Liian vakava, tylsä, vanhanaikainen, uskovainen ja homobastainen, mielikuvitukseton, epämukava, tunteeton, narsisti jne jne kaikkea mikä mua ällöttää. En ikinä huolia sua.
Äh oot tylsä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Ainiin budhismissa ei uskota jumalaan, vaan realismiin. Eli voit pitää tietämättömänä pääsi kiinni. Vaivaa jatkossa itseäsi omilla asioillasi.
- Anonyymi
Sinä uskot suvakismiin. Se on yksi yleisimpiä uskontoja maailmassa. Siinä perinteiset synnit kuten tappaminen, varastaminen, avionrikkominen, huorintekeminem, ahneus, valehtelu jne. eivät paina mitään, vaan siinä ne ihmiset ovat pahoja ketkä eivät saa tarvittavaa määrää suvakkipisteitä.
Itse en kyseisen uskonnon kannattajien suosiosta erityisemmin taistele. - Anonyymi
Mikä on homobastainen?
- Anonyymi
Keskity heihin, josta tykkäät.
- Anonyymi
äh, voi kun päästäisit pierun mikä olisi kaikkea tuota, missähän olisivat sanasi jos kohtaisimme vastakkain, piere nyt ees suolessa se paatokses vain lepää, senkin yliälykäs PIERE!!!!!!!!!!!!!!!!!
rauhallisesti, turvallisesti
https://www.youtube.com/watch?v=lgSLz5FeXUg - Anonyymi
Joku on päässy suletulta avohoitoo
- Anonyymi
Vihervassarit on Suomen tuho.
- Anonyymi
Ja kohta varmasti Jenkkilänkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772