Hyvä asianajaja (lapsen kaltoinkohtelu)

Anonyymi

Suositelkaa miehelle hyvää asianajaja huoltajuus asioihin Uusimaalta.

Minun miehella on 8v lapsi ja äidistä on tehty rikosilmoitus lapsen kaltoinkohtelusta.
Olemme miehen kanssa ollut yhdessä melkein 6 vuotta ja olen koko sen ajan nähnyt miten äiti ei huolehti lapsen terveydestä. Lapsella aina pienet kengät (2-3 kokoa pienemmät, vaatteet 3-5 kokoa pienemmät) Äidille sanottu vuosia, mutta ei kuuntele. Vihaa meidät niin paljon, että tekee mitään vain, että saisi aiheuttaa ongelmia.
Sanonut myös lapselle, että halua isän ja minun nähdä kuolleena ( lapsi tuli meille käymään ja kertoi), lapsi myös sanonut minulle, että en tiedä miksi äiti vihaa minua niin paljon.(olen aina vastanneet, että en tiedä myös)

Äiti on myös agressiivinen ja halua tapella julkisilla paikoilla, ei voi kysyä mitään lapseen liittyvä, muuten saa raivareita ja huutele ja halua lyödä.
Ainakin 5x kun halusi vetää minun miestä turpaan ja myös minua.

2v siten oli lapsella pahanäköinen kynsisieni varpaaissa (äidille kertoimme melkein vuosi ja sanoi vaan, että ei ole mitään) siihen asti kun lapsella tuli 6v tarkastus. Siellä lääkäri huomasi(marraskuussa)ja lähetti labran( maaliskuussa). Enneen labra aloitetti vahva lääkitys 3kk (aiheutti kivuliaita vatsakipuja, lapsi ei pystynyt öisin nukkumaan), koska kynsisieni menii todella pahaksi. Melkein kaikki kynnet keltaiset ja paksut. Lasta hävetti ja hän oli aina sukissa (aina samat kengät, myös koko kesän lenkkarit jalassa, pienet kengät)

Näistä pienistä kengistä on nyt lapsella jalkaongelmia.
Minä huomasin, että lapsi laaha jalkoja kun kävele kengissä ja varpaat ovat muuttunneet. Kaatuile usein ja nilkkaa väänty.
Varaasin ajan jalkaterapeutille ja sieltä siten tulos, että lapsella alkava vaivasenluu, 2-5 varpaaita ovat vasaravarpaaita, varpaanlihakset ovat yliaktiivisia ja toiset jalkalihakset aliaktiiviset (tärkeät lihakset kävelyvarten), tulevaisuus voi olla kivulias.
Tarvitse 3x viikossa jaloille venytyksia, harjotuksia ja hieronta.
Äiti ei ole mitenkään kiinnostunut tästä. Naura vaan asialle.
Lapsi itki terapeutilla, että äiti ei osta minulle isompia kenkiä koska sano, että kengät ei ole todellakin pienet. Kun sano, että sattu, siten äiti ei kuuntele.
Lapsi myös tahra housihin ja vatsaongelmat ovat ollut jo 3v asti. Äiti taas sano, että ei ole mitään ja hän huolehti lapsesta hyvin.
Äänitys lapsesta puhelimessa missä itke hysteerisesti (hän ei tiedä nauhoituksesta) ja kerto, että kotona myös kakka housuihin ja siten äiti saa raivareita.

Lastensuojelu tietoinen ja ne ei tee mitään. Vuosia taisteltu heidän kanssa. Missä se lapsen etu??? Lastensuojelu sanoi tästä hoidosta, että hän voi kertoa äidille minkälaisia venytyksia ja harjotuksia pitäisi tehdä. HALLOO 😡

Aa ja äiti sanoi, että voi lapselle osta uudet kengät meidän mielirauhaksi (se oli siten kun kerroin, että kävimme jalkaterapeutilla). Enneen sitä kun viestitelin ja kerroin, että lapsella pienet talvikengät 2cm pienemmät kun hänen jalka ja kävely sattuu. Ei vastanneet mitään, lapsen kipu ei kiinnosta, meidän mielirauha vaan.

Äiti ei anna meillä osta kenkiä lapselle, mitään isän ostettua hän ei voi viedä kotiin. Ei syntymäpäivä lahjoja, joululahjoja ei mitään.

Olen niin väsynyt tästä. Minulla 3 lasta (1 lapsi miehen kanssa yhteinen) ja niin sattuu nähdä lasta kärsimässä.

Pitkä juttu (ei ole suomalainen, varmasti paljon virheeitä) pahoittelut. Toivottavasti löydettään hyvä asianajaja ja mies saa sen yksihuoltajuuden

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        273
        4365
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        28
        2428
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        2161
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        93
        2126
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        112
        1763
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        26
        1442
      7. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        16
        1402
      8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

        Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
        Maailman menoa
        334
        1363
      9. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        36
        1327
      10. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1247
      Aihe