Aihe

Et sä täällä ole

Anonyymi

laittanut tänne tuhansia tunnisteita muutaman vuoden ajan.. tai voihan se olla että tunnistit mutta ei kiinnosta.

9

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonot tunnisteet.

• Anonyymi

Oon kaivannut täällä samaa naista jo monta vuotta.

• Anonyymi

Jos tunnisteet on yhtä hyvät kuin tässä avauksessa niin en yhtään ihmettele, ettei löydy

• Anonyymi

Ketä naista kaipaat?

• Anonyymi

mähän lähentelin aina livenä enkä kelvannut mix täällä olisin

• Anonyymi

Kiinnosti?

• Anonyymi

Onko tunnusteesi yksilöiviä? Hän ei välttämättä tajua viestin olevan hänelle, jos tunniste on luokkaa M, A, sinisilmäinen, vaalea, lyhyt, Uusimaa, Hki, sanoimme tänään Moi, kuljin ohitsesi tms.

Jotta itsensä voisi tunnistaa, pitäisi kertoa asioita, jotka vain te kaksi tiedätte ja toista niitä useasti. Kovin vanhoja sanomisia ei hetken päästä muista eli nekään ei aina toimi. Viestejä on paljon, ja paljon menee ohi.

Ap, jos olet noita tuhansia kertonut, oletpas reipas poika ja laita tähän ketjuun 3 mahdollisimman yksilöivää tunnistetta. Ehkä niihin tärppää.

• Anonyymi

Tai sitten kiinnosti toki mutten tunnistanut, liian epämääräistä hatariin tunnisteisiin luottaa. Suomi täys populaa.

• Anonyymi

No mitä sen tunnistaneen olis pitänyt tehdä? Sehän on voinu jäähä tänne ihmettelemään samalla lailla ku sinäki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      12067
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      161
      9450
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      7290
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      16
      4492
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      191
      2937