Aihe

Minä rakastan

Anonyymi

S.Y naista.

5

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkaus on kaunis ja lämmin asia tässä aika kylmässä maailmassa!

• Anonyymi

Ne eivät liity minuun ne 🎵 joten en hyväksy että syytät minua niistä. Ei liity minuun millään tavalla. Ja mitä tarkoitit että olet mustasukkainen kun mun sivuilla on jotain mistä et pidä. Ala kertoo mulle ihan kaikki niin en turhaa ole sulle kirjoittamassa täällä ja en ole turhaan puutteessa vaan sen takia kun en tiedä saanko olla jonku muun kanssa sillein kun mä haluan ainakin yrittää unohtaa ne ajatukset meistä kun ei ole mitään mahdollisuutta että ikinä meillä voi olla mitään sellaista vaikka kuinka saadaan meidän asiat kuntoon nii en pysty enää niihin hetkiin sun kanssa vaikka olet ainut jota haluan mutta en ikinä voi olla sun kanssa sillein ja sen tiedät että miks en voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne eivät liity minuun ne 🎵 joten en hyväksy että syytät minua niistä. Ei liity minuun millään tavalla. Ja mitä tarkoitit että olet mustasukkainen kun mun sivuilla on jotain mistä et pidä. Ala kertoo mulle ihan kaikki niin en turhaa ole sulle kirjoittamassa täällä ja en ole turhaan puutteessa vaan sen takia kun en tiedä saanko olla jonku muun kanssa sillein kun mä haluan ainakin yrittää unohtaa ne ajatukset meistä kun ei ole mitään mahdollisuutta että ikinä meillä voi olla mitään sellaista vaikka kuinka saadaan meidän asiat kuntoon nii en pysty enää niihin hetkiin sun kanssa vaikka olet ainut jota haluan mutta en ikinä voi olla sun kanssa sillein ja sen tiedät että miks en voi olla.

Ei taija olla sulle tää viesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme hourailua, jos jonkun kanssa tahtoo olla ja saa selvitettyä toisen kanssa asiat, niin sitten on yhdessä. Kaikista asioista ei kannata mennä sekaisin 😄

• Anonyymi

Syylä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      99
      4505