Hyvää Iltaa

Anonyymi

Lunta satelee ei yhtään ikävä asia.
- kokemus sivusta

11

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltaa vaan.
      Ei ole ikävää pyry yhtään. Luminen talvi sopii tähän koronaankin, ulkona voi tehdä asioita.

    • Anonyymi

      Joo antaa sataa vaan. Kiva kun on valoisampaa.

    • Anonyymi

      En pidä lumisateesta. Aja autosi talliin.

    • Anonyymi

      Hyvää iltaa. Kirjoitan nyt, kun olen ajatellut asioita. Makaan sängyssä ja olen menossa nukkumaan.
      Tiedän, että tällä hetkellä et halua minua ystäväksi, syitä on monia. Minä toivon, että jonakin päivänä voimme olla ystäviä. Haluan käyttäytyä ja muuttaa käytöstäni niin , että se on mahdollista. Se on minulle hyvä tavoite. Uskon, että minulla pitää olla tavoite. Haluan tavoitella ystävyyttäsi. Selvyyden vuoksi minä en enää tavoittele parisuhdetta kanssasi. Minulla on mies, ja se riittää minulle
      En aio oleilla palstalla enää. Toivon, että minulla on muuta tekemistä. Hyvää yötä

      • Anonyymi

        samaa haluan ystävä olen jos niin haluat,minulla kaikki mitä tarvin mutta ei ystäviä koskaan liikaa.


      • Anonyymi

        Eiköhän se helpostikin niin ole, että jos täällä on, kaipaa jotakuta ja romanttisessa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa haluan ystävä olen jos niin haluat,minulla kaikki mitä tarvin mutta ei ystäviä koskaan liikaa.

        👍😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se helpostikin niin ole, että jos täällä on, kaipaa jotakuta ja romanttisessa mielessä.

        Ja hyvää yötä, jospa tänä yönä saisi hieman nukuttuakin!


      • Anonyymi

        Nyt on ihan pakko kommentoida. Tästä tulee mieleen vanha kotimainen filmi, jossa salainen rakastaja sanelee kirjeen , nainen kirjoittaa sen vastentahtoisesti sulkakynällä paperille. laittaa siihen allekirjoituksensa kyyneleitä tihrustaen , epätoivoisen teatraalisesti miestä vielä viimeisillä voimillaan anovasti katsellen. Lopulta allekirjoittaa kuitenkin.

        Kukaan nainen ei ikinä kirjoittaisi tätä. Kyseessä miehen teksti. "Haluan käyttäytyä ja muuttaa käytöstäni niin , että se on mahdollista. Se on minulle hyvä tavoite. Uskon, että minulla pitää olla tavoite. Haluan tavoitella ystävyyttäsi. Selvyyden vuoksi minä en enää tavoittele parisuhdetta kanssasi. Minulla on mies, ja se riittää minulle
        En aio oleilla palstalla enää. Toivon, että minulla on muuta tekemistä"

        Sulla on tuota draamantajua kyllä runsain mitoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on ihan pakko kommentoida. Tästä tulee mieleen vanha kotimainen filmi, jossa salainen rakastaja sanelee kirjeen , nainen kirjoittaa sen vastentahtoisesti sulkakynällä paperille. laittaa siihen allekirjoituksensa kyyneleitä tihrustaen , epätoivoisen teatraalisesti miestä vielä viimeisillä voimillaan anovasti katsellen. Lopulta allekirjoittaa kuitenkin.

        Kukaan nainen ei ikinä kirjoittaisi tätä. Kyseessä miehen teksti. "Haluan käyttäytyä ja muuttaa käytöstäni niin , että se on mahdollista. Se on minulle hyvä tavoite. Uskon, että minulla pitää olla tavoite. Haluan tavoitella ystävyyttäsi. Selvyyden vuoksi minä en enää tavoittele parisuhdetta kanssasi. Minulla on mies, ja se riittää minulle
        En aio oleilla palstalla enää. Toivon, että minulla on muuta tekemistä"

        Sulla on tuota draamantajua kyllä runsain mitoin

        Tyyli on sama kuin Risto-kirjoituksissa. Tai niissä, jotka R:lle ja kirjoittaja muka A.

        Lopetan oleilun palstalla. Toivon, että minulla on muuta tekemistä

        "Älä elämää pelkää, älä sen kauneutta kiellä "


    • Anonyymi

      Minä tosiaan tavoittelen vain ystävyyttäsi, en muuta mutta ymmärrän, että sinä et oikein usko minua. Taidan olla epäuskottava.
      Minä kuitenkin ymmärrän, että sinä et ole alun alkaenkaan ole ollut minusta kiinnostunut. Sen lisäksi olen haukkunut sinut monta kertaa... Tällä hetkellä en kelpaisi sinulle edes ystäväksi, tajuan sen. En tavoittele sitä nyt mutta ehkä vuosien päästä ja minun muutoksieni jälkeen voisimme mahdollisesti olla ystäviä mutta se ei olisi lähtölaukaus millekään muulle. Tavoittelen siis vain ystävyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe