Minulle täällä pohjoisessa Suomessa asuvana ja kyseisen auton omistajana on selvää että Toyota RAV4 Plug-in Hybrid 2,5 AWD-i voittaa tuon talviautovertailun.
https://tekniikanmaailma.fi/tmn-talviauto-2021-vertailu-nama-kahdeksan-lataushybridia-ovat-mukana/
Vertailussa on mukana kuusi täyssähköautoa ja kahdeksan ladattavaa hybridiä.
TM:n talviautovertailun voittaa selvästi Toyota RAV4 Plug-in Hybrid 2,5 AWD-i
34
11304
Vastaukset
- Anonyymi
Montako kertaa olet jäänyt jumiin kun yksi rengas lyö autoa, rehellinen vastaus.
- Anonyymi
Kaikkea sinä uskotkin. Valheellisia videoita.
- Anonyymi
Kun nyt kävisi niinkuin viimeksi kun Corollasta leivottiin etukäteen Golfin kukistajaa.
corolla tuli hienosti neljänneksi, edellä Ford, VW ja Mazda.- Anonyymi
Niin, Corollahan voitti ylivoimaisesti talvitestin. Taakse jäi kymmeniä autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Corollahan voitti ylivoimaisesti talvitestin. Taakse jäi kymmeniä autoja.
Juu, 0,1 pisteellä "voitti" ja tais olla kokonaiset 11 autoa mukana.
Valitettavasti tuon jälkeen sai turpaansa Focukselta, Golfilta ja Mazdalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, 0,1 pisteellä "voitti" ja tais olla kokonaiset 11 autoa mukana.
Valitettavasti tuon jälkeen sai turpaansa Focukselta, Golfilta ja Mazdalta.Mun mielestä voitto on aina voitto ja onnea hallitsevalle vuoden talviautolle.
Sen jälkeen on kyyti Corollalle ollut vähän kylmempää sillä luokkansa meluisin ja hitain auto otti jumbosijan luokkavertailussa. - Anonyymi
Mikähän valehtelija tämäkin on? Toyota voitti:
https://tekniikanmaailma.fi/paras-talviauto-2020/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, 0,1 pisteellä "voitti" ja tais olla kokonaiset 11 autoa mukana.
Valitettavasti tuon jälkeen sai turpaansa Focukselta, Golfilta ja Mazdalta.Mutta siinä ero että Toyota on luotettavaa tekniikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siinä ero että Toyota on luotettavaa tekniikkaa.
Joo, luotettavaa tekniikkaa, kuten tuo surullisen kuuluisa lämmönvaihdin, joka avitti Corollan voittoon, Lämmönvaihtiemia vaihdetaan, kun ne alkavat vuotamaan, omistaja laskuun, tietysti. Toyota pesee kätensä siitä, oli sitten mikä turva tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, luotettavaa tekniikkaa, kuten tuo surullisen kuuluisa lämmönvaihdin, joka avitti Corollan voittoon, Lämmönvaihtiemia vaihdetaan, kun ne alkavat vuotamaan, omistaja laskuun, tietysti. Toyota pesee kätensä siitä, oli sitten mikä turva tahansa.
Nykyisissä Corolla malleissa ei ole lämmönvaihdinta ollenkaan eikä ne siksi lämpene talvella. terstivoittaja autoa ei enään saa samanlaisena ostettua mitä se testissä oli.
Lämmönvaihtimia vaihdettiin niin paljon takuuseen et Toyota ei korjaa vikaa relax turvan kautta. takuuaikana mennyt lämmönvaihtimia 2kappaletta per auto missä se on.
takuu kun loppuu se jää asiakkaan maksettavaksi- uusista autoista se on poistettu.
Tämä osoittaa kyllä sen ettei Toyotan tekemiseen voi luottaa. Ei korjaa eikä korvaa valmistuksessa tehtyjä virheitä. Ei ainakaan ilman viranomaisten määräystä.
Eli kuluttaja taas työllistää kuluttajaviranomaisia koska Toyotan tekemiseen ei voi luottaa.
Toisessa vastaavassa tapauksessa starttirelettä vaihdettu 3! kertaa asiakkaan laskuun Toyota liikkeesssä vuoden sisällä. Toyota vain unohti et myös uusilla varaosilla on takuu ja työlllä samoin. Kaksi kertaa veloitetaan turhasta kun ei noudateta omia takuu sääntöjä.
:D naurettavia nämä Toyotan mainokset ja samaan aikaan niitä ei Toyota itse noudata.
