Joensuulaisia rokotetaan!

Anonyymi

Toimeentulotuella oleva hlö ei saa 90e pneumokokkirokotetta ilmaiseksi vaikka kuuluisi riskiryhmään.

Mutta hyvätuloinen lääkäri saa ilmaiseksi kalleimmat ja tehokkaimmat koronarokotteet vaikka eivät tee mitään edistääkseen kansalaisten työkykyä.

Kansanrokote rahvaalle ja paremmat eliitille! Kiitos hallitukselle, että rahvaallekkin tarjotaan jotakin joskus!

10

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se toimeentulotuella elävä voi tehdä itsekin jotain hyvinvointinsa eteen, esim. mennä töihin.

• Anonyymi

Kela | toimeentulotuki

Re: Rokotukset

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | toimeentulotuki » 29 Loka 2020, 11:05
      Hei, ukava!

Rokotteet eivät kuulu automaattisesti apteekin maksusitoumuksella katettaviin valmisteisiin; tarvitset rokotteeseen ns. rajatun maksusitoumuksen. Voit toimittaa hakemuksen liitteenä potilasohjeen tai reseptin sekä terveydenhuollon ammattihenkilön laatiman lääketieteellisen selvityksen valmisteen tarpeellisuudesta. Asia ratkaistaan selvitysten perusteella.

Ystävällisesti
      Susanna | Kela toimeentulotuki

• Anonyymi

Kelalla kerrotaan satuja lupaavat kymmenen hyvää päätökset ovat silti kielteisiä vaikka laki velvoittaisi myönteiseen.

Google eduskunnan oikeusasiamies toimeentulotuen siirtyyminen kelaan lisäsi kanteluiden määrää pdf tiedostona. Lukuisia esimerkkejä kelan väärästä toiminnasta lääkkeiden osalta.

Selvityksestä käy myös ilmi että huomautuksista huolimatta kela ei ole käytäntöjään muuttanut.

Kelan ptöksistä kannattaa aina valittaa joka asteessa vaikkei edes itse ymmärtäisi mistä valittaa valitukset ei auta mutta kiusa se on pienikin...

• Anonyymi

Muista pysytellä erossa noista mitään tekemättömistä lääkäreistä.

• Anonyymi

Just just!
        Kun etsit itse netistä kaikki oireet jotka sinua vaivaavat, et uskokaan miten monia niistä mitään tekemättömät lääkärit ovat sinulta salanneet!
        Parhaimmillaan ihmiset ovat löytäneet jopa parikymmentä vakavaa sairautta, mitä internetin keskustelupalstat ja muu paljastunut tieto osoittaa sinun varmuudella potevan!
        Tee ja luota siis itsediagnoosiin ja arvioon, sillä kuka muu tietää ja tuntee niin hyvin sinut kuin sinä itse, joten älä luota mistään mitään tietämättömiin lääkäreihin vähäisemmässäkään määrin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just!
        Kun etsit itse netistä kaikki oireet jotka sinua vaivaavat, et uskokaan miten monia niistä mitään tekemättömät lääkärit ovat sinulta salanneet!
        Parhaimmillaan ihmiset ovat löytäneet jopa parikymmentä vakavaa sairautta, mitä internetin keskustelupalstat ja muu paljastunut tieto osoittaa sinun varmuudella potevan!
        Tee ja luota siis itsediagnoosiin ja arvioon, sillä kuka muu tietää ja tuntee niin hyvin sinut kuin sinä itse, joten älä luota mistään mitään tietämättömiin lääkäreihin vähäisemmässäkään määrin!

Korjaan:
        Kun etsit itse netistä kaikki oireet jotka sinua vaivaavat, et uskokaan miten monia sairauksia mitään tekemättömät lääkärit ovat sinulta salanneet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan:
        Kun etsit itse netistä kaikki oireet jotka sinua vaivaavat, et uskokaan miten monia sairauksia mitään tekemättömät lääkärit ovat sinulta salanneet!

Ei oikein tuo ironia pure.

Eivät osaa edes perussairauksia diagnisoida.

Ei siinä potilas mitään nettiä tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikein tuo ironia pure.

Eivät osaa edes perussairauksia diagnisoida.

Ei siinä potilas mitään nettiä tarvitse.

Mikä se on tuo ironia?
        Tosijaannii ei nettiä tarvihe jos on lääkäri kirja kotona.

• Anonyymi

Raja kun aukeaa niin menen venäjälle ja otan sputnikin, se on maailman paras.

• Anonyymi

Apinarokote😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      140
      2515
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      20
      2226
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      177
      2020
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      246
      1523
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      128
      1306
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1184
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1118
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      927
    9. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      69
      884
    10. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      862
    Aihe