Kyllä tuo Nightwish loppus silloin kun Tarja siitä lähti pois. Sen jälkeen ei enää tullu kuunneltua. Ei yhtäkään uutta.
Bandin nimen olisi voinut vaihtaa ihan johonkin muuhun.
Tarja oli se joka nosti tuon laivan pinnalle. Tarja lähti laiva uppos.
Nightwish yhtye
7
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Tarja lähtenyt Nightwishista. Tarja erotettiin bändistä koska hänestä oli tullut kunnon BITCH ja sitäpaitsi bändi on nykyään suositumpi kuin koskaa mutta mites Tarjan uralle kävi. Onko kukaan kuullut?
- Anonyymi
Tarja forever queen ikuisesti !
Eka kerran kuulin sellaisesta bändistä kuin Nightwish, kun luin heistä Suosikista, joka tuli mulle joskus -90-luvun loppupuolella (en muista tuliko vielä 2000-luvun taitteessa).
Silloin harvoin, kun Nightwishia kuuntelen, niin aina Tarja Turusen kauden kappaleita.
- Anonyymi
Sehän on sun häpiäs jos et oo enää kuunnellut. Ketään tuskin kiinnostaa se, että sinusta ei ikinä tullut mitään. Hyvä Holopainen ja kumppanit!
- Anonyymi
Bändi vaan paranee, nyt nais basisti kehiin , ninkuin Delainilla ja Tarjalla oli, olis se kova juttu. Markolle kiitos! viihdyttävistä vuosista. Fani vm 1962
- Anonyymi
Ulos nightingalesta https://youtu.be/kc4fKReEKh4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279