Aidot Toyota-varaosat säilyttävät autosi alkuperäisen veroisena
Toyotasi on tärkeä osa arkeasi, tarvitsetpa autoa sitten lasten päiväkoti- tai koulukuljetuksiin, viikonloppuostoksiin tai vaikkapa mukaviin kesälomareissuihin. Nämä haasteet mielessämme loimme Aidot Toyota varaosat -kokonaisuuden. Se säilyttää autosi alkuperäisen laadun ja varmistaa häiriöttömän toiminnan vuodesta toiseen.
varaosat
Varmista huolettomat ja varmat kilometrit Aidoilla Toyota-varaosilla. Ne on valmistettu samojen tiukkojen laatuvaatimusten mukaisesti kuin autosikin ja niihin liittyy monia tärkeitä etuja:
Ne on suunniteltu juuri sinun autoasi varten
Ne täyttävät Toyotan tiukat laatu- ja luotettavuusvaatimukset
Niissä on Toyotan täystakuu (vähintään 1 vuosi)
- Anonyymi
"kyseisen auton omistajana"
Salli nauraa ihan ääneen.- Anonyymi
No naura. Niin minäkin. Hahahahahahahahahahahah. Toyota taas testin jumbosijalla? Hihiihihhh
- Anonyymi
Toyota on voittanut useasti Talviautovertailun.
- Anonyymi
Prius, Auris ja Corolla. Kolme kovaa TM:n talviautovertailuissa eri vuosina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prius, Auris ja Corolla. Kolme kovaa TM:n talviautovertailuissa eri vuosina.
Prius onkin mukana myös tänä vuonna. Nyt Prius on kunniakkaasti viides pistessä, kun puolet pisteistä on annettu. Edellä ovat vain Mersu, BMW, Tesla, Folkkari ja Kia, mutta minkäs sitä paremmilleen voi. Lopulliset tulokset tulevat reilun kahden viikon päästä.
- Anonyymi
Tällä vuosituhannella Toyota on voittanut kerran, eikä toista voittoa ole tulossa. Priuksesta ei ole parempien haastajaksi.
- Anonyymi
Toyotan pilkkaajat tunnistetaan nyt. Kun pilkkaaja avaa Suomi24-sivun hänen pitää täyttää seurantaa koskeva lomake.
- Anonyymi
Kyllä nyt myrkyn lykkäsi kun ensin valittiin parhaaksi talviautoksi ja ylivoimaisesti eniten myydyksi ja suosituimmaksi automalliksi, ei sellaista "kunniallinen" pikkuhitler voi kestää.
Eilinen uutislähetys jossa talviauto Audia vedettiin hinurin lavalle oli kyllä kauheaa katseltavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt myrkyn lykkäsi kun ensin valittiin parhaaksi talviautoksi ja ylivoimaisesti eniten myydyksi ja suosituimmaksi automalliksi, ei sellaista "kunniallinen" pikkuhitler voi kestää.
Eilinen uutislähetys jossa talviauto Audia vedettiin hinurin lavalle oli kyllä kauheaa katseltavaa.Minusta se oli hauskaa!😂
- Anonyymi
Mielenkiinnolla odotan tuloksia, varsinkin kylmäkäynnistyskulutusta rav4 plugin hybridille. Itsellä keskikulutus 10-20 asteen pakkasella tällä autolla työmatka ajossa on n.10 l/100km. Matkan pituus yhteensuuntaan vajaaa 30km.
Johtunee siitä että auto ei suostu 10-20 asteen pakkasella käyttämään akuston varausta lainkaan hyödyksi, eli ei mene sähköajoa lainkaan.
Pienemmälläkin pakkasella, alle 10 astetta, jopa alle 5 astetta, bensakone lähtee käyntiin ja käy ainakin tyhjäkäyntiä, eli pelkkä sähköajo ei ole lainkaan mahdollista alle nollan lämpötiloissa.
Minua ei sinänsä haittaa vaikka bensakone on käynnissä sisälämpötilan nostamiseksi, mutta se nyrppii että auto ei kykene käyttämään akun varausta lainkaan pakkasella.
Plussan puolella auto pelaa kuten pitääkin ja hyödyntää akun aina täysin.
En suosittele plugin hybridinä talvikeleille.- Anonyymi
RAV4:sen omistajana näen tuosta tekstistäsi, että et omista etkä ainakaan aja RAV4:lla.
- Anonyymi
Ravi voittaa talvitestin on paras auto talvella kulutus pieni tukeva ajaa ja neliveto
- Anonyymi
Kunhan pysyy tiellä eikä pyllähdä penkkaan kuten Rav4 talviautotestissä. Nesteet pihalle ja auto vaihtoon.
- Anonyymi
Kovin olisi erikoista jos auto joka ei pysy ammattikuskienkaan näpeissä voisi voittaa talvitestin, tai sitten kriteerit on järjenvastaisia.
- Anonyymi
Skoda Fabia ja Dacia voittivat RAVin tuossa vertailussa, vaikka olivat puolta halvempia. RAV ei tahtonut pysyä mutkatiellä millään, vaikka testaajat ovat ammattilaisia. Toyota joutui toimittamaan toisen auton tilalle kun ensimmäinen päästi öljyt ojanpohjalle kun öljypohja antautui vähän tiukemman lumipaakun voimasta.
