Sieltä täältä ja tuolta
Suomeen yritetään kerätä muilta yli jääneitä rokotteita. Monet maat ovat ostaneet omia kanaviaan käyttäen riittävästi rokotteita, joten niitä on jäänyt yli myytäväksi maille jotka eivät itse kykene rokotuksiaan hoitamaan.
Odotettavissa on joitakin paketteja myös Jyväskylään.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan sulle ei yhtään
- Anonyymi
Venäläistä "Sputnikkia" haalitaan ja vaihdetaan vain etiketti.
- Anonyymi
Kiuru on olevinaan oikein "käärmeissään" kun muut ovat osanneet hankkia rokotteita ja Suomessa odotetaan että joku tulisi tarjoamaan.
- Anonyymi
Kaikki etelän ylijäämäpaska-aines valuu tänne muutenkin, joten mikäs siinä.
- Anonyymi
Eihän Kiuru ole saanut edes miestä itselleen. Kuinka hän saisi sitten hankittua rokotteita miehiltä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4310975Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin1397427Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2066187- 223411
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones1502379