Liian vakava, tylsä, vanhanaikainen, uskovainen ja homobastainen, mielikuvitukseton, epämukava, tunteeton, narsisti jne jne kaikkea mikä mua ällöttää. En ikinä huolia sua.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Ainiin budhismissa ei uskota jumalaan, vaan realismiin. Eli voit pitää tietämättömänä pääsi kiinni. Vaivaa jatkossa itseäsi omilla asioillasi.
- Anonyymi
Sinä uskot suvakismiin. Se on yksi yleisimpiä uskontoja maailmassa. Siinä perinteiset synnit kuten tappaminen, varastaminen, avionrikkominen, huorintekeminem, ahneus, valehtelu jne. eivät paina mitään, vaan siinä ne ihmiset ovat pahoja ketkä eivät saa tarvittavaa määrää suvakkipisteitä.
Itse en kyseisen uskonnon kannattajien suosiosta erityisemmin taistele. - Anonyymi
Mikä on homobastainen?
- Anonyymi
Keskity heihin, josta tykkäät.
- Anonyymi
äh, voi kun päästäisit pierun mikä olisi kaikkea tuota, missähän olisivat sanasi jos kohtaisimme vastakkain, piere nyt ees suolessa se paatokses vain lepää, senkin yliälykäs PIERE!!!!!!!!!!!!!!!!!
rauhallisesti, turvallisesti
https://www.youtube.com/watch?v=lgSLz5FeXUg - Anonyymi
Joku on päässy suletulta avohoitoo
- Anonyymi
Vihervassarit on Suomen tuho.
- Anonyymi
Ja kohta varmasti Jenkkilänkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371752
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2251155Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.172845Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258622- 33571
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12541- 211533
- 189531
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen19454