Kitkaero testissä RAV lähti ylämäessä taaksepäin kun kaikki muut selvisivät ja lähtivät oikeaan suuntaan ylöspäin, vaikka suurin osa oli vain etuvetoisia.- Anonyymi
Samaa kerrotaan 2025 talvivertailusta, kun Suzuki ja Dacia olivat vastakkain. Dacia meni ylös ja Suzuki alas. Suzukin neliveto on tuota Toyotan sukua, jolla ei oikeasti tee mitään. Ilman olisi parempi.
- Anonyymi
OLI TAAS MUKAVA RAKKAAN VAIMON KANSSA KYYKYTÄÄ TOYOTA RAV4 OIKEEN SYVÄKYYKKYYN JA ALKOHAN SE ITKU PUSKURIIN KIINNI JA VALOJEN RÄMPYTYS EI AUTTANUT SINNE JÄI IKUSEEN SYVÄKYYKKYYN,HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Miksi Toyota on yhä paras talviauto?
- Anonyymi
Oli niissä sentään joskus muinoin hyvä lämmityslaite, ei tosin enää kun lämmönvaihtimet puhkeilevat ahkerasti ja useimmat tulppaavat koko pöntön riekaleen pois.
- Anonyymi
Joko se takamoottorin sähköjohto on syöpynyt poikki?
- Anonyymi
Jokainen laittaa sellaisen auton mikä vastaa omia tarpeita ja käyttötilanteita. Myös huolto ja varaosien saatavuus jatkossa ratkaisevat.
- Anonyymi
Mutta siinä on sellainen ongelma, että jokaisella ei ole minkäänlaista oikeaa käsitystä eri autojen laadusta ja ominaisuuksien eroista ja siksi saattavat ostaa kiimoissaan tyhmästi.
- Anonyymi
Toyota kannattaa jättää kauppaan. Kesti yli puolivuotta korjata putoilevat vanteet bZ4X sähköristä. Kertoo sen että TOYOTA on todella hidas reagoimaan ongelmiin.
Lyhyt takuu ja huono laatu kyllä helppo huomata Toyota autoista.
Toyota on kuin virus, se vain leviää.
Vastaläähe on keksitty mutta kaikki ei sitä heti halua.
RAV4 ongelmia on GableGate edelleen.
Lisäksi monta muuta ongemaa.
Äänieristyksen puuttuminen.
Ajo-ominausuudet on se pahin ongelma.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16734486/rav4-sylki-nesteet-ulos-tmn-talvitestissa
Toyotan moottori ei kestä. Kannentiiviste alkaa vuotaa ja hajottaa koko moottorin.
RAV4 vaihteisto on ongelmallinen. Akkuja menee siis hybridiakkuja.
Lisäksi hybridijärjestelmä hajoaa kun kaapelit hapettuu.
Konverter/invertteri hajoaa usein kun jäähdytinnestettä ei uusita tarpeeksi usein.
Auto kärsii myös liiallisesta öljynkulutuksesta. Mutta nämä kaikki on Toyotan omistajien mielestä vain ominaisuuksia. Huollot kalliita ja Ralax tai takuu ei juuri auta missään näistä.
Koska kuluvia osia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota kannattaa jättää kauppaan. Kesti yli puolivuotta korjata putoilevat vanteet bZ4X sähköristä. Kertoo sen että TOYOTA on todella hidas reagoimaan ongelmiin.
Lyhyt takuu ja huono laatu kyllä helppo huomata Toyota autoista.
Toyota on kuin virus, se vain leviää.
Vastaläähe on keksitty mutta kaikki ei sitä heti halua.
RAV4 ongelmia on GableGate edelleen.
Lisäksi monta muuta ongemaa.
Äänieristyksen puuttuminen.
Ajo-ominausuudet on se pahin ongelma.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16734486/rav4-sylki-nesteet-ulos-tmn-talvitestissa
Toyotan moottori ei kestä. Kannentiiviste alkaa vuotaa ja hajottaa koko moottorin.
RAV4 vaihteisto on ongelmallinen. Akkuja menee siis hybridiakkuja.
Lisäksi hybridijärjestelmä hajoaa kun kaapelit hapettuu.
Konverter/invertteri hajoaa usein kun jäähdytinnestettä ei uusita tarpeeksi usein.
Auto kärsii myös liiallisesta öljynkulutuksesta. Mutta nämä kaikki on Toyotan omistajien mielestä vain ominaisuuksia. Huollot kalliita ja Ralax tai takuu ei juuri auta missään näistä.
Koska kuluvia osia.Toyotaa rakastavat eivät myönnä noita olemassa olevia ongelmia, vaan peittelevät ja vaihtavat uuteen samanlaiseen uskossa, se olisi parempi ja pettyvät jälleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839