Viime kuukaudet tai oikeastaan pari viimeistä vuotta ovat saaneet minut uskomaan vielä enemmän henkisiin asioihin, jonkinlaiseen tarkoitukseen, ettei kaikki olekaan aivan sattumanvaraista. Olen siis ennenkin ollut kiinnostunut ns henkimaailman ja olevaisen tuolla puolen olevista asioista, mutta nyt oman elämän kokemusten kautta usko johonkin suurempaan voimaan on lisääntynyt.
Ihmiset usein väittävät, että asiat toteutuu, ihminen saa haluamansa, jos vaan tarpeeksi ponnistelee, on rohkea ja peloton. Menee läpi harmaan kiven.
Aina se ei kuitenkaan näin ole, sen olen todennut. Aina ei saa haluamaansa, jos näin ei ole tarkoitettu. Vaikka kuinka pusken seiniä päin, aina jostain tulee uusi seinä, loputon määrä aina uusia seiniä.
Kohtalolla on kaiketi sormensa pelissä, ei kai ole tarkoitettu, että minun ja hänen tarinat nivoutuvat yhteen, Ehkä olikin vaan tarkoitus, että kuuluimme vain hetken samaan tarinaan, tai tarinamme aika ei ole vielä, kuka tietää.
Olen oikeasti ylittänyt itseni, tehnyt asioita joita en kenenkään muun takia olisi tehnyt kuin hänen. Olen mennyt lujasti pois mukavuusalueeltani,, enkä näillä tarkoita mitään palstakirjoittelua. Olen ollut rohkeampi kuin koskaan aiemmin, mutta jostakin aina vaan tulee lisää kapuloita rattaisiin, vaikka kuinka yritän selvitä entisistäkin.
Ihminen on aika pieni kuitenkin eikä aina pysty vaikuttamaan asioiden kulkuun. Aina ei vaan saa mitä haluaa. Kai se vanha toteamus pitää paikkansa että ihminen saa sen mitä tarvitsee, ei sitä mitä haluaa.
Rakkauteni häneen pysyy kuitenkin aina..
Heli
Kohtalon sormet
Anonyymi
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa ajatusta! Olet oivaltanut paljon. Kannattaa kuitenkin rohkeasti kohdata ja jutella, jos mahdollista.
- Anonyymi
Kivaa, jos mun ei tarvii epäillä sinua. Monestakin asiasta.
Huomenta - Anonyymi
Ei ole kyse rohkeuden puutteesta kohdallani. Se ei vaan muuten ole mahdollista, ikävä kyllä. En kirjoittelisi täällä, jos olisi olemassa joku muu vaihtoehto.
Heli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä1772768Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa752519SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1772143Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää241901Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1121590Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.831333HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363221253Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1131153- 811083
Nyt Zelenskyi pommittaa drooneillaan jo Suomea!
Kouvola kohteena: https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=1072441042