Lunta satelee ei yhtään ikävä asia.
- kokemus sivusta
Hyvää Iltaa
11
70
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaa vaan.
Ei ole ikävää pyry yhtään. Luminen talvi sopii tähän koronaankin, ulkona voi tehdä asioita. - Anonyymi
Joo antaa sataa vaan. Kiva kun on valoisampaa.
- Anonyymi
En pidä lumisateesta. Aja autosi talliin.
- Anonyymi
Hyvää iltaa. Kirjoitan nyt, kun olen ajatellut asioita. Makaan sängyssä ja olen menossa nukkumaan.
Tiedän, että tällä hetkellä et halua minua ystäväksi, syitä on monia. Minä toivon, että jonakin päivänä voimme olla ystäviä. Haluan käyttäytyä ja muuttaa käytöstäni niin , että se on mahdollista. Se on minulle hyvä tavoite. Uskon, että minulla pitää olla tavoite. Haluan tavoitella ystävyyttäsi. Selvyyden vuoksi minä en enää tavoittele parisuhdetta kanssasi. Minulla on mies, ja se riittää minulle
En aio oleilla palstalla enää. Toivon, että minulla on muuta tekemistä. Hyvää yötä- Anonyymi
samaa haluan ystävä olen jos niin haluat,minulla kaikki mitä tarvin mutta ei ystäviä koskaan liikaa.
- Anonyymi
Eiköhän se helpostikin niin ole, että jos täällä on, kaipaa jotakuta ja romanttisessa mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa haluan ystävä olen jos niin haluat,minulla kaikki mitä tarvin mutta ei ystäviä koskaan liikaa.
👍😊👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se helpostikin niin ole, että jos täällä on, kaipaa jotakuta ja romanttisessa mielessä.
Ja hyvää yötä, jospa tänä yönä saisi hieman nukuttuakin!
- Anonyymi
Nyt on ihan pakko kommentoida. Tästä tulee mieleen vanha kotimainen filmi, jossa salainen rakastaja sanelee kirjeen , nainen kirjoittaa sen vastentahtoisesti sulkakynällä paperille. laittaa siihen allekirjoituksensa kyyneleitä tihrustaen , epätoivoisen teatraalisesti miestä vielä viimeisillä voimillaan anovasti katsellen. Lopulta allekirjoittaa kuitenkin.
Kukaan nainen ei ikinä kirjoittaisi tätä. Kyseessä miehen teksti. "Haluan käyttäytyä ja muuttaa käytöstäni niin , että se on mahdollista. Se on minulle hyvä tavoite. Uskon, että minulla pitää olla tavoite. Haluan tavoitella ystävyyttäsi. Selvyyden vuoksi minä en enää tavoittele parisuhdetta kanssasi. Minulla on mies, ja se riittää minulle
En aio oleilla palstalla enää. Toivon, että minulla on muuta tekemistä"
Sulla on tuota draamantajua kyllä runsain mitoin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kommentoida. Tästä tulee mieleen vanha kotimainen filmi, jossa salainen rakastaja sanelee kirjeen , nainen kirjoittaa sen vastentahtoisesti sulkakynällä paperille. laittaa siihen allekirjoituksensa kyyneleitä tihrustaen , epätoivoisen teatraalisesti miestä vielä viimeisillä voimillaan anovasti katsellen. Lopulta allekirjoittaa kuitenkin.
Kukaan nainen ei ikinä kirjoittaisi tätä. Kyseessä miehen teksti. "Haluan käyttäytyä ja muuttaa käytöstäni niin , että se on mahdollista. Se on minulle hyvä tavoite. Uskon, että minulla pitää olla tavoite. Haluan tavoitella ystävyyttäsi. Selvyyden vuoksi minä en enää tavoittele parisuhdetta kanssasi. Minulla on mies, ja se riittää minulle
En aio oleilla palstalla enää. Toivon, että minulla on muuta tekemistä"
Sulla on tuota draamantajua kyllä runsain mitoinTyyli on sama kuin Risto-kirjoituksissa. Tai niissä, jotka R:lle ja kirjoittaja muka A.
Lopetan oleilun palstalla. Toivon, että minulla on muuta tekemistä
"Älä elämää pelkää, älä sen kauneutta kiellä "
- Anonyymi
Minä tosiaan tavoittelen vain ystävyyttäsi, en muuta mutta ymmärrän, että sinä et oikein usko minua. Taidan olla epäuskottava.
Minä kuitenkin ymmärrän, että sinä et ole alun alkaenkaan ole ollut minusta kiinnostunut. Sen lisäksi olen haukkunut sinut monta kertaa... Tällä hetkellä en kelpaisi sinulle edes ystäväksi, tajuan sen. En tavoittele sitä nyt mutta ehkä vuosien päästä ja minun muutoksieni jälkeen voisimme mahdollisesti olla ystäviä mutta se ei olisi lähtölaukaus millekään muulle. Tavoittelen siis vain ystävyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483