Olinkohan sulle yli-ikäinen

Anonyymi

Ehkä olin, surullista🤔 n->m

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisena kommentoin sinulle, että oman ikäiset miehet ei kiinnostu minusta, kun olen jo niin Vanha ja kulahtanut syylämuori.
      Liian vanhaa tai nuorta en halua, niin mitä jää jäljelle. Ei niin mitään 🤣

      • Anonyymi

        Vai miehenä, kun sulla ei ota eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai miehenä, kun sulla ei ota eteen.

        Ihan nainen olen. Ja tuo on tosi asia, syylämuorin on vaikea löytää miestä.
        Onhan se kiva piruilla rumalle ankan poikaselle. Olet urpo


    • Anonyymi

      No miksi pitää nuorempaan iskeä silmänsä, ei mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Ikä ei ollut syy. Mies ja ihastuminen oli työtapaturma. Niin paljon hauskaa, syvällistäkin ehti tapahtua. Elämä vei eri paikkoihin, ja ikä varmaan vei loput😔siitäkin huolimatta, hän on ikuisesti tärkeä.


      • Anonyymi

        45 sarjassa ei ikä ole niinkään oleellinen, vaan yksilölliset erot vanhenemisessa. Jotkut ovat jo 50v. todella kulahtaneen oloisia ja ryppyisiä, toiset taas kuin parhaassa vedossa. Vaikka olisivat saman ikäisiä, niin eivät välttämättä samantasoisia ja sopivia.


    • Anonyymi

      Selkis jo varhain, hyv yötä.

    • Anonyymi

      Se on sopiva ikäero. Mutta en aio kertoa sulle täällä enää jättökeskusteluun. Sinä minut jätit, kun, et hyväksy minun vaihtoehtoani. Että voisimme olla rennommin yhdessä, eikä minun tarvitsisi keksiä satuja koko aikaa.. Hän hyväksyy sen minulle.

      • Anonyymi

        Mikä vaihtoehto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vaihtoehto?

        Meitä on moneen lähtöön...


      • Anonyymi

        En jättänyt etkä antanut sellaista vaihtoehtoa. Sinä se pelin puhalsit seis.


    • Anonyymi

      Mä olen liian vanha omanikäisillekin ja kun en ole mikään nättikään, niin enpä oikeastaan kelpaa kellekään. Minkäpä tuolle voi, se on vain laiffii

    • Anonyymi

      Miehen käytös kertoo kyllä miten asia on.
      Ja myös se, että katso peiliin, realiteetit hyvä ymmärtää

      • Anonyymi

        Törkeää porukkaa.


      • Anonyymi

        Sulla näyttää olevan realiteetit kovin hukassa.


      • Anonyymi

        Entä jos mies ei ole kertonut, ei sanoilla eikä teoilla. Eikä peilissäkään kohtaa huono näky, ainakin se hän siitä piti.


      • Anonyymi

        Niinpä. Itse tiedän etten mikään nätti tai kaunis ole, sen olen aina nähnyt peilistä ja valokuvistakin. On mun naaman eteen tyrkätty taulunkokoinen peili ja sanottu ett kato miten ruma naama näkyy, mä tokaisin sille muijalle ett yhtä rumaltahan tuo näyttää ku viimeks peiliin katoin. Ei mulla ikinä ole ollut mahiksia kehenkään ja aina tiennyt senkin. Yks tuttu muuten kuvaavasti ilmaisi mielipiteensä musta, kun kerran erehdyin sanomaan ett yks tyyppi oli katsonut mua, tämä tuttu puhatti ett pyhh ja katsoi vinosti mua ja näki ett ajatteli ett justjoo, niin varmaan katseli sunnäköistä rumilusta. Ja tottahan se on, ei kukaan mies munnäköistä katsele, korkeintaan vilkasee ja ajattelee ett onpa tuossa helvetin ruman näköinen nainen😂😂. Mutt, hei, pitäähän rumaakin olla olemassa, mistä muuten vois tietää mikä on nättiä tai kaunista, kun ei olis mitään mihin verrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Itse tiedän etten mikään nätti tai kaunis ole, sen olen aina nähnyt peilistä ja valokuvistakin. On mun naaman eteen tyrkätty taulunkokoinen peili ja sanottu ett kato miten ruma naama näkyy, mä tokaisin sille muijalle ett yhtä rumaltahan tuo näyttää ku viimeks peiliin katoin. Ei mulla ikinä ole ollut mahiksia kehenkään ja aina tiennyt senkin. Yks tuttu muuten kuvaavasti ilmaisi mielipiteensä musta, kun kerran erehdyin sanomaan ett yks tyyppi oli katsonut mua, tämä tuttu puhatti ett pyhh ja katsoi vinosti mua ja näki ett ajatteli ett justjoo, niin varmaan katseli sunnäköistä rumilusta. Ja tottahan se on, ei kukaan mies munnäköistä katsele, korkeintaan vilkasee ja ajattelee ett onpa tuossa helvetin ruman näköinen nainen😂😂. Mutt, hei, pitäähän rumaakin olla olemassa, mistä muuten vois tietää mikä on nättiä tai kaunista, kun ei olis mitään mihin verrata.

