Sillä lailla huonompi homma

Anonyymi

että enhän mä enää uskalla sua lähestyä. Tuntuu jo aika kaukaiselta, että musta tykkäisit. Ja kyllä surettaa!

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina ei voi voittaa.

      • Anonyymi

        niinpä, harmittaa hänen puolesta kun ei koskaan voita mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinpä, harmittaa hänen puolesta kun ei koskaan voita mitään!

        siis hän ei voita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis hän ei voita

        Ei ole sinun ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinun ongelmasi.

        se oli vitsi kun en tykkää tuollaisista kommenteista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se oli vitsi kun en tykkää tuollaisista kommenteista

        Kukaan ei tykkää totuudesta kun se satuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tykkää totuudesta kun se satuttaa.

        Väärin. Kukaan ei tiedä totuutta. En vaan tykkää sellaisesta näsäviisaasta nälvimisestä. Ihan tarpeetonta. Jos ei voi jutella kivasti, niin tarviiko jutella ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Kukaan ei tiedä totuutta. En vaan tykkää sellaisesta näsäviisaasta nälvimisestä. Ihan tarpeetonta. Jos ei voi jutella kivasti, niin tarviiko jutella ollenkaan.

        Samoin ajattelen ku sinä, sivusta kommentoin. Ehkä aika ei ollut teille suosiollinen? Näin itse monesti ajattelen, jos mieleisen kanssa ei mene ajatukset yksiin? Aina harmittava tilanne. Huomannut miehenä senkin, et naisilla ei ole malttia samalla tavalla kuin itsellä on? Itse haluan seurailla toista esim. Syrjä silmällä harrasteiden parissa ja sit mahdollinen lähentyminen mahdollista, kun tuntuu hetki oikealta?

        Monesti tuntunut siltä, et ku itse alan lämpenemään ajatukselle lähentymisestä niin toinen on jo viha vaiheessa, jolloin tilanne muuttuu mahdottomaksi? Näinkö syntyy tämä kissa ja hiiri- leikki, josta toisinaan lukee täälläkin? Välillä tuntunut, et riidat syntyvät ihan tyhjästä? Siksi korostan mielessäni sitä malttia, ku itseäni ainakin huolestuttaa sellainen, et kaikki pitäisi tapahtua heti tai nyt, eikä viikon päästä vaikka?

        Tuntuu itsestä siltä, et jos viha tulee noin helposti esille toiselta niin mitä se voisi olla yhdessä ollessa, kun arki koittaisi? Minusta tällaiset ihan järkeen käyviä pohdittavaa tänä päivänä, kun on kaikenlaista sekavaa ympärillä ja rauhoittavat seikat loistaa poissaololla? Sinkkuna tuntuu paljon lunkimmalta ja rauhoittavammaltakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajattelen ku sinä, sivusta kommentoin. Ehkä aika ei ollut teille suosiollinen? Näin itse monesti ajattelen, jos mieleisen kanssa ei mene ajatukset yksiin? Aina harmittava tilanne. Huomannut miehenä senkin, et naisilla ei ole malttia samalla tavalla kuin itsellä on? Itse haluan seurailla toista esim. Syrjä silmällä harrasteiden parissa ja sit mahdollinen lähentyminen mahdollista, kun tuntuu hetki oikealta?

        Monesti tuntunut siltä, et ku itse alan lämpenemään ajatukselle lähentymisestä niin toinen on jo viha vaiheessa, jolloin tilanne muuttuu mahdottomaksi? Näinkö syntyy tämä kissa ja hiiri- leikki, josta toisinaan lukee täälläkin? Välillä tuntunut, et riidat syntyvät ihan tyhjästä? Siksi korostan mielessäni sitä malttia, ku itseäni ainakin huolestuttaa sellainen, et kaikki pitäisi tapahtua heti tai nyt, eikä viikon päästä vaikka?

        Tuntuu itsestä siltä, et jos viha tulee noin helposti esille toiselta niin mitä se voisi olla yhdessä ollessa, kun arki koittaisi? Minusta tällaiset ihan järkeen käyviä pohdittavaa tänä päivänä, kun on kaikenlaista sekavaa ympärillä ja rauhoittavat seikat loistaa poissaololla? Sinkkuna tuntuu paljon lunkimmalta ja rauhoittavammaltakin.

        Ihan järkevää pohdintaa, mutta ei oikein osu minuun. En minä vihaa ketään vaikka tunteet loppuisi. EI siten liity minuun tuo kommenttisi. Kuulostat ihmiseltä, jolla on paljon suhteita. Itse en ole sellainen. Mun suhteet on yleensä pitkiä eikä ne pääty vihaan. Eikä ihastumisetkaan vihaan pääty vaikka ei päättyisi suhteeseen. Eikä tässä mitään kiirettä ole ollut, et tainnut lukea noita muita kommentteja lainkaan. Ollaan vähän eri maailmasta luulen.


    • Anonyymi

      Kerroppa koko tarina niin analysoidaan vähän, missä kohdassa tapahtumaketjua menee pieleen. Miksi tuntuu kaukaiselta, onko kuukausia vai vuosia kulunut kun viimeksi viestittelitte?

