Viime kuukaudet tai oikeastaan pari viimeistä vuotta ovat saaneet minut uskomaan vielä enemmän henkisiin asioihin, jonkinlaiseen tarkoitukseen, ettei kaikki olekaan aivan sattumanvaraista. Olen siis ennenkin ollut kiinnostunut ns henkimaailman ja olevaisen tuolla puolen olevista asioista, mutta nyt oman elämän kokemusten kautta usko johonkin suurempaan voimaan on lisääntynyt.
Ihmiset usein väittävät, että asiat toteutuu, ihminen saa haluamansa, jos vaan tarpeeksi ponnistelee, on rohkea ja peloton. Menee läpi harmaan kiven.
Aina se ei kuitenkaan näin ole, sen olen todennut. Aina ei saa haluamaansa, jos näin ei ole tarkoitettu. Vaikka kuinka pusken seiniä päin, aina jostain tulee uusi seinä, loputon määrä aina uusia seiniä.
Kohtalolla on kaiketi sormensa pelissä, ei kai ole tarkoitettu, että minun ja hänen tarinat nivoutuvat yhteen, Ehkä olikin vaan tarkoitus, että kuuluimme vain hetken samaan tarinaan, tai tarinamme aika ei ole vielä, kuka tietää.
Olen oikeasti ylittänyt itseni, tehnyt asioita joita en kenenkään muun takia olisi tehnyt kuin hänen. Olen mennyt lujasti pois mukavuusalueeltani,, enkä näillä tarkoita mitään palstakirjoittelua. Olen ollut rohkeampi kuin koskaan aiemmin, mutta jostakin aina vaan tulee lisää kapuloita rattaisiin, vaikka kuinka yritän selvitä entisistäkin.
Ihminen on aika pieni kuitenkin eikä aina pysty vaikuttamaan asioiden kulkuun. Aina ei vaan saa mitä haluaa. Kai se vanha toteamus pitää paikkansa että ihminen saa sen mitä tarvitsee, ei sitä mitä haluaa.
Rakkauteni häneen pysyy kuitenkin aina..
Heli
Kohtalon sormet
Anonyymi
3
167
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa ajatusta! Olet oivaltanut paljon. Kannattaa kuitenkin rohkeasti kohdata ja jutella, jos mahdollista.
- Anonyymi
Kivaa, jos mun ei tarvii epäillä sinua. Monestakin asiasta.
Huomenta - Anonyymi
Ei ole kyse rohkeuden puutteesta kohdallani. Se ei vaan muuten ole mahdollista, ikävä kyllä. En kirjoittelisi täällä, jos olisi olemassa joku muu vaihtoehto.
Heli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953537Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182338Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91108- 1021028
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621007Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu18992Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79945- 80937