Aihe

Käytkö koskaan seurakunnassa?

Anonyymi

Olen miettinyt poikkeamista. Luterilaisesta kirkosta erosin vuosia sitten. Mutta helluntalainen kirkko tai ortodoksinen kirkko voisi sopia.

10

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos Jeesus johdattaa minut johonkin seurakuntaan, niin liityn siihen. Menen sellaiseen jossa vielä uskalletaan tuomita synnit ja puhua totuutta. Jossa jokainen ymmärtää että armo ei tee synnistä hyvää ja että Raamatun lukeminen siten, että se on itselle mieliksi, ei hyödytä ketään. Lihaa miellyttääkseni en liity seurakuntaan, siis että saisin seuraa ja tekemistä, joka jollain tapaa kytketään Raamattuun.

• Anonyymi

Aamen. Löytyisipä sinun kaltainen nainen jostakin.

• Anonyymi

Voihan sitä käydä... jos löytyy tervehenkinen yhteisö.

• Anonyymi

Jos haluisin itseäni manipuloitavan niin voisin yhtä hyvin mennä myös psykiatrille

• Anonyymi

En minä niistä kirkoista. Hyvin pärjännyt ilmankin. Joskus voin käydä vaikka joulukonsertissa niinkuin tunnelmaa aistimassa.

• Anonyymi

Olen korona aikana käynyt helluntaiseurakunnassa, se on ainoa mikä on auki täällä koronasta huolimatta aina välillä. En ole niin pitkään ollut uskossa että tietäisin varmasti vielä sen ”oman seurakunnan” mikä sopii minulle parhaiten, mutta luterilainen se ei ainakaan ole, luterilaiset herätysliikkeet on kuitenkin ok.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei koske kaikkia helluntailaisia, monien usko on ihan raitista ja julistus rauhallista. Riippuu ihan seurakunnasta.

• Anonyymi

En. Vanhemmat ovat helluntailaisia

• Anonyymi

Vain hänen "kirkossansa" haluan käydä jos hän minut sinne vielä huolisi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      330
      21434
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      6122
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      360
      3987