Kauhulla katselin viime kesänä..

Anonyymi

77-vuotias eläkeläinen, tukka lähtenyt, kumaraselkäinen. Kauluspaidassa ja tanssikengissä rykäisi vääräoppisesti polttomoottorisahan käyntiin! Katkoi puiden alimpia noin pikkusormen paksuisia oksia.
Kyllä noin heikossa kunnossa olevan papparaisen olisi syytä pysyä sisätiloissa ja ratkoa jotain ristisanatehtäviä. Se kuulemma ehkäisee muistisairauksia.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavan monilla, varsinkin hyvin toimeentulevilla, eläkeläisillä on alkoholin suurkulutusta. Ostetaan isoja määriä vieraspaikkakunnilta etteivät kasvot ole liian tutut paikkakunnan Alkossa mutta päivittäiset annokset voivat olla huomattavia ja yli riskikulutuksen raja. Alkoholissa on myös paljon energiaa joten painonhallinnankin kannalta kannattaa lopettaa kaikki tissuttelu.

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen itse olet?

      Itse täytän parin kk:n päästä 65 v ja varmasti käynnistän aina väärällä tavalla moottorisahan. Siinä ei ole minkäänlaista vaaraa. kun kukaan ei ole lähellä ja maasto on hyvää, ei puita, risuja ja kiviä sanotaan vaikka kahden metrin säteellä.

      Tiedän kyllä sen oikean tavan tai kai kaksikin niitä on.

      Joskus kesällä olen varmaan sahannut polttopuita vähän aikaa pölkyiksi lähes munasillaan. Minulla on turvahousut, Nokian Loggerit ja myös värikäs pusero. Kypärä ei meinaa pysyä päässä. Siinä pitäisi olla jokin hihna leuan alitse. Usein ei tule käytettyä mitään noista turvavarusteista. Sahoina ovat Dolmar PS-500 ja Stihl MS-201 C-M.

      Terv. täältä Kanta-Häme/Varsinais-Suomi raja-alueelta.

    • Anonyymi

      Mitä se sinulle kuuluu?

    • Anonyymi

      Vanhoissa tanssikengissä ym sitä tehtiin töitä konepajassakin 70 luvulla.
      Ei oltu mistään turvakengistä kuultukkaan.
      Turhaan olet huolissasi papparaisesta.
      Ja jos tissutellaan joskus niin onko se sinulta pois.
      Lärvien veto ei enää kuulu kuvioihin ja turhan moni kaatuu saappaat jalassa aivan kalkkiviivalle,. eli juuri kun eläkepäivät koittais

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe