaa odottamaan.. tahdon hemmotella sinua joka päivä rakas naiseni.. ihanaa kun olet minun..
Vastaukset 7
- Anonyymi
Oi miten söpöä <3
- Anonyymi
Ei ole söpöä, kun elää palstaelämää. Ei todellista, eikä silloin ole hänen. Asiat ovat oikeassa elämässä, ja uskon jopa, että kuolema kun jälkeen on sen saman kanssa, joka on täällä elänyt rinnalla ja jakanut elämää. Todellinen elämä ja Rakkaus on tärkeitä asioita, ei leikkimiseen.
- Anonyymi
Eli papparainen postauspäällä valhettelemassa, eikö tota yleensä sanota sille ihmiselle itelleen.
- Anonyymi
Niinpä..
- Anonyymi
Kyllä, kaikki asiat, tavallisia asioita, tunteita tai mitä vain onkaan, ne kuuluu sanoa henkilökohtaisesti, ei täällä vaan sille henkilölle osoitettuna.
- Anonyymi
Kyllä nyt posket kuumottaa omista pötypuheista eikä taida sitä ihanuutta olla olemassakaan mitä täällä pitää oikein useammalla aloituksella vakuutella. Haisee valheelle.
- Anonyymi
Kyllä joku voi olla täällä kovinkin rakastunut. Mutta se rakkaus pitäisi elää todellisuudessa. Jos sitä ei halua toteuttaa, se ei myöskään ole rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101869
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.265991- 76862
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22696Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69671Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 62626
- 42609
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?122595Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44559- 51553
- 55538
- 38519
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20508Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493