Kohtalon sormet

Anonyymi

Viime kuukaudet tai oikeastaan pari viimeistä vuotta ovat saaneet minut uskomaan vielä enemmän henkisiin asioihin, jonkinlaiseen tarkoitukseen, ettei kaikki olekaan aivan sattumanvaraista. Olen siis ennenkin ollut kiinnostunut ns henkimaailman ja olevaisen tuolla puolen olevista asioista, mutta nyt oman elämän kokemusten kautta usko johonkin suurempaan voimaan on lisääntynyt.
Ihmiset usein väittävät, että asiat toteutuu, ihminen saa haluamansa, jos vaan tarpeeksi ponnistelee, on rohkea ja peloton. Menee läpi harmaan kiven.
Aina se ei kuitenkaan näin ole, sen olen todennut. Aina ei saa haluamaansa, jos näin ei ole tarkoitettu. Vaikka kuinka pusken seiniä päin, aina jostain tulee uusi seinä, loputon määrä aina uusia seiniä.
Kohtalolla on kaiketi sormensa pelissä, ei kai ole tarkoitettu, että minun ja hänen tarinat nivoutuvat yhteen, Ehkä olikin vaan tarkoitus, että kuuluimme vain hetken samaan tarinaan, tai tarinamme aika ei ole vielä, kuka tietää.
Olen oikeasti ylittänyt itseni, tehnyt asioita joita en kenenkään muun takia olisi tehnyt kuin hänen. Olen mennyt lujasti pois mukavuusalueeltani,, enkä näillä tarkoita mitään palstakirjoittelua. Olen ollut rohkeampi kuin koskaan aiemmin, mutta jostakin aina vaan tulee lisää kapuloita rattaisiin, vaikka kuinka yritän selvitä entisistäkin.
Ihminen on aika pieni kuitenkin eikä aina pysty vaikuttamaan asioiden kulkuun. Aina ei vaan saa mitä haluaa. Kai se vanha toteamus pitää paikkansa että ihminen saa sen mitä tarvitsee, ei sitä mitä haluaa.
Rakkauteni häneen pysyy kuitenkin aina..
Heli

3

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa ajatusta! Olet oivaltanut paljon. Kannattaa kuitenkin rohkeasti kohdata ja jutella, jos mahdollista.

• Anonyymi

Kivaa, jos mun ei tarvii epäillä sinua. Monestakin asiasta.

Huomenta

• Anonyymi

Ei ole kyse rohkeuden puutteesta kohdallani. Se ei vaan muuten ole mahdollista, ikävä kyllä. En kirjoittelisi täällä, jos olisi olemassa joku muu vaihtoehto.
        Heli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      101
      2294
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      222
      1940
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      176
      1752
    4. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      101
      1316
    5. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      38
      1230
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1108
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      277
      832
    8. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      180
      691
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      47
      675
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      51
      670
    Aihe