      • Anonyymi

        Kuukausia sitten ja kasvotusten ollan oltu tekemisissä. Kai siitä tällä menolle vuosi tulee kohta. Hän antoi mulle jotain ja ajattelin, että en sitten varmaan kuvittele kaikkea. Sitten tuli korona ja maailmani tyhjeni hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukausia sitten ja kasvotusten ollan oltu tekemisissä. Kai siitä tällä menolle vuosi tulee kohta. Hän antoi mulle jotain ja ajattelin, että en sitten varmaan kuvittele kaikkea. Sitten tuli korona ja maailmani tyhjeni hänestä.

        Ootko laittanut viestiä? Pistä semmoinen joku neutraali juttu menemään hälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukausia sitten ja kasvotusten ollan oltu tekemisissä. Kai siitä tällä menolle vuosi tulee kohta. Hän antoi mulle jotain ja ajattelin, että en sitten varmaan kuvittele kaikkea. Sitten tuli korona ja maailmani tyhjeni hänestä.

        Siis mitä antoi sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä antoi sinulle?

        En tiedä. Ehkä ei mitään, varmaan kuvittelin senkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Ehkä ei mitään, varmaan kuvittelin senkin.

        hymyn,suukon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hymyn,suukon?

        Ei suukoteltu. Kyllä minä olisin jo ottanut yhteyttä niin läheiseen.


    • Anonyymi

      Koska olisit uskaltanut tehdä mitään?

      • Anonyymi

        no olisinhan


    • Anonyymi

      Vilkutellsan siispä tässä on vielä vähän aikaa sitten kun olet maksanut sen verran että se on peruttu haku on käynnissä ja sen jälkeen on hyvä olla ihan kiva nähdä pitkästä aikaa sitten kun olet tulossa sinne mökille ja se oli ihan kiva kuulla sinusta enemmän.

      • Anonyymi

        ethän sä osaa edes kirjoittaa, mitään selvää saa tuosta


    • Anonyymi

      Täysin tekosyitä. Itsekkyytesi vain nousee esiin, laitat itsesi ja "pelkosi"sen toisen ihmisen edelle.

      • Anonyymi

        No niin, nyt tuli sellainen analyysi, että jopa tässä surun keskellä tuli hymy.


      • Anonyymi

        Aloitukseen siis.


      • Anonyymi

        Sivusta myönnän itsekin tehneeni näin, muttei sitä vaan millään tajua miten helppoa se ehkä olisikin jos ottaisi vielä yhteyttä, minua ainakin pelottaa ajatus niin paljon ja en kyllä kehtaakaan enää jos kaikki menee hänen mielestään vain siihen piikkiin miten itserakas ja huono olen kun vasta nyt ja sillä tavalla jne jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta myönnän itsekin tehneeni näin, muttei sitä vaan millään tajua miten helppoa se ehkä olisikin jos ottaisi vielä yhteyttä, minua ainakin pelottaa ajatus niin paljon ja en kyllä kehtaakaan enää jos kaikki menee hänen mielestään vain siihen piikkiin miten itserakas ja huono olen kun vasta nyt ja sillä tavalla jne jne..

        Tulit tänään yhtäkkiä mieleen, mitä sinulle kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta myönnän itsekin tehneeni näin, muttei sitä vaan millään tajua miten helppoa se ehkä olisikin jos ottaisi vielä yhteyttä, minua ainakin pelottaa ajatus niin paljon ja en kyllä kehtaakaan enää jos kaikki menee hänen mielestään vain siihen piikkiin miten itserakas ja huono olen kun vasta nyt ja sillä tavalla jne jne..

        Tekosyitä toisen perään. Pitäisi ajatella, kuinka itserakas olet kun et vieläkään ota yhteyttä häneen. Ja sitä, että vain huonoluntoinen jättää tekemättä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekosyitä toisen perään. Pitäisi ajatella, kuinka itserakas olet kun et vieläkään ota yhteyttä häneen. Ja sitä, että vain huonoluntoinen jättää tekemättä niin.

        Olet ihan naurettava. Luetko noita kommenttejasi itse jälkeenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan naurettava. Luetko noita kommenttejasi itse jälkeenpäin?

        Totta se on. Yllättävän monet ihmiset ovat huonokuntoisia ja pelaavat asioilla. Se on surullista. Ihmiset itse tekevät elämästä "pahan" , huonomman ja arvottomamman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on. Yllättävän monet ihmiset ovat huonokuntoisia ja pelaavat asioilla. Se on surullista. Ihmiset itse tekevät elämästä "pahan" , huonomman ja arvottomamman.

        Vaikuttaa ettei sinulla vain ole kokemusta välttämättä samasta tilanteesta ja neuvot ulkoapäin miten pitäisi toimia kun et itse kuitenkaan tilanteessa ole?


    • Anonyymi

      Samat sanat miehelle. Tiedetään mitä halutaan mutta päätettiin toisin.

      • Anonyymi

        Miehelle on aloituskin.


