Aihe

Joensuulaisia rokotetaan!

Anonyymi

Toimeentulotuella oleva hlö ei saa 90e pneumokokkirokotetta ilmaiseksi vaikka kuuluisi riskiryhmään.

Mutta hyvätuloinen lääkäri saa ilmaiseksi kalleimmat ja tehokkaimmat koronarokotteet vaikka eivät tee mitään edistääkseen kansalaisten työkykyä.

Kansanrokote rahvaalle ja paremmat eliitille! Kiitos hallitukselle, että rahvaallekkin tarjotaan jotakin joskus!

10

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se toimeentulotuella elävä voi tehdä itsekin jotain hyvinvointinsa eteen, esim. mennä töihin.

• Anonyymi

Kela | toimeentulotuki

Re: Rokotukset

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | toimeentulotuki » 29 Loka 2020, 11:05
      Hei, ukava!

Rokotteet eivät kuulu automaattisesti apteekin maksusitoumuksella katettaviin valmisteisiin; tarvitset rokotteeseen ns. rajatun maksusitoumuksen. Voit toimittaa hakemuksen liitteenä potilasohjeen tai reseptin sekä terveydenhuollon ammattihenkilön laatiman lääketieteellisen selvityksen valmisteen tarpeellisuudesta. Asia ratkaistaan selvitysten perusteella.

Ystävällisesti
      Susanna | Kela toimeentulotuki

• Anonyymi

Kelalla kerrotaan satuja lupaavat kymmenen hyvää päätökset ovat silti kielteisiä vaikka laki velvoittaisi myönteiseen.

Google eduskunnan oikeusasiamies toimeentulotuen siirtyyminen kelaan lisäsi kanteluiden määrää pdf tiedostona. Lukuisia esimerkkejä kelan väärästä toiminnasta lääkkeiden osalta.

Selvityksestä käy myös ilmi että huomautuksista huolimatta kela ei ole käytäntöjään muuttanut.

Kelan ptöksistä kannattaa aina valittaa joka asteessa vaikkei edes itse ymmärtäisi mistä valittaa valitukset ei auta mutta kiusa se on pienikin...

• Anonyymi

Muista pysytellä erossa noista mitään tekemättömistä lääkäreistä.

• Anonyymi

Just just!
        Kun etsit itse netistä kaikki oireet jotka sinua vaivaavat, et uskokaan miten monia niistä mitään tekemättömät lääkärit ovat sinulta salanneet!
        Parhaimmillaan ihmiset ovat löytäneet jopa parikymmentä vakavaa sairautta, mitä internetin keskustelupalstat ja muu paljastunut tieto osoittaa sinun varmuudella potevan!
        Tee ja luota siis itsediagnoosiin ja arvioon, sillä kuka muu tietää ja tuntee niin hyvin sinut kuin sinä itse, joten älä luota mistään mitään tietämättömiin lääkäreihin vähäisemmässäkään määrin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just!
        Kun etsit itse netistä kaikki oireet jotka sinua vaivaavat, et uskokaan miten monia niistä mitään tekemättömät lääkärit ovat sinulta salanneet!
        Parhaimmillaan ihmiset ovat löytäneet jopa parikymmentä vakavaa sairautta, mitä internetin keskustelupalstat ja muu paljastunut tieto osoittaa sinun varmuudella potevan!
        Tee ja luota siis itsediagnoosiin ja arvioon, sillä kuka muu tietää ja tuntee niin hyvin sinut kuin sinä itse, joten älä luota mistään mitään tietämättömiin lääkäreihin vähäisemmässäkään määrin!

Korjaan:
        Kun etsit itse netistä kaikki oireet jotka sinua vaivaavat, et uskokaan miten monia sairauksia mitään tekemättömät lääkärit ovat sinulta salanneet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan:
        Kun etsit itse netistä kaikki oireet jotka sinua vaivaavat, et uskokaan miten monia sairauksia mitään tekemättömät lääkärit ovat sinulta salanneet!

Ei oikein tuo ironia pure.

Eivät osaa edes perussairauksia diagnisoida.

Ei siinä potilas mitään nettiä tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikein tuo ironia pure.

Eivät osaa edes perussairauksia diagnisoida.

Ei siinä potilas mitään nettiä tarvitse.

Mikä se on tuo ironia?
        Tosijaannii ei nettiä tarvihe jos on lääkäri kirja kotona.

• Anonyymi

Raja kun aukeaa niin menen venäjälle ja otan sputnikin, se on maailman paras.

• Anonyymi

Apinarokote😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      357
      26621
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14281
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      336
      12040
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      99
      8947
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      570
      6127