Kuumottaa ja sydän haikailee suuresti kun sinun kanssasi saan aikaa viettää. Vielä vuosienkin jälkeen katson sinua joka aamu yhtä rakastuneena kuin silloin kun ensikerran tavattiin. Olet minun prinsessani, kiitos mahtavista ja aivan ihanista vuosista. Olet koko ajan ajatuksissani. Kun tulet töistä niin tahdon tehdä sinulle ruokaa odottamaan.. tahdon hemmotella sinua joka päivä rakas naiseni.. ihanaa kun olet minun..
Minun poskiani
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Oi miten söpöä <3
- Anonyymi
Ei ole söpöä, kun elää palstaelämää. Ei todellista, eikä silloin ole hänen. Asiat ovat oikeassa elämässä, ja uskon jopa, että kuolema kun jälkeen on sen saman kanssa, joka on täällä elänyt rinnalla ja jakanut elämää. Todellinen elämä ja Rakkaus on tärkeitä asioita, ei leikkimiseen.
- Anonyymi
Eli papparainen postauspäällä valhettelemassa, eikö tota yleensä sanota sille ihmiselle itelleen.
- Anonyymi
Niinpä..
- Anonyymi
Kyllä, kaikki asiat, tavallisia asioita, tunteita tai mitä vain onkaan, ne kuuluu sanoa henkilökohtaisesti, ei täällä vaan sille henkilölle osoitettuna.
- Anonyymi
Kyllä nyt posket kuumottaa omista pötypuheista eikä taida sitä ihanuutta olla olemassakaan mitä täällä pitää oikein useammalla aloituksella vakuutella. Haisee valheelle.
- Anonyymi
Kyllä joku voi olla täällä kovinkin rakastunut. Mutta se rakkaus pitäisi elää todellisuudessa. Jos sitä ei halua toteuttaa, se ei myöskään ole rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602