    • Anonyymi

      Tosi surullista minustakin. Kattos toi noin, ettei meikämanne toimi muuten kuin sinun pitää vastata lähettämiini yhteystietoihin.
      Tämä naiselle, johon kävin kuumana.

      • Anonyymi

        Mihin sinä niitä sitten hänelle lähetit? Onpa kummallinen nainen, jos ei mitään vastaa. Saiko hän ne?


    • Anonyymi

      Olkaa rohkeita! Pahinta on, jos ei tee mitään ja sitten miettii loppuikänsä, miten asiat olisivat ehkä voineet mennä. Näissä tunneasioissa ei kannata arastella. Hyvin harvoin kukaan nauraa , jos toinen kertoo tunteensa ja onkin niin, ettei vastakaikua ole.

      Pakkeihin EI kuole. Olen nainen ja saanut elämäni aikana jokaiselta ihastukselta (alkaen 15 vee) pakit, rohkean ja suoran yhteydenoton jälkeen. Yhteensä 4 kpl . Kukaan ei nauranut eikä pilkannut. Yksi jopa yritti keskustella, mutta se oli niin vaikea tilanne, että selvitettiin ympäripyöreästi muutamalla sanalla ja sen jälkeen oltiin kuin ei mitään olisi ollutkaan ja päivittäin tekemisissä vielä monen vuoden ajan. Jäin henkiin ja jatkoin elämääni

      Sitten on ne joiden kanssa olen ollut parisuhteessa, niihin ajauduin ja muistan, että aloitteet tulivat miesten puolelta. Tosin varma en ole, kaikki tapahtui niin nopsaan ja kuin itsestään

      Nykyistä tilannettani en tähän laske mukaan, kun juttu niin nolo ja mokasin ja oon tollo ja kuvittelen asioita.

    • Anonyymi

      kissa lähestyy, sinä häväistyy, häipyy kissa, ei sua eikä kissaa kaivattukaan, vain hävisit, hyvä niin. näin jo kaikkes, painu takasin kaikkees horo, velkasi on maksettu ristillä
      Hän elää!
      https://www.youtube.com/watch?v=6GGFb6LcX3U

      • Anonyymi

        Ompa nolo kommentti. Tätä vain uskishörhöltä voi odottaa.
        Ap-naiselle lämmin halaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa nolo kommentti. Tätä vain uskishörhöltä voi odottaa.
        Ap-naiselle lämmin halaus!

        Kiitos halauksesta. Halaan lujasti takaisin ja hiukan liian pitkään.


    • kyllä tykkäsin, ihastuin erääseen mieheen.<3

      vaikka niin erimaailmoista.

    • Anonyymi

      Häntä varmaan taas surettaa omahyväisyytesi!

      • Anonyymi

        Kuin myös kenties?


    • Anonyymi

      Niinhän se on, kuulostaa ihan järkevältä noin äkkiseltään ajateltuna, jotkut asiat vain ovat liikaa, ja siksi niistä ei pitäisi luoda itselleen elämää suurempia keissejä. Pimeyden jälkeen tulee valo, niin on parasta ajatella, vaikka prosessi sinne tuntuisi kuinka raskaalta, vaatii säälimättömyyttä repiä alas naamionsa.

      • Anonyymi

        En jaksa. Olkaa tavallisia ja puhukaa järkeviä. Pimeyden jälkeen ja elämää suurempia keissejä? Haloo, olen täysillä ihastunut mieheen. En tee kuolemaa, en elä pimeydessä, mikään ei ole mulle liikaa. Paitsi tämä palstan dramaattisuus välillä.


    • Anonyymi

      Kyllä.

      Kun minä tiijjän etten oo hyvä kenellekkään .

      Kun uskontokin.....

      Hirveetä

    • Anonyymi

      Ei ole enää syytäkään lähestyä. Se on loppu nyt.

      • Anonyymi

        no nyt rupes kiinnostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no nyt rupes kiinnostaan.

        Ei minua. Ei ole tuollaiselle tämä aloitus.


      • Anonyymi

        Sama fiilis, nussin sitten taas jotain joka vastaan tulee vailla mitään tunteita. Tästä ole poispääsyä.


    • Anonyymi

      Kyllä voi aina lähestyä. Jospa se toinen ajattelee ihan samalla tavalla.

      • Anonyymi

        Pitää varmaan lopettaa asioiden turha pohtiminen. Ja toimia jos tilaisuuden saa. Tai sellaista itse ajattelin äsken.


      • Anonyymi

        toi on hyvä ,ei saa luovuttaa jos jotain oikeesti haluu.


    • Anonyymi

      Rakkaani luovutti, koska sillä on niin helketin hyvä itsetunto. Kannattiko, ootko nyt tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Älä vääntele toisen sanoja. Mitään tuollaista ei ole tässä sanottu. Enkä luovuta. On eri asia pelätä kuin luovuttaa.


    • Anonyymi

      Uskalla vain mies. Olenhan aina vastannut viesteihin ja puheluihin myös tai vähintäänkin soittanut takaisin!
      Olisin kovin iloinen jos sinusta kuulisin! 😊

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe