verikokeet

Anonyymi

olen sama tyyppi kuin tuossa kun puhuin haimasyövästä: Haluaisin jälleen kovasti tietää, että kun olin noin 1kk sitten verikokeissa jatkuvienj vatsakipujen takia ja kävin verikokeissa missä otettiin 4 putkea eri verinäytteitä. Nyt välillä on noin navan kohtaa sivuilta ja keskeltä kipeä niin olisiko niistä verikokeista saanut varmasti jotain selville jos olisi jotain ollut? Kovasti häiritsee nämä asiat jatkuvasti.

10

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haimaan liittyvät arvot olisivat kyllä koholla verikokeissa jos siellä olisi jotain vikaa.

    • Anonyymi

      Vika voi olla muuallakin kuin haimassa, verikokeissa ei näy läheskään kaikki. Jos vaiva jatkuu mene uudestaan lääkärille niin monta kertaa että tutkivat kunnolla.

    • Anonyymi

      En ole aloittaja mutta sen verran kommentoin ettei se auta mitään vaikka menisi lääkäriin kuinka monta kertaa uudestaan.

      Ei mitään useinkaan tutkita jos verikokeet ovat normaalit.....kun ei ole akuuttia.....
      Tulkaa uudestaan jos ei mene ohi tai pahenee.......
      On niiiiiiin tuttua.

      • Anonyymi

        Eikö muka kivut ole akuuttia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö muka kivut ole akuuttia?

        kyllä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä on

        Kivuthan ovat toki aina akuuttia, mutta jos kivun syy ei ole selkeästi todettavissa niin taustalla ei ole akuuttia........
        .....kivut on vaan kestettävä.....


    • Anonyymi

      Voisko ne navan seudulla olevat kivut olla suolistoperäisiä ?
      Ihan ilmavaivatkin aiheuttaa pistäviä ja kovia kipuja.
      Napatyräkin tulee mieleen. Se on helppo leikkaus, jos sellainen on.

    • Anonyymi

      Osaako kukaan sanoa voiko kyseessä olla mikään tappava tauti vaikö ei? Ja mitä epäilette sen olevan jos ei liity haimaan?

    • Anonyymi

      Onko umpilisäke poistettu? Itse Hyppäsin aikoinaan puolivuotta lääkäreillä vatsakivun ja pahoinvoinnin takia. Kipu ei ollut oikealla puolella, missä umppari sijaitsee, vaan keskellä vatsaa, navan yläpuolella. Sitten kun lopulta pääsin leikkaukseen snaottiin umpilisäkkeen olleen voimakkaasti tulehtunut. Olisi voinut puhjeta milloin vain.
      Yleensähän kyllä nuo vatsavaivat tutkitaan tähystämällä. Eivät taida verikokeilla selvitä, jos vaikka kasvain on.

    • Anonyymi

      jos tuo tyyppi on 15v niin voiskiko se edes olla kasvain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe