Liian vakava, tylsä, vanhanaikainen, uskovainen ja homobastainen, mielikuvitukseton, epämukava, tunteeton, narsisti jne jne kaikkea mikä mua ällöttää. En ikinä huolia sua.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Ainiin budhismissa ei uskota jumalaan, vaan realismiin. Eli voit pitää tietämättömänä pääsi kiinni. Vaivaa jatkossa itseäsi omilla asioillasi.
- Anonyymi
Sinä uskot suvakismiin. Se on yksi yleisimpiä uskontoja maailmassa. Siinä perinteiset synnit kuten tappaminen, varastaminen, avionrikkominen, huorintekeminem, ahneus, valehtelu jne. eivät paina mitään, vaan siinä ne ihmiset ovat pahoja ketkä eivät saa tarvittavaa määrää suvakkipisteitä.
Itse en kyseisen uskonnon kannattajien suosiosta erityisemmin taistele. - Anonyymi
Mikä on homobastainen?
- Anonyymi
Keskity heihin, josta tykkäät.
- Anonyymi
äh, voi kun päästäisit pierun mikä olisi kaikkea tuota, missähän olisivat sanasi jos kohtaisimme vastakkain, piere nyt ees suolessa se paatokses vain lepää, senkin yliälykäs PIERE!!!!!!!!!!!!!!!!!
rauhallisesti, turvallisesti
https://www.youtube.com/watch?v=lgSLz5FeXUg - Anonyymi
Joku on päässy suletulta avohoitoo
- Anonyymi
Vihervassarit on Suomen tuho.
- Anonyymi
Ja kohta varmasti Jenkkilänkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459