Kuumottaa ja sydän haikailee suuresti kun sinun kanssasi saan aikaa viettää. Vielä vuosienkin jälkeen katson sinua joka aamu yhtä rakastuneena kuin silloin kun ensikerran tavattiin. Olet minun prinsessani, kiitos mahtavista ja aivan ihanista vuosista. Olet koko ajan ajatuksissani. Kun tulet töistä niin tahdon tehdä sinulle ruokaa odottamaan.. tahdon hemmotella sinua joka päivä rakas naiseni.. ihanaa kun olet minun..
Vastaukset 7
- Anonyymi
Oi miten söpöä <3
- Anonyymi
Ei ole söpöä, kun elää palstaelämää. Ei todellista, eikä silloin ole hänen. Asiat ovat oikeassa elämässä, ja uskon jopa, että kuolema kun jälkeen on sen saman kanssa, joka on täällä elänyt rinnalla ja jakanut elämää. Todellinen elämä ja Rakkaus on tärkeitä asioita, ei leikkimiseen.
- Anonyymi
Eli papparainen postauspäällä valhettelemassa, eikö tota yleensä sanota sille ihmiselle itelleen.
- Anonyymi
Niinpä..
- Anonyymi
Kyllä, kaikki asiat, tavallisia asioita, tunteita tai mitä vain onkaan, ne kuuluu sanoa henkilökohtaisesti, ei täällä vaan sille henkilölle osoitettuna.
- Anonyymi
Kyllä nyt posket kuumottaa omista pötypuheista eikä taida sitä ihanuutta olla olemassakaan mitä täällä pitää oikein useammalla aloituksella vakuutella. Haisee valheelle.
- Anonyymi
Kyllä joku voi olla täällä kovinkin rakastunut. Mutta se rakkaus pitäisi elää todellisuudessa. Jos sitä ei halua toteuttaa, se ei myöskään ole rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991908
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391303Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1271058Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29953S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant33860Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41838KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi16768Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul36764- 72751
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68720