Aihe

Moottorisahalla poliiseja uhannelle 7 vuotta vankeutta.

Anonyymi

Vaikka tuota aikaa ei joudu suorittamaan kokonaisuudessaan, ennättää siinä miettiä useampana päivänä olisiko moottorisahaa parempi kuitenkin käyttää puiden katkomiseen.
=
Moottorisahalla poliiseja huitoneen miehen tuomio koveni hovioikeudessa yli seitsemään vuoteen vankeutta

Yle

11

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannusta metsänhoitohommiin jos vähän sahaa käynnistää niin heti ammutaan...

• Anonyymi

Pidä lehmäsi navetassa niin ei ammunta kuulu.

Mutta olipa melkoinen tulkintaero tapahtumasta ja lainkohdasta käräjä- ja hovioikeuksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä lehmäsi navetassa niin ei ammunta kuulu.

Mutta olipa melkoinen tulkintaero tapahtumasta ja lainkohdasta käräjä- ja hovioikeuksilla.

Noh, käräjäoikeuden pitäisi olla jossakin komediaosastolla, ei siinä oikeudenkäytön kanssa juuri tekemistä ole...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, käräjäoikeuden pitäisi olla jossakin komediaosastolla, ei siinä oikeudenkäytön kanssa juuri tekemistä ole...

Itä-Suomen hovioikeus ei ollutkaan nyt Itä-Suomen huvioikeus, kuten niin monta kertaa aikaisemmin.

• Anonyymi

Uhkaus on rikos.

• Anonyymi

Sahajonglöörille olisi voinut mitata pidemmänkin kurituksen. Toista mieltä olevat koettakaahan itse olla tähtäimessä sahan soidessa ja käyttäjän muristessa. Aivan väärä tapa näyttää osaamistaan.

• Anonyymi

Enempi sippilän tönäisijä saa linnaa kuin tuo tohmajärven moottorisahamurhaaja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enempi sippilän tönäisijä saa linnaa kuin tuo tohmajärven moottorisahamurhaaja...

Elä perhana. Oliko murhannunna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun erehtyy väärille kavereille 🐎 hevostelemaan niin siinä ei jälkeen päin oikeudessa itkut auta.Tuo 7 vuotta on liian vähän,harmi kun ei saanu vähintään 13 vuotta.Muistakaa että uhkauskin voi poikia matkan pahnoille ihan pitemmäksi aikaa hetken hermoilun takia.Hyvä että on alkanut nämä tuomiotkin kovenemaan.Ei nuo pässit sanaa usko🐑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä voi itse kukin miettiä mitä touhuaa kun alkaa steppailu kaltereiden takana.Eläkää ihmisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi hitsi nuita kirjoitusvihreitä. Piti sanoman että moottorisahahurmaaja...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      357
      26691
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14284
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      336
      12057
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      99
      8958
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      570
      6134