Kyllä se on tärkeää

Anonyymi

Että miehellä toimii. En voisi alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jolla ei toimi.

29

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja vaikka kirjoitin tästä aiheesta aloituksen, niin nuo pilkkaamisviestit aiheeseen liittyen eivät ole minulta. T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Kyllä vehje toimii, mutta kenen kanssa niin eri asia.


    • Anonyymi

      Jaa mutta jos vaan sun kans miehellä ei toimi, niin kenen vika?

      • Anonyymi

        Selityksiä selityksiä.


    • Anonyymi

      Se kertoo myös viehättävyydestä, mitä kovempi kanki, sen kuumempi misu.
      Sit jos ei ota eteen, niin ei se mies silloin sua edes halua. Joku vika siis silloin on!

      • Anonyymi

        Selityksiä selityksiä. Nuorilla miehillä ainakin stondaa naiselle kuin naiselle. Ja minussa ei ole mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selityksiä selityksiä. Nuorilla miehillä ainakin stondaa naiselle kuin naiselle. Ja minussa ei ole mitään vikaa.

        Uskottele mitä haluat.
        Nakki silti kertoo totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskottele mitä haluat.
        Nakki silti kertoo totuuden.

        Ei vaan jos nakki ei seiso naiselle, joka ei ole vastenmielisen näköinen niin nakissa on silloin vikaa. Kannattaa katsoa totuutta silmiin ja miettiä elintapoja ja hankkia vaikka viagraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan jos nakki ei seiso naiselle, joka ei ole vastenmielisen näköinen niin nakissa on silloin vikaa. Kannattaa katsoa totuutta silmiin ja miettiä elintapoja ja hankkia vaikka viagraa.

        Ehkäpä juuri sen miehen silmissä EI ole viehättävä ja siksi se nakki EI toimi.
        Ei ketään voi pakottaa pitämään itsestään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selityksiä selityksiä. Nuorilla miehillä ainakin stondaa naiselle kuin naiselle. Ja minussa ei ole mitään vikaa.

        Tuo ei pidä paikkaansa.

        Kyllä nuorellakaan miehellä ei seiso jos ei vain oikeasti kiinnosta.

        Ehkä olet yliarvioinut viettävyytesi?

        Vaivaako liikakilot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa.

        Kyllä nuorellakaan miehellä ei seiso jos ei vain oikeasti kiinnosta.

        Ehkä olet yliarvioinut viettävyytesi?

        Vaivaako liikakilot?

        Ehkä olet yliarvioinut oman peniksen kokosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa.

        Kyllä nuorellakaan miehellä ei seiso jos ei vain oikeasti kiinnosta.

        Ehkä olet yliarvioinut viettävyytesi?

        Vaivaako liikakilot?

        Läskit lähtee, mutta muna ei kasva ja impotenssi ei parane.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan jos nakki ei seiso naiselle, joka ei ole vastenmielisen näköinen niin nakissa on silloin vikaa. Kannattaa katsoa totuutta silmiin ja miettiä elintapoja ja hankkia vaikka viagraa.

        LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läskit lähtee, mutta muna ei kasva ja impotenssi ei parane.

        LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet yliarvioinut oman peniksen kokosi.

        Huvittavia nämä vuosikymmeniä jatkuvat kommentit ja käsitykset. Peritty ilmeisesti vanhemmilta sukupolvilta, joilla ei ollut vähäistäkään käsitystä näistä asioista. Kertoo siitä, että ei olla ollenkaan kartalla naisen fysiologiasta. Kalun pituudella ei ole suurtakaan merkitystä. Kyllä nainen kiihottuu ylempää, kuin emättimen osalta, jos et sitä satu tietämää. Opiskele.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mietipä pikkusen haluatko seurustella miehen kanssa vai hänen kalunsa kanssa. Ihmiset ei ole mitään seksileluja.

    • Anonyymi

      Kyllä minä voisin alkaa yhden kanssa seurustella vaikka ei toimisi. En minä sitä varten häneen rakastunut. Toki häntä haluan, mutta kaikki läheisyys ja yhdessäolo olisi ihanaa. Ehkäpä se siitä sitten lähtisi vielä joskus toimimaankin.

      • Anonyymi

        Kyllä, vaikka seksi on ihana asia, on tärkeämpiä kun asioita. Ja jos toisella ei paikat toimi, on olemassa seksileluja, joilla voi korvata asiaa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, vaikka seksi on ihana asia, on tärkeämpiä kun asioita. Ja jos toisella ei paikat toimi, on olemassa seksileluja, joilla voi korvata asiaa. 😉

        Rakkaus siis on seksiäkin tärkeämpää


      • Anonyymi

        No itse olen sen verran nuori, että en voisi alkaa seurustelemaan, jos en seksiä saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse olen sen verran nuori, että en voisi alkaa seurustelemaan, jos en seksiä saisi.

        Minä taas sen verran vanhempi, että olen jo ollut seksittömässä suhteessa, kunnes tajusin erota. Aika monesta suhteesta kun se seksi jää pois., sanotaanko, 5-10 vuoden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, vaikka seksi on ihana asia, on tärkeämpiä kun asioita. Ja jos toisella ei paikat toimi, on olemassa seksileluja, joilla voi korvata asiaa. 😉

        Yyyäk.


    • Anonyymi

      Kai tä oli ihan provo?

    • Anonyymi

      Kännissä ei toimi

      • Anonyymi

        Sonnisukua ?


    • Anonyymi

      Juu naaisella kun on niin toimii

    • Anonyymi

      Ääripäitä löytyy varmaan kaikesta :D

    • Anonyymi

      Jonkinasteinen toimivuus kummassakin päässä olisi tietenkin suotavaa. Kaikkeen ei voi itse vaikuttaa. Ihminen on sopeutuvainen, vaikeidenkin elämän muutosten jälkeen, onnellisuus aika äkkiä palaa normi tasolleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe