Aihe

Haudanhoitosopimus ja purkaminen.

Anonyymi

Äidistäni paljastui inhottavia asioita jotka ovat sietämättömiä kestää. Haluaisin purkaa hänen haudanhoitosopimuksensa. Sopimus on tehty aikanaan hänen serkkujensa nimiin olleessani alaikäinen. Miten haudanhoitosopimus tässä vaiheessa voidaan purkaa.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Serkkujesi nimiin, no miksi pitäisi purkaa, eihän teillä ole osaa eikä arpaa siihen.

Jättäkää käymättä haudalla ja hoitamatta jos on noin vaikea paikka.

Vainajia tulisi kyllä kunnioittaa, olivatpa eläessään olleet millaisia tahansa.

• Anonyymi

Annappa olla kommentoimatta, kun et tiedä mistä on kyse. Minulla on hyvä syy purkaa sopimus ja polttaa luut krematoriossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annappa olla kommentoimatta, kun et tiedä mistä on kyse. Minulla on hyvä syy purkaa sopimus ja polttaa luut krematoriossa.

Sitäpaitsi unohtiko vastaaja, että minä olen rintaperillinen ja eriasemassa kuin kuolleen serkut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi unohtiko vastaaja, että minä olen rintaperillinen ja eriasemassa kuin kuolleen serkut.

Eihän ny tok kiukkupussi.

Se vaan että se ja sama kuka on lähiomainen, nii sopimuksen on tehneet serkkus ja vaikka kuinka olisit lähiomainen, niin ei sinulla ole oikeutta jonkun muun tekemää sopimusta purkaa.

Toki toki, prinsessat on aina eri asemassa, ojankin pohjalla, alimmaisina,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      23731
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      6396
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      411
      4709
    4. Niko Ranta-aho aikoi karata Afrikkaan!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/espanjan-poliisi-niko-ranta-aho-suunnitteli-pakoa-afrikkaan-katso-video-poliisin-iskusta-marbellan-asuntoon/804058
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2009