        Sun kommentit on oikeasti oksettavia. Kukaan täysi järkinen ei koko aikaa kirjoita tuota yhtä ja samaa itsesääli potaskaa. Toivottavasti et maalita ketään. Vaihda jo levyä. Sut pitäis bannata täältä.
        Elämässä on paljon muutakin kuin vain ulkonäkö. Sisällä oleva rumuus on pahinta mitä voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kommentit on oikeasti oksettavia. Kukaan täysi järkinen ei koko aikaa kirjoita tuota yhtä ja samaa itsesääli potaskaa. Toivottavasti et maalita ketään. Vaihda jo levyä. Sut pitäis bannata täältä.
        Elämässä on paljon muutakin kuin vain ulkonäkö. Sisällä oleva rumuus on pahinta mitä voi olla.

        Juuri noin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kommentit on oikeasti oksettavia. Kukaan täysi järkinen ei koko aikaa kirjoita tuota yhtä ja samaa itsesääli potaskaa. Toivottavasti et maalita ketään. Vaihda jo levyä. Sut pitäis bannata täältä.
        Elämässä on paljon muutakin kuin vain ulkonäkö. Sisällä oleva rumuus on pahinta mitä voi olla.

        Tuo on selvää maalittamista. Syylänaamainen trolli tukehtuu omaan sappeensa tuolla vauhdilla. Melko paljon ryppyjä syntyy vääriin paikkoihin naamalla tuollisella asenteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kommentit on oikeasti oksettavia. Kukaan täysi järkinen ei koko aikaa kirjoita tuota yhtä ja samaa itsesääli potaskaa. Toivottavasti et maalita ketään. Vaihda jo levyä. Sut pitäis bannata täältä.
        Elämässä on paljon muutakin kuin vain ulkonäkö. Sisällä oleva rumuus on pahinta mitä voi olla.

        Mutt naisella pitää olla kaunis ulkonäkö ett kelpaa, niin se vaan on. Ei miehet edes lähesty naista, jota pitävät rumana, eivät halua edes tutustua. Se on vaan fakta ja todellisuutta nykymaailmassa ettei rumana pidetyllä naisella ole edes mahdollisuutta päästä helposti töihin kuten nätillä naisella on. Jotkut pitävät nättiä naista mukavana ja rumempaa naista ilkeänä, pahana ihan vaan ulkonäön perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutt naisella pitää olla kaunis ulkonäkö ett kelpaa, niin se vaan on. Ei miehet edes lähesty naista, jota pitävät rumana, eivät halua edes tutustua. Se on vaan fakta ja todellisuutta nykymaailmassa ettei rumana pidetyllä naisella ole edes mahdollisuutta päästä helposti töihin kuten nätillä naisella on. Jotkut pitävät nättiä naista mukavana ja rumempaa naista ilkeänä, pahana ihan vaan ulkonäön perusteella.

        Kyllä näin juuri. Someaika varsinkin on vääristänyt ihmisten käsitystä normaalista ulkonäöstä. Netti täynnä kauniita ja seksittäitä meikattuja ja kuvakäsiteltyjä naisia. Miehille tulee käsitys, että sellaiselta "perusnainen" näyttää. Mutta jos katsoisivat tarkemmin, onhan siellä myös niitä ennen ja jälkeen meikkauksen vidoita, missä henkilö näyttää kuin olisi eri ihminen ennen ja jälkeen tilanteessa.


    • Anonyymi

      Paljonhan tuolla on ihan tavallisen näköisiä naisia, joilla on miehet. Kauneus on katsojan silmissä, jokaisella on oma makunsa.

      Ei pitäisi mollata itseään. vaan olla tyytyväinen. Kai jokainen ulkonäöstään jotakin hyvää löytää, jos muut eivät pidä, ei siitä kannata välittää.

      Kun huolehtii itsestään, liikkuu, syö terveellisesti ja on myönteinen ja iloinen, silloin on parhaimmillaan sekä kehollisesti että henkisesti ja myös voi hyvin ja yleensä on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Ilkeitä ihmisiä on aina ja heidän sanomiset voi jättää omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        Totta. "Emme rakasta toista siksi, että hän on kaunis, vaan meidän mielestämme hän on kaunis, koska rakastamme häntä" (ikivanha venäläinen sananlasku).


    • Anonyymi

      Kuuleppas, kaikille yli-ikäisille ei räkänokkateinit kelpaa. Pthyi.

    • Anonyymi

      Olihan sitä ikäeroa kaksinumeroinen luku, mutta nyt se haittaisi vielä vähemmän.

      • Anonyymi

        Niinpä. Enää se ei haittaisi koska ei olla samassa talossa. Lisäksi aika opettaa hyväksymään asiat jotka ensin tuntuu mahdottomilta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe